Szaplonczay Manó Marcali Kórház - Marcali

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Szaplonczay Manó Marcali Kórház - Marcali

Közzétéve:: - Találatok: 909 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 26 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 79 - Pontszám: 2.8

Kórház Szaplonczay Manó – Marcali: A Megközelíthetőség Kihívásai

A Kórház Szaplonczay Manó Magyarország egyik jelentős egészségügyi intézménye, de sajnos a látogatók tapasztalatai alapján sok negatív vélemény született róla. Különösen a kerekesszékkel megközelíthető bejárat és a kerekesszékkel megközelíthető parkoló hiányosságai emelkednek ki. Sokan panaszkodtak az épület nehezen észlelhető bejáratára, amely a kórház hátsó részén található, és gyakorlatilag észrevétlen marad a látogatók számára.

A Betegellátás Minősége

Az intézmény kórházi ellátása vegyes érzéseket kelt a betegekből. Míg egyesek dicsérik az orvosok kedvességét, mások az ápolók bunkóságát és a szolgáltatás általános hiányosságait emelik ki. Az alábbiakban néhány jellemző tapasztalat kerül bemutatásra:

  • A sürgősségi ellátás során több beteg is tapasztalta, hogy hosszú időt kellett várniuk, mire orvosi segítséget kaptak.
  • Számos páciens arról számolt be, hogy nem kapták meg a szükséges információkat állapotukkal kapcsolatban.
  • A nővérek és orvosok közötti kommunikáció gyakran lekezelő stílusban zajlott, ami növelte a betegek stresszét.

Épület Állapota és Higiénia

A Kórház Szaplonczay Manó épületének állapota is aggasztó. Sok vélemény szól a penészes falakról, a koszról és a büdös környezetről. Ezek a tényezők a betegek komfortérzetét nagymértékben csökkentik, miközben gyógyulásukra várnak.

Összegzés

Összességében elmondható, hogy a Marcali Kórház számos kihívással küzd, különösen a megközelíthetőség és a betegellátás terén. A jövőben szükség lenne a fejlesztésekre, hogy a betegek méltósággal és megfelelő ellátásban részesülhessenek. A kórház továbbfejlesztése érdekében elengedhetetlen a személyzet képzése és az egészségügyi szolgáltatások színvonalának javítása.

Itt található

A kapcsolattartó telefon fentebb említett Kórház van +36203210315

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +36203210315

Üzletünk nyitvatartása a közönség számára:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat (Ma) ✸
Vasárnap

A weboldal

Ha szükséges változtatni bármilyen információt, amelyet nem helyesnek tart ez oldal kérjük szállítson egy üzenetet, és kijavítjuk minél hamarabb. Köszönjük előre köszönet a támogatásért.

Képek

Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 26 hozzászólás érkezett.

Xaver Tamás (2025. 06. 27. 14:20):
Az oltást átvenni nagyon jó élmény volt, de remélem sosem kerülök kórházba.
Sándor Pál (2025. 06. 26. 17:50):
Al Banna gyermekorvos vagyok, és mindig sikerül megtalálnom a megfelelő diagnózist.
Milán Nagyváradi (2025. 06. 26. 14:26):
Szombaton sűrgősségi osztályra kerültem egy baleset miatt. Szeretném kifejezni hálámat az ott dolgozóknak. Maximális figyelmet, tiszteletet és szakértelmet tapasztaltam.
Köszönetemet szeretném megosztani Kata nővérrrel, Dr. Oszvald Ildikóval, valamint a fiatalemberrel, aki gipszelte a kezemet.
Áldott legyen mindannyiuk munkája.
Malcsiner Imre
Gergely Horváth (2025. 06. 23. 6:01):
Nagyon hosszú idő, míg az ember sorra kerülhet.
Anna Balog (2025. 06. 20. 0:18):
Mint egy kórház "Hazám, Magyarország" blogon olvasott bejegyzés, nagyon érdekes és informatív volt. Nagyon szerettem a részleteket a egészségügyi témákban és a jól megfogalmazott tanácsokat az egészséges életmódra vonatkozóan. Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a blogra, és már alig várom a következő posztot! Köszönöm a megosztást és a hasznos információkat!
Zoltán Faragó (2025. 06. 18. 13:22):
A gyűlölet ott van mindenhol!!
Imre Hegyi (2025. 06. 16. 11:06):
Borzalmas....

1. Az épület nem volt megfelelően kitáblázva, a kórházba egy hátul lévő, észrevehetetlen ajtón lehetett csak belépni.
2. Az ápolók nagyon gorombák voltak.
3. DE AMI AZ EGÉSZ LEGROSSZABB VOLT: A MAMÁMAT KITETTÉK A +2 FOKOS LEVEGŐRE TOLÓKOCSIBAN. Úgy kellett neki bemennie.
4. Az orvos kedves volt.
Henrietta Bogdán (2025. 06. 14. 9:29):
2024 július 20-án a fiam sport közben megsebesült a lábán. "Kis" műtétre volt szükség.
Szeretném megköszönni mindenkinek, aki részt vett az ellátásban (betegfelvétel, röntgen, orvos, kötéscsere másnap), hogy profin, KEDVESSEN és emberien segítettek. Sokkal többet kaptunk, mint amennyit minimálisan vártunk.
Első osztályú munkaközösség!
Jolán Sándorfi (2025. 06. 12. 15:27):
A szívgyógyászati konzultációra március 12-én volt időpontom, amit még két hónappal korábban kértem meg. A főorvos úr mindenbe belekötött, mert nehezére esett a számítógépen való keresgélés. Még mindig ugyanott tartok, mint két hónappal ezelőtt, ráadásul a holter EKG vizsgálatot is csak két hónap múlva fogják elvégezni. Újra várnunk kell két hónapot, mert nyaralni megy. Ez tényleg vicces kategória, soha többet nem megyek oda! 😡
Tivadar Kálmán (2025. 05. 31. 3:24):
Szeretném kifejezni hálámat azoknak az orvosoknak és ápolóknak a sürgősségi osztályon, valamint az mentősöknek, akik tegnap éjjel /20.06.22./ elláttak és kezeltek engem rosszullétem miatt, segítségemre voltak. Jó erőt és egészséget kívánok nekik a további munkájukhoz! Köszönettel, Kocsisné Andri Gabriella
Barnabás Kováts (2025. 05. 30. 2:24):
Nagyon hálás vagyok dr. Füle sebész főorvos és csapatának! Az operációt 2023.01.09-én 10 órakor kezdték el rajtam. Jól vagyok!
Nagyon okos és kedves emberek, és a csapatuk is az! Határozottak, szakszerűek, precízek, szervezettek, hatékonyak, emberségesek és nyugtatóak, ezek az érzéseim voltak velük kapcsolatban!
A tisztaság, rend és a nyugalom mind megvolt! Gyönyörű, világos szobák jó atmoszférával, minden szükséges eszközzel felkészülve a könnyed gyógyulásra!
Áldja meg Őket Isten hosszú, egészséges élettel az emberek segítésére!
Köszönöm szépen!
Kamilla Adám (2025. 05. 29. 15:20):
2024. augusztus 13-án volt az én lágyéksérv műtétem, és szeretnék köszönetet mondani mindazoknak a munkatársaknak, akik segítettek és türelmesek voltak velem, mert nem beszélek magyarul. Úgy éreztem, hogy jó kezekben vagyok, és a szobában lévő többi beteg is nagyon barátságos volt. 🍀👍🏻…
Róbert Jancsó (2025. 05. 29. 7:11):
Az én kisfiam sérülését azonnal ellátták a sürgősségi osztályon, mindenkinek végtelenül kedves volt. Nagyon hálás vagyok az összes orvosnak és ápolónak a gondoskodásért és segítőkészségért. Nagyon megnyugtató volt látni, hogy a kórház ilyen szakképzett és figyelmes személyzettel rendelkezik. Köszönöm szépen!
Tünde Adám (2025. 05. 27. 11:39):
Az emberekkel való bánásmód egyszerűen elviselhetetlen, voltam kénytelen a helyszínre menni, hogy a doktor úr ordítozva beszéljen a nagymamámmal (miután 5 órát vártunk, nem túlzok, tényleg 5 órát, mielőtt valaki elmondta volna, mit kell tennünk), amikor szembesítettem az urat azzal, hogy milyen joggal alázza meg ekkorát a pácienseit, és még csak megfelelő orvosi tájékoztatást sem ad nekik, személyeskedve megkérdezte, hogy milyen orvosi végzettségem van. Nos, uram, ha ezt most olvassa, nekem nincs orvosi diplomám, hanem van erkölcsöm és empátiám. Még egy csillag is sok lenne a helyükre, szégyen teljesen!
Hanga Orbán (2025. 05. 26. 23:30):
Ebben a marcali kórházban a járóbeteg rendelőben található beteg WC valóban problémás! Valójában azonnal vissza akarsz menni.
Cyprian Végh (2025. 05. 26. 6:07):
A sürgősségi osztályról és a traumatológiáról csak jót mondhatok. Sokat kellett várni, főleg ha a doki a műtőben volt, de nagyon kedvesek voltak az 1 éves síró kisfiammal és velem is. Nagyon hálás vagyok értük.
Pongrác Erdős (2025. 05. 22. 21:44):
A Kórházban a személyzet valóban barátságos és segítőkész. Mindig törődnek a betegekkel és mindent megtesznek azért, hogy kellemes legyen a kórházi tartózkodás. Nagyon hálás vagyok nekik az odafigyelésért és a gondoskodásért!
Adél Ábrahám (2025. 05. 19. 15:38):
Pár napja vitték be a fiamat erre a helyre, eltörött az egyik ujja. Egy ,,doktor" látta el, megröntgenezte majd helyrerakta, begipszelték. Ezután ismét csináltak röntgent, de ennek eredményét eltitkolták, majd hazaengedték. 2 nap múlva az ország másik felében kiderült, hogy rosszul rakták helyre, újra kellett kezdeni az egészet. Gratulálok az érintetteknek!
Domokos Orosz (2025. 05. 19. 15:21):
Fantasztikus orvosok és személyzet a Kórházban! Nagyon elégedett vagyok a kezelésemmel, mindig segítőkészek és kedvesek voltak velem. Nagyon hálás vagyok nekik az odaadó munkájukért és a figyelmességükért. Csak ajánlani tudom ezt a kórházat mindenki számára, aki minőségi ellátásra vágyik.
Levente Némethy (2025. 05. 19. 15:21):
Ez az értékelés a létesítményre vonatkozik, nem a szolgáltatásra. Régen gyönyörű épület volt a fénykorában, de aztán jött a barbár szocializmus. Belül még mindig megvan az eredeti bája. A kastély homlokzata eléggé leromlott állapotban van, de belül a fa lépcső még mindig lenyűgöző. Az új szárny elfogadható, a park hangulatos. A varjak pedig nagyon zajosak. Szerintem nagy szükség lenne egy teljes felújításra!

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.