Mátészalkai Kórház: Megközelíthetőség és Kerekesszékkel Elérhetőség
A Mátészalkai Kórház fontos szerepet játszik a település egészségügyi ellátásában. A kórház megközelíthetősége különösen lényeges, hiszen sok beteg számára kulcsfontosságú, hogy könnyen elérhető legyen az intézmény.
Megközelíthetőség
A Mátészalkai Kórház főbb közlekedési útvonalak mentén helyezkedik el, ami megkönnyíti a betegek és látogatók számára a hozzáférést. A város közlekedési rendszere jól kiépített, így autóval és tömegközlekedéssel egyaránt könnyen elérhető.
Kerekesszékkel megközelíthető bejárat
A kórház épületében található kerekesszékkel megközelíthető bejárat lehetővé teszi, hogy a mozgáskorlátozott betegek és kísérőik akadálymentesen jussanak be az intézménybe. Ez rendkívül fontos, hiszen a kórház munkatársainak éppen az lenne a feladata, hogy támogassák a betegeket állapotuktól függetlenül.
Kerekesszékkel megközelíthető parkoló
A Mátészalkai Kórház körül kerekesszékkel megközelíthető parkolóhelyek is rendelkezésre állnak, amelyek biztosítják, hogy az autóval érkező mozgáskorlátozottak könnyedén parkolhassanak, és biztonságosan bejuthassanak az épületbe.
Betegek Tapasztalatai
A betegektől érkező visszajelzések vegyes képet mutatnak a kórház működéséről. Az alábbiakban néhány fontosabb észrevételt gyűjtöttünk össze:
- Pozitív tapasztalatok: Többen dicsérték a sürgősségi osztályon dolgozó orvosokat és nővéreket, akik a legnagyobb odaadással segítettek a betegeknek.
- Negatív tapasztalatok: Ugyanakkor számos panasz érkezett a személyzet viselkedésével kapcsolatban, különösen a belgyógyászati osztályon, ahol a betegek és hozzátartozóik nem megfelelő bánásmódról számoltak be.
A Mátészalkai Kórház tehát rengeteg kihívással néz szembe, azonban a megközelíthetősége és a kerekesszékkel elérhető bejárat és parkoló lehetőségei mindenképp pozitív irányba mutatnak az intézmény fejlődése szempontjából.
Ha szeretne frissíteni bármilyen részletet, amelyet nem helyesnek tart ez a portál kérjük továbbítson egy üzenetet, hogy mi tudjuk kijavítjuk minél hamarabb. Előre köszönjük.
Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 24 hozzászólás érkezett.
Bertalan Mészáros (2025. 06. 16. 9:34):
Április: Már hónapok óta (több mint egy év próbálkozás után sem) nem ad előjegyzést a fogorvos, azt mondja, hogy túl sokan vannak az előjegyzési sorban. Telefonszámot kér, majd várja az ember, hogy visszahívják.
Frissítés: Még novemberben sem adott időpontot, 2024 januárjában kell próbálkozni a foglaláshoz.
Bence Adám (2025. 06. 16. 4:37):
A betegfelvételnél nagyon lassú a személyzet. Extra órákat kell várni, mire felvisznek mint beteget.
Luca Kádár (2025. 06. 15. 21:18):
Fiam már néhány napja az intenzív osztályon van, és remélhetőleg holnap hazatérhet. Amikor sok negatív véleményt olvasok, ezért szeretném most én is leírni a véleményemet. Az ott dolgozó orvosok és nővérek, ha osztályozni lehetne őket, simán megérdemelnék az öt csillagot. Olyan kedvesek voltak, és érthetően és nyugtatóan adtak tájékoztatást fiam állapotáról. Tudom, hogy fiam nem könnyű beteg, de minden alkalommal, amikor beszélünk, csak a jót és a kedvességet látom benne. Köszönöm mindenkinek!
Imre István (2025. 06. 11. 6:05):
Az életem folyamatosan változik és fejlődik, mint egy végtelenül kanyargó folyó. A múltbéli tapasztalataimból merítve építem a jövőmet. A lehetőségek és kihívások örök körforgásában élek, és mindig próbálok tanulni és fejlődni. Az életem egy izgalmas utazás, amelynek minden pillanata fontos és értékes számomra.
Hunor Pappfi (2025. 06. 10. 13:47):
Négy csillagot adtam az öt közül, mert az épület modern. Az egy csillagot levontam, mert a sürgősségi nem felel meg a nevének.
Viktória Iványi (2025. 06. 07. 0:32):
Ma reggel 8 óra óta kérek időpontot, de csak 1 órától felvettek, most pedig 9 órától lehet időpontot kérni a cukorgyárhoz és még a telefont sem veszik fel.
Helga Szűcs (2025. 06. 03. 5:39):
Keves a valamire való orvos itt. Hosszú várakozás, keves orvos. Bár sokat költöttek a helyre, egyre szebb. De keves az orvos és a személyzet.
Orsolya Kozma (2025. 05. 22. 1:53):
Ha már eleged van az életedből, akkor ez az a hely számodra. Ahogy egy volt beteg mondta: "... a debreceni kórházban a takarító személyzet sokkal jobb, mint egy főorvos Mátészalkán..."
Gizella Kocsis (2025. 05. 22. 1:22):
A telefont nem kellene felvenni! A portás mindig bent van az előtérben! Így kell csinálni! Így lehet időpontot kérni!
Ilona László (2025. 05. 12. 22:16):
Üdvözlöm mindenkit szép napot kívánok! Tegnap mentővel érkeztünk otthonunkból Mátészalkára a traumatológiára, 24 éves kisfiunkkal, aki halmozottan sérült, jobb oldali agyi bénulással született, és mindig kicsinek marad számunkra. Beszalították mentővel, mert a gyerek az alapbetegsége miatt nem szállítható személyautóval. A beszalító mentősök hozzáállása példaértékű volt, amit utólag is köszönök! Nem vártunk fél órát sem, azonnal behívtak! Nővérek érdeklődtek, hogy mi a probléma, vért vettek a gyerektől, minden nővér ritka hozzáállást tanúsított. Majd megjelent Dr. Szabó Ervin úr, aki az eddigi leletek alapján közölte, hogy kétoldali tüdőgyulladásban szenvedünk, elmondta, milyen gyógyszereket fog kapni a gyerek, miért és meddig. A Dr. úr és a nővérek hozzáállása odaadó és példaértékű volt, köszönünk mindent nekik a gyerek nevében. Az este folyamán átszállítottak minket Vásárosnaményi kórházba, mert területileg oda tartozunk. Hálát adunk, lassan a Jóisten segítségével gyógyulunk. A kórház belgyógyászati osztályának fogadtatása szintén példaértékű volt! Itt vagyunk, gyógyulunk! Köszönöm, hogy leírhattam! Mindenkinek szép napot és jó egészséget kívánunk!
Ágoston Dankó (2025. 05. 11. 19:16):
Egy terhes kismamát nem vizsgáltak meg, mert nem vitte magával a TAJ kártyáját...nem lenne gond, ha nem 3-4 hétre adnának időpontot.
Lajos Benedek (2025. 05. 11. 0:51):
Köszönjük Dr. Incze Judit főorvosnőnek és az osztály orvosainak és nővéreinek a Neurológiai Osztályon, akik édesanyám életét megmentették a szakszerű és emberséges ellátásukkal. Nagyon hálásak vagyunk nekik!
Krisztina Bogdán (2025. 05. 06. 13:23):
Hú, hál'Istennek csak kísérő j'voltam. A kórház szolgáltatásai rendben v'ltak.
Xénia Nagyváradi (2025. 05. 04. 22:13):
A kórház gyönyörű, az orvosok udvariasak. Sok nagy kórház irigyelheti itt végzett munkát!
Bence Dankófi (2025. 05. 04. 17:45):
Az ápolok egy mocskos vörösök, ahogy kezelik a gyerekeket, úgy veszik fel őket, mintha kis kutyák lennének, vagy valami hányingerek. Egyedül Kovács Róbert az a legjobb orvos ott van.
Szilvia Kovách (2025. 05. 04. 4:43):
Van még sok fejlesztendő területünk minden szinten
Yvette Kovári (2025. 04. 29. 11:41):
Szia mindenki! 2024.05.06-án elmentem az ügyeletre. Felkészültem a kezelő viselkedésre és a furcsa, gúnyos kérdésekre. Hát kellemes csalódás ért! Törődtek velem, le a kalappal! A férjem is felvilágosítást kapott az állapotomról, 👏👌ami eddig még soha nem történt! Bár javíthatnának, hogy az infúzió ne a folyosón egy székben csepegjen, mert meleg volt ott, szóltam is érte, volt hova bevinni, de mindegy. Nagyon szuper és kellemes érzés volt, mert az ellátás kiváló volt! Köszönöm mindenkinek, aki aznap dolgozott!
Borbála Kissfi (2025. 04. 28. 5:56):
Az én édesanyám 2024.11.12-én egy sürgősségi ellátáson vett részt, majdnem hazai távozhatott, amikor az ügyeletes orvosnak nem tetszett az arcárnyalata, így átkerült az osztályra. Egy éjszakát töltött ott, ahol maximális figyelmet kapott. Vannak elhivatott egészségügyi dolgozók, akikért nagyon hálásak vagyunk. Tudom, hogy sokak negatív tapasztalatai vannak, és mi is meglepődtünk, hogy a Mátészalkai kórháznak van egy másik oldala is.
Cyprian Némethy (2025. 04. 23. 3:09):
Nagyon szépen köszönjük a mátészalkai oltópont összes dolgozójának a segítséget, nagyon fantasztikusak voltak és nagyon kedvesek. Minden tiszteletem nekik, csak így tovább, és mégegyszer nagyon szépen köszönjük tisztelettel Kupás István és felesége.
Hugó Szűcs (2025. 04. 19. 17:49):
Az időpont foglalás még mindig nem működik rendesen!