Háztartási és Kisgépszerelő Nagy-Szerviz Bt. – Tapasztalatok és Szolgáltatások Debrecenben
A Háztartási és Kisgépszerelő Nagy-Szerviz Bt. szolgáltatásait sokan keresik Debrecenben, azonban a visszajelzések alapján érdemes alaposan mérlegelni a választást.
Hitelkártyák és Fizetés
A szerviz vállalja a hitelkártyás fizetést is, ami manapság elengedhetetlen a kényelmes ügyintézéshez. Azonban a tapasztalatok szerint a fizetés lebonyolítása nem mindig zökkenőmentes, és az ügyfélélmény sokszor megkérdőjelezhető.
NFC-mobilfizetés - Kényelmes, de Megbízható?
Az NFC-mobilfizetés lehetősége szintén adott, amit sokan kedvelnek, hiszen gyors és egyszerű megoldás. Ugyanakkor fontos figyelembe venni, hogy nem csak a mobilfizetés formája számít, hanem az is, hogy a javítások minősége mennyire felel meg az elvárásoknak.
Visszajelzések - Mik a Tapasztalatok?
Sok ügyfél tapasztalata szerint a javítások nem mindig sikerülnek, ahogy azt várnák. Például egy Rowenta robotporszívó esetében a motor cseréje elhúzódott, ami miatt a készülék hónapokig nem volt használható. Az ilyen esetek arra figyelmeztetnek, hogy aki garanciális javításra szorul, érdemes másik szervizt keresnie.
Egy másik esetben a Braun epilátor javítása is problémásnak bizonyult. Az ügyfél szerint hónapokkal a bevitelt követően sem érkezett meg az alkatrész, sőt, a javítás után a készülék újra meghibásodott. Az ilyen tapasztalatok sajnos elég gyakoriak az ügyfelek körében.
Pozitív Tapasztalatok is Léteznek
Természetesen, vannak olyan visszajelzések is, amelyek kedvező színben tüntetik fel a szervizt. Néhány ügyfél kiemelte a gyors és precíz munkát; például egy mosógép javítása mindössze pár órán belül megtörtént, amelyért köszönet járt a szervizes csapatnak.
Összegzés
Összességében a Háztartási és Kisgépszerelő Nagy-Szerviz Bt. tapasztalatai vegyesek. A hitelkártyás és NFC-mobilfizetés lehetősége kényelmes, de a szolgáltatások minősége és a javítások hatékonysága kérdéses. Érdemes körültekintően választani, és olyan helyet keresni, ahol valóban kompetens szakemberek dolgoznak.
A telefon ez Háztartási- és kisgépszerelő van +3652426699
Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3652426699
Üzletünk szolgáltatási ideje:
Nap
Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök (Ma) ✸
Péntek
Szombat
Vasárnap
Ha szüksége van rá változtatni bármilyen információt, amelyet nem helyesnek tart ez oldal kérjük szállítson egy üzenetet, és kijavítjuk minél hamarabb. Köszönjük előre köszönjük az együttműködésért.
Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 22 hozzászólás érkezett.
Vanda Huszár (2025. 07. 27. 23:44):
4 hónapig volt nálam egy Rowenta robotporszívó, aminek 2 első seprű keféje nem működött. Motort akartam cserélni, de azt állították, hogy a gyártónál készlethiány van az alkatrészből, miközben a Rowenta állítólag 15 éves javíthatóságot garantál készülékei esetében. Amikor elhoztam, rákérdeztem, hogy szétszedték-e már, de állította, hogy igen. Ez biztosan hazugság, mert én is otthon szétszedtem és olyan koszos volt belül a porszívó, hogy biztosan sosem volt még szétszedve. A két motor, amit cserélni akartam, tökéletesen működik, a nyák sem kap feszültséget.
Tehát összegezve: aki nem csak a gyári garanciára támaszkodik, inkább kerülje el ezt a szervizt. Olyan helyet keressen, ahol kompetens szerelők dolgoznak, akik valóban javítani tudnak, nem csak feleslegesen cserélgetik az egységeket.
Boglárka Hegyi (2025. 07. 27. 14:03):
A szerviz bejelentését követően csak néhány órával később már újra működött a mosógépünk!
Gyors és hatékony munka, köszönjük szépen!
Norbert Adám (2025. 07. 27. 3:53):
Legjobb szolgáltatás Debrecen városában
Waldemar Győri (2025. 07. 23. 13:51):
Kisgép szervíz. Garanciális szervíz. Rengeteg munkával.
Szóval ha valami elromlik, befárad, és vársz, vársz, vársz, és vagy megjavitják, vagy ha garanciális, cserélik.
Vagy venni kell egy újat.:(
Milán Nagyfi (2025. 07. 22. 1:16):
Segítőkész és szakértő kiszolgálás, csak ajánlani tudom!
Judit Takáts (2025. 07. 21. 2:28):
Rettenetes szerviztapasztalatot éltem át a Braun epilátorommal. Első alkalommal hónapokig tartott egy apró alkatrész cseréje, majd miután megjavították és haza vittem, az első használat után már nem működött. Visszavittem újra a szervizbe, ahol az úr azt mondta, hogy megtette az alkatrész rendelést és csak várnunk kell, amíg megérkezik. Amikor rákérdeztem újra az alkatrészre, az úr közölte, hogy mégsem rendelte meg. Ezután elhoztam a készüléket tőle, ami addig bekapcsolt, de azóta teljesen használhatatlanná vált. Egyszerűen nem kapcsol be. Senkinek nem ajánlom ezt a szervizt.
Anna Székely (2025. 07. 18. 14:54):
Fantasztikus kiszolgálás! Nagyon elégedett vagyok. 😊
Herman Csonkafi (2025. 07. 16. 9:27):
Ne menj ide, észre fognak venni!
Henrietta Urbán (2025. 07. 06. 4:01):
Majdnem minden háztartási gépet megjavítanak. Mosógépet, szárítógépet, porszívót, ventilátort, hajvágót, kávéfőzőt. Garanciaszerviz a Krups-nál van. A többi márkáról nem tudok. Babyliss termékhez is rendeltem már alkatrészt tőlük. Kis méretű váróteremmel rendelkeznek, de elegendő, nem panaszkodom. Még nem láttam itt nagy tömeget. A csomagokat gyakran látom be- és kiszállítják. Akadálymentesített bejárat: Úgy emlékszem, hogy van 1 lépcsőfok az ajtó előtt. Nem rendelkeznek saját parkolóval, de fizetős és ingyenes parkolók is vannak a közelben. Eddig nem volt problémám velük. Telefonon elérhetőek. Érdemes tájékozódni a termékekkel kapcsolatban, mielőtt ide jövünk.
Noémi Kocsis (2025. 07. 04. 23:54):
Ajánlom mindenkinek, gyorsak és precízek!
Zoltán Balog (2025. 07. 01. 9:13):
Az edénymosógépünk elromlott. Telefonon egyeztettünk, eljöttek, elvitték és majd szóltak, hogy kész van. Azóta nagyon jó. Köszönjük a gyors és precíz munkát!!!
Fruzsina Katona (2025. 06. 26. 22:42):
Nagyon jók a tapasztalataim ezekkel a háztartási- és kisgépekkel. Nagyon elégedett vagyok velük!
Bertalan Takács (2025. 06. 18. 23:36):
Ez igazán vicces! A hölgy teljesen paraszt, egyszerűen nem hallgat meg. 1 hétre vállaltuk a munkát, amiből végül 3 hét lett, és persze másnap ugyanazzal a hibával vissza kellett mennünk. Jelenleg már 2 hete tart ez az egész, de még mindig nem jelentkeznek.
Réka Oláh (2025. 06. 17. 5:31):
A szerviz által vállalt márkák kiváló minőségű, gyors, precíz javítása, udvarias kiszolgálás - hosszú évek óta biztosan lehet a szerviz munkájára számítani. Nagyon elégedett vagyok velük!
Linda Szalai (2025. 06. 14. 20:05):
Nagyon precíz, rugalmas és gyors telepítés, kedvező áron. Csak ajánlani tudom.
Katalin Fábián (2025. 06. 14. 18:52):
Garanciajavításra szorult a Gorenje mosogatógépünk, lekopottak a kezelőgombokról a piktogramok! A szerelő szerint senkit sem zavarna ez... Még senki nem kérte ilyet... stb. Pár hónappal később az egyik felső sín végzáró műanyag kampós eleme eltört. A szerelő 16:40-kor mondta: Igyekezzünk, mert 17 óráig tart a munkaidője. Ilyen alkatrészt egyébként még senki sem kért, de rendelhető, 3500 Ft-ért. Amikor azt mondtam neki az ár hallatán, hogy még meggondolom, azt válaszolta: "jó pihenést!" és rámcsapta a telefont. Sem a Gorenje termékeit, sem ezt a szervízt nem ajánlom senkinek!
Wilma Kálmán (2025. 06. 11. 23:13):
Rendszeresen látogatom ezt az oldalt. A kiszolgálás gyors és kiváló.
Sára Juhászfalvi (2025. 06. 07. 0:30):
Kedves, gyors és segítőkész vállalkozás. Nagyon elégedett voltam a szolgáltatásukkal!
Sárika Bogdán (2025. 06. 05. 18:48):
Nagy úr elképesztően jó fej, dúlni, beszélgettünk és ami a legfontosabb, nagyon gyors és hibátlan munkát végzett. Nagyon hálás vagyok! :)
Csanád Székely (2025. 06. 02. 12:00):
Az Úr nagyon kedves és segítőkész volt. Bár kiderült, hogy nem volt hibás a mosógépem, Ő nagyon türelmes és udvarias volt. Biztos vagyok benne, hogy a jövőben is Őt fogom keresni, ha bármilyen probléma merül fel a háztartási gépekkel kapcsolatban. Megígértem neki, hogy egy hét múlva visszahívom, hogy beszámoljak neki a mosógéppel kapcsolatos helyzetről, de mivel minden tökéletesen működött, már eszembe sem jutott. Az Úr azonban mégis fáradtságot vett és felhívott, hogy megbizonyosodjon róla, hogy minden rendben van. Nagyon hálás vagyok neki!