Opel Duna Budapest - Budapest

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Opel Duna Budapest - Budapest

Közzétéve:: - Találatok: 9 328 - Megosztás
Nyomtatható verzió
Hozzászólások: 34 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 837 - Pontszám: 4.2

Az Opel Duna Budapest Autókereskedés Áttekintése

Az Opel Duna Budapest Váci úti autókereskedése nemcsak új, hanem használt autók forgalmazásával is foglalkozik. Azonban a vásárlók tapasztalatai vegyesek, sokan elégedettek voltak a szolgáltatás beállításaival, míg mások kritikákat fogalmaztak meg a megközelíthetőség és az ügyfélszolgálati kommunikáció terén.

Megközelíthetőség és Parkolási Lehetőségek

A kereskedés kerekesszékkel megközelíthető bejárata lehetővé teszi a mozgáskorlátozott ügyfelek számára, hogy könnyedén bejussanak a területre. Emellett a kerekesszékkel megközelíthető parkoló biztosítja, hogy mindenki könnyen parkolhasson, ám a helyszíni tapasztalatok alapján néhány vásárló említette, hogy a parkolóterület szűkös.

Pénzügyi Opciók

A vásárlás során különféle fizetési módok állnak rendelkezésre, mint például bankkártyás fizetés és hitelkártyák. Az NFC-mobilfizetés lehetősége is elérhető, amely kényelmes megoldást jelent a modern vásárlók számára.

Szolgáltatások és Ügyfélélmény

Bár sok ügyfél dicsérte a szolgáltatás beállításait, egyes vélemények szerint a kommunikáció és az ügyfélszolgálat minősége hagy némi kívánnivalót maga után. Volt, aki úgy érezte, hogy a munkafelvevő pökhendi módon bánt vele, míg mások a segítőkész szakembereket dicsérték.

Vásárlói Vélemények

Sajnos nem minden vásárlónak volt pozitív tapasztalata. Egyesek arról számoltak be, hogy több mint egy hónapja várakoztak az időpontjukra, és ígéreteket kaptak, amelyek nem teljesültek. Mások viszont elégedetten távoztak, dicsérve a gyors ügyintézést és a barátságos környezetet.

Összegzés

Az Opel Duna Budapest autókereskedés bizonyos szempontból megfelelő választás lehet, de a vásárlóknak érdemes figyelembe venniük a vegyes véleményeket. A szolgáltatás színvonala, az ügyfélszolgálat és a házhozszállítás lehetőségei kulcsfontosságúak a döntés meghozatalában. Mielőtt felkeresné a kereskedést, érdemes információt gyűjteni a legfrissebb tapasztalatokról.

Üzletünk címe

A telefon említett Autókereskedés van +3613471000

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3613471000

Ezek szerint a menetrenddel nyitva vagyunk:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd (Ma) ✸
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szükséges módosítani bármilyen elemet, amelyet nem helyesnek tart ez a webhely kérjük küldjön nekünk egy üzenetet, és kijavítjuk minél hamarabb. Előre köszönet a támogatásért.

Képek

Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 21 eddig 34 összesen 34 hozzászólás érkezett.

Werner Ráczfi (2025. 06. 28. 21:51):
Frissen vásároltam egy 4 éves Astrát a kereskedésből, és a szervízkönyv alapján az autót itt szervizelték végig, és hidd el, a kép magáért beszél. Az utolsó szerviz 2020. november hónapban volt.
Dionys Balog (2025. 06. 28. 18:35):
Korrekt és gyors kiszolgálás. Minden kérdésemre megfelelő választ kaptam. Kedves és segítőkész személyzet. Közel található a lakóhelyemhez. Biztosan többször fogok ide visszatérni az autómszervizelés miatt.
Róbert Némethy (2025. 06. 26. 12:48):
Karcsi nagyon jó a szakmájában. Nagyon alapos, pontos és kedves. Ha szükségem lesz szakértő segítségre, biztosan ide fogok jönni a jövőben is.
Orsolya Lengyel (2025. 06. 23. 7:14):
Február elején terveztünk autót vásárolni a készletről. Már több mint 1 hónapja hazudnak, sosem veszik fel a telefont, és nem adják át az autót (már 3-szor mondták, hogy most küldik be az anyagokat az okmányirodába, minden autót megcsinált az okmányiroda kivéve a miénket, biztosan elírták az alvázszámot, és más átlátszó indokokat mondanak). Hihetetlen, hogy így bánnak az ügyfelekkel, akik több millió forintot hagynak náluk.
Rozina Jakab (2025. 06. 22. 22:18):
Elméletileg az országban található egyetlen szerviz, ahol Amperát javítanak. Az állapotfelmérés ára általában 5000 forint minden típusú autó esetében, kivéve az Ampera esetében, amelynek ára 20000 forint. Pontos időpontra érkeztem, és csak fél óra volt, mire az autót befogadták a szervizbe. Kb. 15 perc alatt elvégezték az állapotfelmérést, egy papírra felírták a szabad szemmel látható hibákat. Megállapították, hogy az autó alján van egy sérülés, de én magam nem tudtam megnézni, mivel nem volt lehetőség a műhelyben, amikor az autó fent volt az emelőn. Az akkumulátorról annyit mondtak, hogy "ok". Nem voltak hajlandóak nyomtatott szerviztörténetet adni. A legrosszabb az volt, hogy a szoftverfrissítésért extra díjat számoltak fel. Az egyik legrosszabbul elkölthető 20 ezer forint volt. Soha többé Opel Duna.
Jolán Orosz (2025. 06. 21. 12:37):
Mindig pontosan fogadtak, a megbeszéltek szerint dolgoztak és előre egyeztettek velem telefonon az esetleges plusz költségekről. Nagyon elégedett vagyok a szerviz szolgáltatással!
Márk Orbán (2025. 06. 18. 17:18):
Nagyon kedves és aranyos munkafelvevő Krisztina, aki rugalmasan tudja intézni minden szervizzel kapcsolatos dolgot. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásával és mindig segítőkész volt velem. Nagyon ajánlom őt bárkinek, aki autót vásárolna vagy szervizeltetne.
Vencel Kovácsfi (2025. 06. 18. 1:56):
Az autót itt vettük és itt szervizeltettük, minden rendben volt. A kereskedő Szalma Dániel nagyon kedves, udvarias és segítőkész volt. Teljes mértékben elégedettek vagyunk az Opel Duna kereskedéssel.
Olga Hegyi (2025. 06. 17. 22:52):
Nappal voltam bent, és úgy tűnik, a külcsín alapján döntötték el, hogy nem vagyok fontos számukra ügyfélként... pedig csak munka miatt ugrottam be, és tényleg le akartam cserélni az autómat!
Bence Lukácsi (2025. 06. 16. 13:47):
Kedvesek és segítőkészek! Értenek a dolgukhoz, és jól végzik. Nagyon jó hely ez!
Yanush Urbán (2025. 06. 16. 7:49):
Nagyon kedves kiszolgálás, gyors ügyintézés. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással!
Janka Némethy (2025. 06. 14. 7:27):
1. Nem lehet parkolni a környéken.
2. Az autót ugyanazzal a hibával adták vissza két héttel azelőtt, mint amikor leadtam.
3. A szervizfelvétel nevetséges. Még 1-2 fő esetén is legalább egy órát kell várni.
Petra Balogh (2025. 06. 12. 21:06):
Minden az elvárásainknak megfelelő volt. Rendes és gyors ügyintézésben volt részünk egy barátságos, minden kérdésre válaszolni tudó úriember részéről.
Sárika Kissfi (2025. 06. 11. 11:41):
A ügyfelekkel való kommunikáció kritikán aluli. Amikor oda megyünk átalakítani, fizetünk érte, de úgy éreztetik velünk, mintha Ők tennének szívességet.

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.