Autókereskedés Pappas Auto Székesfehérvár: Szolgáltatások és Visszajelzések
A Pappas Auto Székesfehérvár egy népszerű autókereskedés, ahol különböző autómárkák keresése és vásárlása mellett széleskörű szervizszolgáltatások is igénybe vehetők. Az ügyfelek visszajelzései alapján azonban vegyes tapasztalatokat osztanak meg a kereskedéssel kapcsolatban.
Fizetési lehetőségek: Hitelkártyás fizetés
A vásárlóknak lehetőségük van hitelkártyás fizetésre, ami megkönnyíti a tranzakciót. Azonban néhány vélemény szerint a kiszolgálás során tapasztalt problémák miatt sokan inkább elkerülik a kereskedést.
Szolgáltatás beállításai és ügyfélkezelés
A szervizszolgáltatások közé tartozik a járművek rendszeres karbantartása és garanciális javítása. Sajnos, több ügyfél is arról számolt be, hogy a szolgáltatás beállításai nem voltak megfelelőek, és az ügyfélkezelés minősége is ingadozott. Egyesek dicsérik a segítőkész munkafelvevőket, míg mások a kommunikáció hiányosságaira panaszkodnak.
Házhozszállítás és Megközelíthetőség
A kereskedés kínálatában szerepel házhosszállítás is, amely kényelmes alternatívát nyújt azok számára, akik nem tudják személyesen átvenni az autójukat. Azonban fontos megemlíteni, hogy a megközelíthetőség is kritikus tényező, mivel a helyszín messze található a város központjától, így nem mindenki számára könnyen elérhető.
Kerekesszékkel megközelíthető parkoló
A Kerekesszékkel megközelíthető parkoló biztosítása segíti az akadálymentes közlekedést, ami pozitív visszajelzéseket kapott az ügyfelektől. Ez különösen fontos a mozgáskorlátozott ügyfelek számára, akik értékelik a hozzáférhetőséget.
Összegzés
A Pappas Auto Székesfehérvár autókereskedés átfogó szolgáltatásokat kínál, de az ügyfélszolgálat és a szolgáltatások minősége vegyes benyomásokat keltett. A hitelkártyás fizetés, a házhozszállítás és a kerekesszékkel megközelíthető parkoló előnyt jelentenek, ugyanakkor a kommunikációs és szervizproblémák miatt sokan óvatosan kezelik a kereskedést. Érdemes alaposan mérlegelni, mielőtt döntést hoznánk.
Ha szeretne módosítani bármilyen adatot, amelyet nem pontosnak tart ez a webhely kérjük küldjön nekünk egy üzenetet, hogy mi tudjuk kijavítjuk minél hamarabb. Előre köszönet a támogatásért.
Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 48 hozzászólás érkezett.
Yvett Erdős (2025. 09. 03. 2:29):
Először is, szeretném megosztani a pozitív tapasztalatomat ezzel a szervizzel. Nagyon elégedettek voltunk mindennel.
Ahogy mások is említették, Listár László nagyon magas színvonalon szolgálja ki az ügyfeleket.
Ráadásul, amikor a kávésarokban pihentünk, minden arra járó alkalmazott hangosan köszöntött minket előre. Ezt egyetlen másik szervizben sem tapasztaltam még.
A kép alá azt a címet adom: "A legjobb szerviz! Természetesen itt szervizeltetek!"
Nagyon köszönjük szépen!
Filip Szalai (2025. 09. 03. 0:03):
Egy kicsit hosszú lesz, de tanulságos!
Mercedes E400d 2018, klíma meleg levegőt fúj... Mivel a 2017-esnél újabb modellekben már R744 gázt használ a Mercedes, így csakis ők tudják tölteni. De a Mercedesen belül sem rendelkezik minden szerviz a megfelelő felszereléssel, ezért a helyi MB szerviz a Pappashoz küldött. 2022.05.24 időpont egyeztetés a Pappas Székesfehérvárnál, 2022.06.16-ra kaptam is :-)
Feltöltötték gázzal, fizettem 80 ezer Forintot és minden szép és jó is volt... egy hétig! Pontosan 1 hét után megint csak meleg levegőt fújt a klíma. Felhívtam a fehérvári kollégát, aki a számlán feltüntette a nyomáspróbát. Erre ő azt felelte ez a gáz amit beletöltenek (R744) 80 bar nyomáson működik, ők pedig csak 40 bar nyomást tudnak mérni... :-) egy MB szerviz olyan gázt használ, amit mérni sem tudnak? Kértem új időpontot, amit kaptam is 2022.07.29 re.
Nem szerettem volna eddig várni, jelzem ma 38 fok van, ezért felhívtam a Pappas Budapestet, ahol kaptam is 19-re egy időpontot. Az autót le is adtam, még aznap felhívott a kolléga, hogy expanziós szelep hibásodott meg, javítása újratöltéssel, mindennel együtt 180 ezer Forint lesz. Rendben, kértem is a javítást. Másnap délután felhívott a kolléga, elkészült az autó, mehetek érte. Ma reggel (2022.07.21) elmentem az autómért. A kolléga nagyon segítőkész volt (amúgy), és kérdezte, hogy kártyával vagy kp-val szeretném fizetni a 411.305 Forintot?????!!!!!! Visszakérdeztem, hogy a 180 ezertől azért egy kicsit eltávolodtunk, mire ő azt felelte, hogy pedig ő nagyon rendes volt, mert a 8 óra munka helyett csak 5 órát számolt fel.
Megjegyezném az még szebb lett volna, ha 8 órát számol fel 30 ezer Forintos óradíjjal. Nem volt más választásom, és kifizettem a számlát.
Javasolnám mindenkinek, hogy írásban kérje az ajánlatot a javításra... ha én így tettem volna, más lépéseket teszek. Így csak másokat tudok figyelmeztetni, hogy ne kövessék el ugyanezt a hibát! Ezért hát 1 csillag... :-(
Egy kis Update:
2022.07.22 14:31 óra. Most telefonáltam a Pappas kollégával, hétfő reggel viszem vissza az autót, a 411.305 Forintos javítás egészen 30 órát bírt működni. Külső hőmérséklet 36 fok, belső legalább 45. Nagyon sajnálja, és vár hétfő reggel… folyt köv.
Vince Ráczfi (2025. 08. 30. 7:54):
Ez teljesen elfogadhatatlan, hogy csúcsidőben csak egy Értékesítő dolgozik. Ez világosan mutatja, hogy szükség van további erőforrásokra az ügyfelek kiszolgálása érdekében. A cégnek fontos lenne fontolóra venni, hogy bővítsék a csapatot, hogy hatékonyabban tudják kezelni a növekvő munkaterhelést és jobb ügyfélszolgálatot biztosítsanak.
Gyöngyi Somogyi (2025. 08. 30. 1:30):
Villámgyors és kiváló minőségű kiszolgálás, a megbeszélt időpontok pontos betartása, viszont problémás a karosszéria ügyintézés. A garanciális szerviz viszont kiválóan működik.
Domokos Keresztes (2025. 08. 27. 8:31):
Januárban és februárban összesen 4 alkalommal jártam náluk (KIA szerviz), pedig csak 2 alkalomra lett volna szükség. Egyszer nem volt jelen a szakember, aki az alapvető ellenőrzést megakadályozó ellenőrző lámpát kellett volna kivizsgálnia, a második alkalommal pedig egyszerűen nem rendelték meg az alkatrészt, amire időpontot kaptam a beszereléshez. Az első eset után helyben kompenzáltak 1 óra munkadíjjal a következő javítás alkalmával. Nem adok csak 1 csillagot, mert az üzem vezető a panaszomat alaposan átnézte és kezelte, és további kompenzációt kaptam a kellemetlenségekért. A fő probléma az egyes munkatársak rossz kommunikációja és figyelmetlensége volt, valamint az, hogy betegséggel és helyettesítésekkel volt teli az időszakuk. Ígéretet tettek a jobb figyelemre, hogy hasonló esetek ne forduljanak elő a jövőben.
Gábor Takács (2025. 08. 24. 6:47):
Nem olcsó, de a szolgáltatásuk nagyon korrekt és profi. A végén pedig jó eredményt kaptam!
Jázmin Kocsis (2025. 08. 17. 16:24):
Több mint egy órán keresztül vártam arra, hogy átvegyem az autót, mert a kollégám több mint egy óráig ebédelt. Eközben a többi asztalnál csak videókat nézegettek! Ez igazán frusztráló volt számomra, és remélem, hogy a jövőben hatékonyabban fogják szervezni az ügyfélszolgálatot.
Márk Illés (2025. 08. 16. 22:20):
Ügyfélközpontúak és megbízhatóak ezek a kereskedők.
Olivér Oláh (2025. 08. 14. 20:20):
Nem voltak túl barátságosak a szervizfelvevő kollégák...
Panna Fábián (2025. 08. 12. 14:05):
Nagyon jó volt és kedvesek voltak, nagyon szívesen visszamennék mindig. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással!
Leó Faragó (2025. 08. 10. 7:54):
B Andreától sikerült beszereznünk egy vadonatúj autót. Nagyon kellemes volt az egész folyamat, a gépjármű átadás is nagyon profi volt. Igazán pozitív élménnyel gazdagodtam.
Edit Dankófi (2025. 08. 09. 21:21):
Profik és rugalmasak ezek az eladók, időpont foglalása nélkül is korrekt kiszolgálást kaptam tőlük.
Olga Varga (2025. 08. 08. 0:27):
Ígérték,hogy visszahívnak....de azóta csak várok és várok. Nem igazán értem miért tart ennyi ideig, hátha mégis egyszer csak felhívnak. Nagyon remélem, hogy hamarosan sikerül elérnem őket.
Tadeusz Tóth (2025. 08. 03. 11:44):
Gyönyörű, jól rendezett szalon, segítőkész értékesítő.
Xantus Oláh (2025. 08. 03. 1:28):
Keresgéltem alkatrészek után régebbi autómhoz.
Leadta a rendelést, másnap már át is vehettem.
Színvonalas hely, profi kiszolgálás.
Cyprian Kocsis (2025. 08. 01. 17:35):
Megváltoztatom a véleményemet és 5 csillagot adok. A munkafelvétel és a munkavégzés gyors és rugalmas volt, könnyedén lehetett intézni telefonon és e-mailben is az ügyeket. Preil Zoltán Úr pozitív hozzáállását kiemelném, még egyszer köszönöm.
Az autómat gyorsan kellett megjavítani és jó áron, jó minőségben végezték el a feladatot, gratulálok!
...csak az egyetlen negatívum az volt, hogy nem volt cserelimo.
További sok sikert kívánok!
Zsófia Szabó (2025. 07. 31. 4:11):
Nagyon szép környezet, kedves és profi kereskedők! Ha valaha megnyerném a lottót, biztosan itt vásárolnék autót a jövőben! XD
János Erős (2025. 07. 29. 22:19):
Azért van vastag bőr a képen.
2 millióért csinálták volna meg az autót máshol 3 kilóért. Rablás......
Zénó Némethy (2025. 07. 28. 13:48):
Múlt évben Önöknél cseréltettünk tompított lámpánk izzóját. Most megint kiégett. A szervizben, ahol eddig kötelező szervizt végzünk, elmondta, hogy a lámpa meghajlott egy részen, és csak az egész lámpát tudják kicserélni. Mondtam, hogy nem értünk hozzá, a szervizben cserélték.
A számlán extra költség szerepel, amit szeretnék megkapni önöktől.
Egy másik eset: Valószínűleg feszültség van a hátsó felső féklámpánk körül, mert kb. másfél évente bereped. Legutóbb Önök cserélték garanciálisan. Miután kiderült, hogy már cserélték, egy kollégájuk kétségbe vonta, hogy biztosan kicserélték-e.
A helyzet az, hogy az Önök által kicserélt lámpa most is repedt. (lásd a fotót)
Tehát ez azt jelenti, hogy Önök sem cserélték ki?
Nikoletta Végh (2025. 07. 24. 17:19):
Nagyon jó brigád, képzett és összetartó autószerelők, széles alkatrész készlettel rendelkeznek.
Ez az ország legjobb Mercedes szervize.