Schiller Opel márkaszerviz - Budapest

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Schiller Opel márkaszerviz - Budapest

Közzétéve:: - Találatok: 5 287 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 37 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 466 - Pontszám: 4.5

Schiller Opel Márkaszerviz: Kerekesszékkel Megközelíthető Szolgáltatások

Budapesten található a Schiller Opel Márkaszerviz, amely nemcsak szakértelméről, hanem a megközelíthetőségéről is ismert. Az autószerelés és karbantartás során a kényelmet és a hozzáférhetőséget párhuzamosan biztosítják a látogatók számára.

Megközelíthetőség és Kerekesszékkel Megközelíthető Bejárat

A Schiller Opel szerviz külön figyelmet fordít a megközelíthetőségre, hiszen a gyengénlátók és mozgáskorlátozottak számára is könnyen elérhető parkoló áll rendelkezésre. A kerekesszékkel megközelíthető parkoló lehetősége megkönnyíti a látogatók életét, akik így gondtalanul érkezhetnek a szervizbe.

Az épület kialakítása során fontos szempont volt a kerekesszékkel megközelíthető bejárat létrehozása, amely garantálja, hogy mindenki zökkenőmentesen eljuthasson a szervizhez.

Az Ügyfelek Visszajelzései

Az elmúlt hónapok tapasztalatai vegyes képet mutatnak a Schiller Opel Márkaszervizről. Számos ügyfél dicsérte a szerviz munkáját, míg mások kritikával illették a szolgáltatás minőségét. Az alábbiakban néhány visszajelzés olvasható:

  • Kellemes légkör: Az egyik ügyfél kiemelte, hogy a szerviz munkatársai kedvesek és segítőkészek voltak, ezáltal egy pozitív élményt nyújtottak.
  • Lassú ügyintézés: Mások azonban a lassú ügyintézést és a hosszú várakozási időket emelték ki, ami miatt az elégedettségük csökkent.
  • Profi hozzáállás: Voltak, akik dicsérték a precíz és szakszerű munkát, különösen Molnár Gabriella munkáját, aki részletes tájékoztatást adott a javításokról.

Összegzés

A Schiller Opel Márkaszerviz Budapest egyik legfontosabb központja, ahol a kerekesszékkel megközelíthető parkoló és a kerekesszékkel megközelíthető bejárat révén mindenki számára elérhető a szolgáltatás. Az ügyfelek véleménye változó, de a szerviz iránti elkötelezettség és a folyamatos fejlődés látható. Érdemes meglátogatni őket és saját tapasztalatokat szerezni a szolgáltatásaikról.

Üzletünk helye

A telefon illető Autószerelő van +36208580420

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +36208580420

Ezek szerint a menetrenddel nyitva vagyunk:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd (Ma) ✸
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szeretne igazítani bármilyen információt, amelyet nem pontosnak tart ez a portál kérjük továbbítson egy üzenetet, hogy kijavítjuk azonnal. Köszönjük előre köszönjük az együttműködésért.

Képek

Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 37 hozzászólás érkezett.

Boglárka Benedek (2025. 07. 26. 21:13):
Nagyon kedves és segítőkész értékesítők, sokféle modell közül választhatunk, kipróbálhatjuk a tesztautókat is. Nagyon elégedettek vagyunk!
Viktória Tóthfi (2025. 07. 22. 20:43):
A teljesítésről szóló ígéretek teljes hiánya, az ügyfél reklamációjának figyelmen kívül hagyása, majd az ellentételezés nélküli "kamudumás" lerázása. Senkinek nem ajánlanám az autóvásárlást, kivéve, ha valaki szeretné idén is hallgatni a covidra és a chiphiányra való hivatkozásokat a szállítási késedelem okaként! A befizetéstől számított 35 hetes szállítási idő helyett 48 hét lett, de azt mondták, hogy örüljek neki, mert van olyan márka, amelyik még többet késik 🥹! Hááát, köszönöm! Biztosan nem fogjuk bővíteni a flottánkat Opel autókkal!
Domokos Vass (2025. 07. 20. 19:27):
Igazán megbízhatóak. Már a második autót vásároltuk tőlük. Minden simán és gyorsan ment.
Linda Urbán (2025. 07. 20. 13:46):
Az ajtónál lévő irányító oszlop feliratain még vannak apró módosítások, hogy továbbfejlesszük az irányítást. Mindemellett gyönyörű és tágas volt a hely, a kiszolgálás pedig gyors és zökkenőmentes.
Márk Szilágyi (2025. 07. 20. 5:45):
Nyugodtan ajánlom, segítőkész, ügyfélközpontú hozzáállás, szakértelemmel teli tájékoztatás. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásukkal.
Cyprian Huszár (2025. 07. 19. 6:37):
Kedves, segítőkész és profi szakemberek. Csak ajánlani tudom őket. Nagyon elégedett vagyok a munkájukkal.
Napsugár Székelyfi (2025. 07. 12. 9:59):
Mindig korrektek és segítőkészek a szervizben. Mindig betartják a szervíz előtti ajánlatukat is.
Dávid Németh (2025. 07. 12. 2:48):
Kedvesem, itt lassú a munkatempó. Az alaposság hiánya is jellemző erre a helyre.
Megerősített időpontot kaptál emailben, de furcsán néznek, ha pontosan akkor érkezel, majd utána kritizálnak, még az adminisztráció sem segítséges, 100-szor kell kitölteni ugyanazt a lapot, ahelyett, hogy előtte elmagyaráznák, hogy mi fontos a űrlapok kitöltésekor (pl. kárbejelentés). Egy csillag sem jár nekik ezért a helyért.
Róbert Balogh (2025. 07. 08. 7:14):
Először jártam ezen a helyen. Nagyon kedvesek voltak, gyors kiszolgálás. Teljesen elégedett vagyok vele.
Berta Jancsó (2025. 07. 05. 11:26):
Nagyon kedvesen fogadtak minket az üzlet bezárása előtt fél órával :) Teljes körű tájékoztatást kaptunk mindenről, amit érdekel.
Henrietta Lengyel (2025. 07. 04. 1:10):
Ajánlom a cikket, mindenképpen megéri elolvasni!
Luca Holló (2025. 06. 28. 7:05):
BYD autót teszteltem. Egy próbát mindenképp megérnek. Nagyon meglepődtem a teljesítményükön és az áruk is nagyon versenyképes a piacon. Ajánlom mindenkinek, hogy legalább próbálja ki egyszer ezeket az autókat!
András Barta (2025. 06. 27. 13:55):
Régóta ügyfelek vagyok náluk, mindig pozitív tapasztalatokkal távoztam. Nagyon kedves a kiszolgálás, sosem próbálnak rám sózni fölösleges dolgokat, és eddig sem volt gond a munka minőségével. Nagyon elégedett vagyok velük!
Fruzsina Hajdu (2025. 06. 26. 15:05):
Nehéz pontosság és precizitás jellemezte a munkát, újra kiváló szolgáltatást kaptam.
Ferenc Takács (2025. 06. 25. 8:14):
Ha új autót keresel, akkor Fabian Betit keresd a Schiller és Opelnél, ha magas szintű szakértelmet és mosolygós kiszolgálást szeretnél.
Sarolta Némethy (2025. 06. 19. 5:45):
Ez az ajánlat túlárazott, csak arra törekszik, hogy átverje a vevőket, ezért nem ajánlom.
Szilveszter Sándorfi (2025. 06. 19. 1:44):
Autóvásárlás után elvittem az autómat az Autószerelőhöz átvizsgálásra, a szükséges alkatrészek cseréjére és egyebek hibák kijavítására. Az időpont egyeztetés után visszahívtak és nagyon segítőkészek voltak. Az autó átadása simán ment és a javítások közben felmerült újabb problémák esetén felvettek telefonon és egyeztettünk. Elégedetten távoztam.
Milán Tóth (2025. 06. 18. 11:13):
Bevittem az 1 éves Astrám a klíma problémával. Amikor odaértem érte és átvettem, láttam, hogy valaki rányitotta az első bal ajtómat az autója ajtajával. (Szerviz parkoló) Mondanom sem kell, hogy azt hittem, elvesztem az eszem, de megpróbáltam civilizáltan kezelni a helyzetet. Megnézték, mondták, hogy visszanézik a kamerán, de természetesen a saját költségükre lepofozzák. Továbbra is félek, hogy mi fog történni!

"Kérem, ezen okból viszem a márkaszervizbe, hogy ilyen ne forduljon elő!" Két nap telt el, becsületükre legyen mondva, szépen megcsinálták. Köszönöm a nagyfokú segítséget Bitmann Lacinak és az Opelnek!
Pongrác Tamás (2025. 06. 16. 16:20):
Fantasztikus kiszolgálás, hihetőség. Ez az én személyes tapasztalatom.
Odett Csaba (2025. 06. 16. 4:25):
A szervizben a munkafelvétel zökkenőmentesen ment, az olajcserét 1 órán belül elvégezték. Emellett autóvásárlási tanácsokkal is segítettek, látszott, hogy nagyon értenek az autókhoz. A különböző típusok esetleges hátrányairól is részletesen tájékoztattak. Nagyon elégedett voltam a szolgáltatással!

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.