Debrecen Nemzetközi Repülőtér (deb) - Debrecen

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Debrecen Nemzetközi Repülőtér (deb) - Debrecen

Debrecen Nemzetközi Repülőtér (deb) - Debrecen

Közzétéve:: - Találatok: 13 385 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 52 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 1311 - Pontszám: 3.6

Debrecen Nemzetközi Repülőtér (DEB) áttekintése

A Debrecen Nemzetközi Repülőtér (DEB) a második legnagyobb város, Debrecen közelében található. A reptér megközelíthetősége egyszerű, de a parkolás körüli problémák számos utas számára kellemetlenséget okoznak.

Megközelíthetőség

A debreceni reptér megközelítése autóval könnyű, azonban a közlekedési lehetőségek korlátozottak. A DKV által üzemeltetett buszjáratok ritkán közlekednek a reptér és a város között, ezért sokan kénytelenek autóval érkezni. Az utasok gyakran panaszkodnak arra, hogy a buszmegállóhoz vezető út nem jól van jelölve, így sokan tanácstalanul sétálnak a forgalmas úttesten.

Kerekesszékkel megközelíthető bejárat

A reptér bejárata kerekesszékkel is megközelíthető, de az utasok tapasztalata szerint a kialakítás nem mindig optimális. A hozzáférhetőség javítása érdekében fontos lenne, hogy a reptér gondoskodjon a megfelelő tájékoztatásról és szolgáltatásokról a mozgáskorlátozott utasok számára.

Kerekesszékkel megközelíthető parkoló

A kerekesszékkel megközelíthető parkoló a reptér közelében található, de a parkolási díjak magasak. Sok utas panaszkodik arra, hogy a parkolóautomaták nehezen kezelhetőek, és gyakoriak a fizetési problémák.

Fizetős parkoló és parkolási díjak

A Debrecen Nemzetközi Repülőtér fizetős parkolója drága, 300 forintot kell fizetni akár néhány perces megállásért is. Az utasok véleménye szerint a parkoló díjai a légitársaságok árainál is magasabbak, ami sokak számára elfogadhatatlan.

Helyszíni szolgáltatások

A reptéren található helyszíni szolgáltatások korlátozottak. A váróterem sok esetben levegőtlen, a légkondicionálás nem megfelelő, és a mosdók állapota is kritikán aluli. Az utasok gyakran említik, hogy a büfé árai túlárazottak, és az ételek választéka is szegényes.

Szolgáltatás beállításai

A reptér szolgáltatásainak fejlesztésére lenne szükség, különös figyelmet fordítva a tisztaságra és a személyzet udvariasságára. Az utasok szerint a biztonsági ellenőrzés szigorú és néha indokolatlan, ami kellemetlenségeket okoz az utazás során.

Parkolás

A parkolás körüli problémák, mint például a magas díjak és a nem megfelelő automaták, jelentős csalódást okoznak az utasok számára. Sokan javasolják, hogy a reptér vezetése javítsa a parkolási rendszert, és biztosítson ingyenes időszakokat a kirakodáshoz vagy felvételhez.

Összegzés

A Debrecen Nemzetközi Repülőtér egy kicsi, de fontos repülőtér a keleti országrészben. Az utasok élményei vegyesek, sokan dicsérik a fejlődést, míg mások kritikával illetik a szolgáltatások minőségét és a parkolás körüli problémákat. A reptér jövője szempontjából elengedhetetlen a folyamatos fejlesztés és az utasok igényeinek figyelembevétele.

Az üzlet ezen a helyen található

A kapcsolattartó említett Nemzetközi repülőtér van +36204679899

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +36204679899

térkép Debrecen Nemzetközi Repülőtér (DEB) Nemzetközi repülőtér, Repülőtér ban Debrecen

A weboldal

Ha szüksége van rá frissíteni bármilyen adatot, amelyet nem helyesnek tart ez a webhely kérjük továbbítson egy üzenetet, hogy mi tudjuk kijavítjuk azonnal. Köszönjük előre köszönjük az együttműködésért.

Képek

Videók:
Debrecen Nemzetközi Repülőtér (deb) - Debrecen
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 52 hozzászólás érkezett.

Nándi Mészáros (2025. 09. 01. 22:46):
Debrecen repülőtere szégyen! A parkolás egy viccnek tűnik. Azonnal fizetős a nulladik perctől kezdve. Világszerte nem tapasztaltam még ilyet. Az odavezető úton szigorúan korlátozva van a megállás. Éber, agresszív ellenőrzésekkel. Messziről kerülendő!
Gyöngyi Vass (2025. 09. 01. 21:30):
Az ott dolgozó embereket meg kellene tanítani arra, hogy hogyan kell viselkedni az utasokkal, vagy inkább nekik nem kellene azokban a helyzetekben dolgozni, ahol elvárás az emberekkel való normális kommunikáció! Néhányan nem érik el a szükséges színvonalat, nem tudom, hogy lehetnek ott dolgozók!
Yvette Urbán (2025. 09. 01. 14:11):
Izzadt tenyerűen álltam itt az előző hozzászólások miatt. Úgy gondolom, hogy több dolog is változott a helyzetben, pozitív irányba: a vécék tiszták, a wifi kifogástalan. A személyzet rendkívül kedves, igaz, a becsekkolás és a biztonsági ellenőrzés tényleg lassú. Az elhagyás is nehézkes. Volt ugyan busz az indulásunk előtt, de ez nem szerepelt a menetrendi keresőben/nyomtatott menetrendben. Napi 4-5 járat esetében ezt a hibát javítani nem tűnik lehetetlen kihívásnak.
A Café Musetti munkatársai kifejezetten kedvesek és a kávé is finom.
Dorka Ráczfi (2025. 08. 30. 23:12):
Szükség lenne több parkolóautomatára, mert borzalom kijutni innen egy vagyont fizetni és egy órát várni az embereknek a sok automatanál. Még úgy dicsérik ezt a repteret, de a parkolója nagyon kicsi és ha nincs hely, a rendőrök elűzik az embereket. Katastrofa az egész 😤. A mosdóban még papír sem volt...
Orsika Kocsis (2025. 08. 30. 6:04):
Kedves Parkolás, azt hiszem, mindenki nagyon kedves itt, és teljesen rendben van minden.
Boglárka Varga (2025. 08. 28. 21:14):
A biztonsági személyzet képzése hiányos, majdnem mindenkitől le kell venni a cipőjét, még akkor is, ha vékonytalpú sportcipőt visel, amikor ezt megemlíted, hogy át kellene tekinteni a szabályokat vagy javítani a szemléletet, mert más repülőtéren elfogadható ez a cipő, akkor a válasz...nem kell itt lenned, ha nem tetszik.
Nem csoda, hogy lassan bezárják a repülőteret, inkább azon csodálkozom, hogy eddig nyitva volt.
Ha tehetem, inkább Kassáról vagy Budapestről repülök Ryanairrel.
Milán Horváth (2025. 08. 26. 22:12):
Bár nem utaztam, csak kísérőként voltam ott, de amit láttam épp elég volt. A váróban nem biztos, hogy le szerettem volna ülni. A mosdó is hagy némi kivetni valót, nem vártam luxus wc-t, de azért ennél tisztábbra számítottam ...
Zita Hegyi (2025. 08. 25. 9:57):
Az őrházban lévő biztonsági szolgálat igencsak figyelemre méltó, ki kell lépni a ketrecből, és akkor szidva cselekszik, és lehülyéz az ember... ha nem siettem volna, nagyon szívesen a szájába léptem volna az úrnak ahogy viselkedett... (persze az én hibám, hogy szar a kiléptető rendszer és sietni kell).... bányásznak kéne mennie, hogy véletlen se találkozzon emberekkel! Egyébként a repülőtér korrekt.
Borbála Fábián (2025. 08. 21. 0:06):
Előnyös beszállással egy levegőtlen zárt folyosóra terelték minket, miközben a többi utast is ráengedték. Légkondicionáló, távolságtartás nélkül kellett elviselnünk az ájuldozó felnőtteket és síró gyerekeket legalább 15-20 percig zárt ajtók mögött. Nem lehettünk kint. Nem tudom miért indítják azt az egy gépet az első emeleti kaputól, ahonnan a bőröndöket le kell vinni!!!
Árpád Gönczi (2025. 08. 19. 18:00):
A parkolóba való behajtásért ¿fizetni kell, még ha csak 15 percre is érkezel, hogy kitedd a családod. Erre kijövetelnél a sorompó mellett lévő bódéból kikászálódó parkolóőr "tájékoztat". (Mivel a sorompó kijelzője olvashatatlan napsütésben)
Miután megkérdezem, hogy hol lehet ezt eszközölni a válasz "elől meg oldalt" (magas szintű hanglejtésben). Hogy minek az eleje és oldala azt persze találjam ki, de legalább a parkoló őr még jellemez is, hogy "pedig tanúltnak nézetem ki", aztán egyéb kultúrálatlan káromkodással a bajsza alatt motyogva enged utamra, hogy felderítsem a parkolóban elhelyezett fizető automatát (ami egyébként szabályosan a földre lövi a blokkot, aztán keresd ki magadnak melyik a tiéd).
Mintás első benyomás.
A reptér egyéb részein nem tapasztaltam negatívumot. A parkolóban lévő rendőr példás kedvességgel és türelemmel igazított útba. Az egyébként pozitív véleményemet a reptérről, a parkolóőrrel tapasztaltak és a parkolás felesleges időigényes és szerencsétlen fizetési módszere radikálisan rontják.
Xénia Mészáros (2025. 08. 16. 12:29):
8 LED panel található az emeleti váróban, de a járatinformációk csak személyesen kaphatók a pultnál, amely a biztonsági pult másik oldalán található.
Nyilvánvalóan várható késésről 0 tájékoztatás (az induló gép "beérkezése" 50 perc késéssel van).
Nem az alacsony színvonal a zavaró, ami egy kis forgalmú repülőtér esetében akár érthető is, hanem az a hozzáállás, hogy még meg sem próbálják a minimálisan elvárható információt megosztani a várakozó utasokkal, még érdeklődés esetén sem.
Edit Benedek (2025. 08. 16. 10:08):
Látszik a fejlődés, kérdés mikor éri el azt a színvonalat amit évek óta terveznek. Nagyon izgalmas látni, hogyan alakul az Nemzetközi repülőtér és milyen újításokkal bővül. Remélem hamarosan eléri azt a színvonalat, amit a tervezők régóta célul tűztek ki. Mindenesetre nagyon figyelemmel kísérem ezt az izgalmas fejlesztést!
Yanush Vajda (2025. 08. 13. 13:17):
Tiszta reptér, kedves ott dolgozók. Viszont a priority utasokat nem megfelelően kezelték, egyszerre engedték be őket a többi utassal. Az eindhoveni gépre várakozva, 36 fokos nyári hőségben, kikapcsolt légkondicionáló mellett, teljesen levegőtlen helyiségben kellett várakoznunk kb. egy órán át. Egy idős hölgy próbált segítséget kérni az ott dolgozótól az ajtónál, mert rosszul érezte magát, de csak két percet kapott...
Mivel az átvizsgáláson elvették a folyadékot, és a benti mosdóból lehetetlen volt innivalót szerezni a kialakítás miatt, arra voltam kénytelen, hogy az extrém drága "büfében" vásároljak, ha nem akartam elájulni a levegőtlen helyiségben.
Mindig ez a helyzet volt minden utazásomkor onnan.
Rafael Kovách (2025. 08. 08. 8:10):
Egy nemzetközi repülőtéren az alapvető elvárás lenne, hogy legyen egy 5-10 perces időszak, amikor ingyen lehet parkolni. Szerintem teljesen abszurd, hogy 3-5 perc utas kiszállításra/átvételre 300 forintot számítanak fel. Még a budapesti reptéren is van lehetőség 10 perc ingyenes parkolásra! Rengeteg külföldi repülőtéren jártam már, mindenhol megengedik a 5-10 perc ingyenes parkolást!
Napsugár Lukács (2025. 08. 08. 5:59):
Kb. két évig repültem erről a repülőtérről. Nem volt életem legboldogabb időszaka. Egészen félelmetesen hitvány emberekkel kellett együtt dolgoznom. Tiszteletem a nehány kivételnek. Van valami eredendően rossz kisugárzása ennek a belterjes, kirekesztő, provinciális helynek.
Kende Rácz (2025. 08. 02. 12:37):
Nem tudom, hova tűnt az a sok milliárd forint, amit a terminál fejlesztésére költöttek, de ez rosszabb, mint egy vidéki vasútállomás, vagy akár a hurghadai charter repülőtér 10 évvel ezelőtt. A biztonsági személyzet modora, "keménykedése" és beszólása egyszerre nevetséges és botrányos. Még Brüsszelben, narancsszínű terrorriasztási szint idején sem akartak átkutatni a helyi hobbi-urologusokat, a szandálok levetése és tapogatása (beszólogatással) pedig érthetetlen és felesleges zaklatás. Csak saját magukat mulattatják a biztonsági személyzet tagjai. Az értelmi képességekről csak annyit, hogy mindenkitől eldobálták a 100 ml feletti kapacitású flakonokat, még akkor is, ha biztosan kevesebb mint 100 ml folyadék volt bennük, "mer' az van ráírva". Tisztában vagyok vele, hogy egyetlen reptéri biztonsági droid sem azért vállalt ott munkát, mert éppen évet halmoz a Harvard jogi karán, de egy negyedmilliós várossal és vonzáskörzetével nem biztosít elegendő lehetőséget arra, hogy legalább egy tucat értelmes és kultúrált viselkedésre alkalmas biztonsági embert kiválogassanak?
Helga Juhász (2025. 08. 02. 7:29):
A wboldallal ellentétben dohányzó nincs, ha valaki átment a check-in en akkor már ne reménykedjen, előtte erre senki nem hivta fel a figyelmet. A személyzet borzalmas, volt akiről még a cipőt is levetették az ellenőrzésen, de ezen kívül is bunkó mindenki. Nem látom a fejlődést mert nem voltam még itt de nekem ennyi pont elég volt, hogy ne is legyek többet.
Sára Tófalvi (2025. 07. 31. 16:27):
Valóban tiszta és jól felszerelt lett ez a nemzetközi repülőtér 🤗 Nagyon örülök neki...
Viktória Balog (2025. 07. 28. 20:28):
Ez a repülőtér tényleg borzalmas, éjjel 2-kor küldik az SMS-t, hogy vasárnap reggel 6-kor törölték a járatot. A pénz visszatérítése 30 napba telik, de amikor megveszem a jegyet, azonnal levonják a pénzt a kártyámról. Úgy tűnik, hogy a Wizzair ebből tartja fenn magát, hogy átveri az embereket. Ráadásul a parkolással is folyamatosan problémák vannak...
Zebulon Rácz (2025. 07. 26. 3:09):
Olcsó repülőjegyekkel érkeztünk Debrecenbe néhány napra. Sok rossz kritikát olvastam a repülőtérrel kapcsolatban. Meg kell mondanom, hogy a kritikák alapján eléggé fel voltunk készülve. Szerencsére végül a személyes tapasztalatunk teljesen más lett. A repülőtér valóban kicsi, de teljes mértékben megfelelt az elvárásoknak. Az épület tiszta és rendezett volt. A személyzet rendkívül kedves és barátságos. Minden területen elégedettek voltunk.

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.