Maxabo Autóház, Opel, Ssangyong, Omoda márkakereskedés és Bmw szerviz - Budapest

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Maxabo Autóház, Opel, Ssangyong, Omoda márkakereskedés és Bmw szerviz - Budapest

Közzétéve:: - Találatok: 5 818 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 20 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 564 - Pontszám: 4.2

Maxabo Autóház: A Legjobb Választás Budapest Szívében

A Maxabo Autóház egy neves autókereskedés Budapest szívében, amely többek között az Opel, Ssangyong és Omoda márkák forgalmazására specializálódott. Az ügyfél elégedettsége érdekében számos helyszíni szolgáltatást kínál, hogy minden autós vásárló maximálisan elégedett legyen.

Szolgáltatás Beállításai

A Maxabo Autóház kiemelt figyelmet fordít a szolgáltatás beállításaira. Az ügyfelek számára lehetőség van bankkártyás fizetés, hitelkártyás fizetés és NFC-mobilfizetés alkalmazására is, így a vásárlás gyors és kényelmes módon bonyolítható le.

Díjmentes Parkoló

Az autókereskedés előtt díjmentes parkoló áll rendelkezésre, így a vásárlók bárhová beparkolhatnak anélkül, hogy aggódniuk kellene a költségek miatt. Ezen kívül díjmentes utcai parkolás is elérhető a környéken, biztosítva ezzel a könnyed megközelítést.

Kerekesszékkel Megközelíthető Bejárat

A Maxabo Autóház figyelembe veszi az akadálymentességet is, hiszen a kerekesszékkel megközelíthető bejárat garantálja, hogy mindenki könnyen elérhesse az autószalont.

Helyszíni Szolgáltatások

A kereskedésben elérhető helyszíni szolgáltatások közé tartozik a mosás, szervizelés, és különféle alkatrész értékesítés. Az értékesítők segítőkészsége és szakmai tudása kiemelkedő, a vásárlók egyaránt dicsérik a Kósa Zsolt által nyújtott ügyfélszolgálatot.

Megközelíthetőség és Kényelmes Vásárlás

A Maxabo Autóház könnyen megközelíthető közlekedési eszközökkel, így a város különböző pontjairól is egyszerűen elérhető. Az ügyfelek számára nagyszerű lehetőségeket biztosítanak a vásárlás során. Helyben vásárlás is lehetséges, ami még inkább fokozza a kényelmet.

Pozitív Vásárlói Tapasztalatok

Sok vásárló osztotta meg pozitív tapasztalatait a Maxabo Autóházzal kapcsolatban. Például Rivnyák László hangsúlyozta, hogy a kiszolgálás mindig kedves és szakmai volt, míg mások Kósa Zsolt szakértelmét és segítőkészségét emelték ki.

Negatív Tapasztalatok és Visszajelzések

Bár sokan dicsérik a szolgáltatásokat, néhány vásárló negatív élményekről számolt be. Problémák adódtak az ügyintézés sebességével és a munkatársak hozzáállásával kapcsolatban, mint például Lovás Róbert kritikája, amely a kiszolgálás színvonalát kérdőjelezte meg.

Következtetés

A Maxabo Autóház igyekszik fenntartani a vásárlói elégedettséget, ám a visszajelzések között vegyes tapasztalatok találhatóak. Az ügyfelek számára fontos, hogy figyelmes és gyors szolgáltatást kapjanak, amely a vásárlás során elengedhetetlen. Mindezek tükrében érdemes körültekintően mérlegelni a választást a következő autóvásárlás előtt.

Üzletünk ezen a helyen található

A kapcsolattartó illető Autókereskedés van +36202507373

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +36202507373

Üzletünk nyitvatartása:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek (Ma) ✸
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szüksége van rá változtatni bármilyen részletet, amelyet nem helyesnek tart ez a webhely kérjük küldjön egy üzenetet, hogy mi tudjuk kijavítjuk minél hamarabb. Köszönjük előre köszönjük az együttműködésért.

Képek

Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 20 hozzászólás érkezett.

Ildikó Bogdán (2025. 06. 27. 13:34):
Kedves munkatársak, pontos tájékoztatás, gyors és kiváló minőségű szolgáltatás. Külön kiemelném a váróban található büfét, a forró csoki igazán finom volt 🙂
Ursula Gálfi (2025. 06. 25. 21:10):
Egy sikeres magyar autókereskedő család, az Opel, adja az eladások terén a legjobbat a Minősített Használt Autók piacon! Náluk nem csak szlogen az "minőség, biztonság, megbízhatóság". Nem csak a tulajdonos, hanem a munkatársai is örömmel adják el az autókat, de mi vevők még inkább örülünk az ellenőrzött, kipróbált és garantált minősített használt autónak. A környezetről, értékesítésről és a vevőkről gondoskodnak, mindenben segítenek.
Az autót csak a hirdetésben láttam először, és Kongóból hazaérve azonnal megkértem, hogy tartsák meg nekem a kocsit. De mivel másnak is tetszett, az értékesítő, Vastl Ferenc telefonált, hogy hol járok, mert egy másik vevő is érdeklődik a SAAB iránt. Mikor megérkeztem, körbejártam a telephelyet, és minden autó igényesen volt kiállítva, az értékesítő ismeri a gépek múltját, tájékoztat az esetleges hibákról, majd kötünk is egy üzletet. Az eredetvizsga és a névreírás kényelmi szempontból nagyon fontos volt számomra, mert minden egy helyen történik, csak be kell ülnöm az autóba, és indulhatok.
Azonban az autó kevésbé teljesített, mint amit vártam a 150 lóerőhöz képest.
Másnap reggel felhívtam az értékesítőt, Ferit, mert itt lehet hívni, itt nem csak a tábla hirdeti a kifogástalan állapotú járművet, ez valóban így van. Amint garanciálisan megtalálták a hiba okát, kis türelmet kérve új alkatrész érkezett, beszerelték, és egy óra múlva már nem csak az értékesítő, de én is mosolyogtam, most másodszor is, hogy nem kell csalódnom, mert a meghirdetett szlogenek VALÓBAN tartják a szavukat. Így kérelél nélkül is ajánlani fogom nem csak két barátomnak, de ismerőseimnek, kollégáimnak is. Sok sikert kívánok az Opel Maxabonak a piacvezetésben!
Kinga Mátyás (2025. 06. 24. 21:47):
Autókat néztünk, de az eladó olyan hűde volt, mintha éppen le akarna esni az asztalról... A kérdéseinkre bunkón, flegmán és unottan válaszolt. Úgy éreztem, hogy egy kicsit lenézett minket. Kár érte, mert bár nem voltunk biztosak abban, hogy milyen autót szeretnénk (több modell között vaciláltunk), de vásárlási szándékkal nézelődtünk, amihez egy pár normális válasz vagy esetleg egy tesztvezetés sokat segíthetett volna... Összefoglalva: ha szeretnéd, hogy alázatosan, bunkón beszéljenek veled, akkor gyere ide, de ha normális hozzáállást vársz, inkább keress máshol!
Nándi Csonka (2025. 06. 14. 13:57):
Az autóm indítókulcsának az eleme merült le. Időpont egyeztetés nélkül ugrottam be a szervizbe. Azonnal intézték a cserét, és kb. 15 perc múlva már mindent el is intézünk. Várakozás közben még kávét is fogyasztottam, közben ketten is megkérdezték, miben segíthetnek. Köszönöm!
Ferenc Vajda (2025. 06. 10. 9:17):
Kitűnő csapat, gyors és pontos ügyintézés, egy órán belül már az új autónkban ültünk vidékről hazafelé. Öt csillag!
Tímea Király (2025. 06. 09. 23:24):
Csak ajánlani tudom őket: kedves fogadtatás, türelmes ügyintézés és mosolyognak mindehhez (már, amit maszkban észrevételezni lehetéges:).

Én most voltam náluk először, és nagyon kellemes meglepetés volt, szívből ajánlom őket!
Wendy Lakatos (2025. 06. 03. 6:34):
Részecskeszűrő csere nem két fillér, de korrekt áron és udvarias kapcsolattartás jellemzi őket. Viszont hiányzott a jobboldali tükör az átvételnél. Remélem, hogy holnapra meg lesz oldva. Gondolom, ingyenes lesz a javítás másnap reggel. Köszönöm szépen! Én minden bizonnyal az önöknél fogom javíttatni a kocsimat a jövőben is.
Magdolna Székelyfi (2025. 05. 31. 12:07):
Sok vállalati autót vásároltunk tőlük, ám amikor biztonsági visszahívás miatt visszavittük az autót, majdnem énnekem kellett elnézést kérnem a munkatársuktól, hogy visszavittem az autót.....
László Ács (2025. 05. 31. 5:42):
Sosem tapasztaltam még ilyen kiszolgálást, a szakemberek kiválóak, gyorsak és udvariasak voltak. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Külön köszönet Ferenc értékesítőnek és az egész csapatnak is. Nagyon hálás vagyok!
Krisztián Pappfi (2025. 05. 30. 12:21):
Kedves, pontos kiszolgálást találtam! 😁...
Márk Sándor (2025. 05. 25. 4:57):
Új autót keresek, ezért ellátogattam a kereskedésbe. Sikerült egy teszthajtást is szervezni a kiszemelt járművel. Nagyon kedves fogadtatásban részesültem és segítőkész hozzáállást tapasztaltam az értékesítő munkatársak részéről.
Lujza Benedek (2025. 05. 23. 22:19):
Nagyon kedvesek és segítőkészek voltak. Gyorsan megjavították az autómat. A váróterem nagyon szép, sőt még játszósarok is található ott. Nagyon elégedett vagyok velük!
Pál Kováts (2025. 05. 21. 9:23):
Kedves, nagyon figyelmes és profi ügyintézésben volt részem. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással. Köszönöm szépen!
Csongor Kovári (2025. 05. 20. 2:29):
Ez az autókereskedés és szerviz fantasztikusan működik. Teljesen felesleges hosszasan telefonálni a problémáimmal, mivel egyszerűen leírom az oldalukon, hogy mi a gond, és rövidesen visszahívnak, hogy tájékoztassanak a lehetőségekről.
Az emeleten található egy alkatrészüzlet is, ahol bármilyen Opel alkatrészt vagy kiegészítőt meg lehet rendelni, sőt még olcsóbb alternatívákat is kínálnak. Eddig a fővárosban nem találtam megbízhatóbb Opel szervízt, ráadásul viszonylag közel van. Nagyon elégedett vagyok velük!
Orsolya Lakatos (2025. 05. 19. 12:02):
Az új Korandónkat Zsoltnál vásároltuk meg, és nagyon elégedettek vagyunk az ügyintézés gyorsaságával és rugalmasságával. Már a második autónkat vettük tőle, és bátran ajánljuk mindenkinek, aki Ssangyong vagy Omoda vásárlásán gondolkodik.
Köszönjük Zsolt!!
Emma Kocsis (2025. 05. 18. 18:54):
Szörnyű volt a kiszolgálás! Amikor beléptünk, senki sem köszöntött minket, csak unottan ültek az asztalnál. A K Zs értékesítő, akivel beszéltünk, olyan pocsékul bánt velünk, hogy szinte rosszul éreztük magunkat, hogy autót szerettünk volna vásárolni. Szerintem ez a szakmának az alja. Egyetlen kérdésünkre sem válaszolt, csak várt, hogy végre eltűnjünk. Amikor nem döntöttünk azonnal, sértődötten távozott (természetesen úgy, hogy még egy köszönés sem hagyta el a száját). Stb.
Ádám Illés (2025. 05. 16. 23:28):
Már 2 éve vagyok Mokka tulajdonos. Az autóval nagyon elégedett vagyok, csak azzal van gondom, hogy ebben a szalonban vásároltam...
Marcell Gulyás (2025. 05. 16. 11:28):
Használt autót kínálnak garanciával. Ha ez elromlik, mert már az értékesítés pillanatában is rejtett hiba volt, nem akarnak hallani a javítás átvállalásáról, pedig szerződésben vállalták! Jobb, ha senki nem vásárol ott autót.
Zalán Vajda (2025. 05. 15. 10:03):
Gyors, kedves kiszolgálás. Nagyon ügyfélcentrikus hely. Korrekt vállalat.
Viktória Rácz (2025. 05. 10. 10:31):
Helló mindenkinek!

Először is szeretném megjegyezni a negatív véleményekkel szembeni érthetetlenséget. Végig csodálatosan segítőkész kiszolgálásban volt részem. Kósa Zsolt segített az autó értékesítésében. A Ssangyong Korando és az Omoda 5 között vacilláltam. Minden kérdésemre választ kaptam, kellemes társaságban, anélkül hogy rá akart volna erőltetni valamit a döntésemmel kapcsolatban. A legjobb helyen jártam az autóvásárlás szempontjából. Az ügyintézés gördülékenyen és gyorsan zajlott. Csak este fél 6-kor tudtam eljutni az autóért, de vártak és alapos áttekintést kaptunk az autóműszerfal rendszeréről. Szórakoztató időt töltöttünk együtt. Így 7 óra körül sikerült hazaérnünk. Nem tudom, hogy más szalonokban is ilyen hajlandóság van-e arra, hogy munkaidő után is ennyire segítségesek legyenek az ügyfelek elégedettségének maximalizálásában. Nálunk itt ez megtörtént. A legjobb választás volt. Mégegyszer nagyon köszönöm a Maxabo-nak és különösen Kósa Zsoltnak minden segítséget!
Hozzászólás hozzáadása
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.