Pappas Auto Székesfehérvár - Székesfehérvár

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Pappas Auto Székesfehérvár - Székesfehérvár

Pappas Auto Székesfehérvár - Székesfehérvár

Közzétéve:: - Találatok: 5 864 - Megosztás
Nyomtatható verzió
Hozzászólások: 76 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 474 - Pontszám: 4.3

Autókereskedés Pappas Auto Székesfehérvár: Szolgáltatások és Visszajelzések

A Pappas Auto Székesfehérvár egy népszerű autókereskedés, ahol különböző autómárkák keresése és vásárlása mellett széleskörű szervizszolgáltatások is igénybe vehetők. Az ügyfelek visszajelzései alapján azonban vegyes tapasztalatokat osztanak meg a kereskedéssel kapcsolatban.

Fizetési lehetőségek: Hitelkártyás fizetés

A vásárlóknak lehetőségük van hitelkártyás fizetésre, ami megkönnyíti a tranzakciót. Azonban néhány vélemény szerint a kiszolgálás során tapasztalt problémák miatt sokan inkább elkerülik a kereskedést.

Szolgáltatás beállításai és ügyfélkezelés

A szervizszolgáltatások közé tartozik a járművek rendszeres karbantartása és garanciális javítása. Sajnos, több ügyfél is arról számolt be, hogy a szolgáltatás beállításai nem voltak megfelelőek, és az ügyfélkezelés minősége is ingadozott. Egyesek dicsérik a segítőkész munkafelvevőket, míg mások a kommunikáció hiányosságaira panaszkodnak.

Házhozszállítás és Megközelíthetőség

A kereskedés kínálatában szerepel házhosszállítás is, amely kényelmes alternatívát nyújt azok számára, akik nem tudják személyesen átvenni az autójukat. Azonban fontos megemlíteni, hogy a megközelíthetőség is kritikus tényező, mivel a helyszín messze található a város központjától, így nem mindenki számára könnyen elérhető.

Kerekesszékkel megközelíthető parkoló

A Kerekesszékkel megközelíthető parkoló biztosítása segíti az akadálymentes közlekedést, ami pozitív visszajelzéseket kapott az ügyfelektől. Ez különösen fontos a mozgáskorlátozott ügyfelek számára, akik értékelik a hozzáférhetőséget.

Összegzés

A Pappas Auto Székesfehérvár autókereskedés átfogó szolgáltatásokat kínál, de az ügyfélszolgálat és a szolgáltatások minősége vegyes benyomásokat keltett. A hitelkártyás fizetés, a házhozszállítás és a kerekesszékkel megközelíthető parkoló előnyt jelentenek, ugyanakkor a kommunikációs és szervizproblémák miatt sokan óvatosan kezelik a kereskedést. Érdemes alaposan mérlegelni, mielőtt döntést hoznánk.

Üzletünk ezen a helyen található

A telefonszám ez Autókereskedés van +3622889180

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3622889180

térkép Pappas Auto Székesfehérvár Autókereskedés, Sofőrszolgálat ban Székesfehérvár

Várjuk Önt:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda (Ma) ✸
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szeretne módosítani bármilyen adatot, amelyet nem pontosnak tart ez a webhely kérjük küldjön nekünk egy üzenetet, hogy mi tudjuk kijavítjuk minél hamarabb. Előre köszönet a támogatásért.

Képek

Videók:
Pappas Auto Székesfehérvár - Székesfehérvár
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 21 eddig 40 összesen 76 hozzászólás érkezett.

Judit Király (2025. 09. 20. 6:41):
Nem ezen a helyen vásároltuk meg az autót, de azonnal segítettek és megnyugtattak minket! Nagyon közvetlen és kedves volt az úriember, aki segített nekünk!
Dóra Varga (2025. 09. 18. 10:22):
Kedves SEO szakértő csapat, csak ajánlani tudom mindenkinek.
Patrícia Bogdán (2025. 09. 18. 8:08):
Gyönyörű tiszta rendezett műhelyek, magas óradíjak.
Bence Rácz (2025. 09. 16. 22:40):
Ez a személyzetes alkatrész értékesítés!
Kata Szabófi (2025. 09. 16. 13:02):
Gyors kiszolgálás, szerviz. Nagyon finom kávét itt lehet kapni.
Ervin Bogdán (2025. 09. 15. 21:08):
Akkumulátorcserére vittem egy teherautót két napja, de még mindig nem készült el úgy tűnik, nagyon nagy meló van vele...
Leila Kissfi (2025. 09. 12. 0:03):
Köszönöm a szakértő segítséget! Nagyon hasznos volt, és reméljük, hogy továbbra is segítesz nekünk a honlapunk optimalizálásában. Nagyon hálásak vagyunk!
Luca Juhászfalvi (2025. 09. 10. 16:21):
Nagyon jó és informatív bejegyzés az autókereskedéssel kapcsolatban, amely segít abban, hogy megfelelő autót válasszunk vásárláskor. Nagyon hasznos információk, köszönöm!
Yvett Erdős (2025. 09. 03. 2:29):
Először is, szeretném megosztani a pozitív tapasztalatomat ezzel a szervizzel. Nagyon elégedettek voltunk mindennel.
Ahogy mások is említették, Listár László nagyon magas színvonalon szolgálja ki az ügyfeleket.
Ráadásul, amikor a kávésarokban pihentünk, minden arra járó alkalmazott hangosan köszöntött minket előre. Ezt egyetlen másik szervizben sem tapasztaltam még.
A kép alá azt a címet adom: "A legjobb szerviz! Természetesen itt szervizeltetek!"
Nagyon köszönjük szépen!
Filip Szalai (2025. 09. 03. 0:03):
Egy kicsit hosszú lesz, de tanulságos!

Mercedes E400d 2018, klíma meleg levegőt fúj... Mivel a 2017-esnél újabb modellekben már R744 gázt használ a Mercedes, így csakis ők tudják tölteni. De a Mercedesen belül sem rendelkezik minden szerviz a megfelelő felszereléssel, ezért a helyi MB szerviz a Pappashoz küldött. 2022.05.24 időpont egyeztetés a Pappas Székesfehérvárnál, 2022.06.16-ra kaptam is :-)

Feltöltötték gázzal, fizettem 80 ezer Forintot és minden szép és jó is volt... egy hétig! Pontosan 1 hét után megint csak meleg levegőt fújt a klíma. Felhívtam a fehérvári kollégát, aki a számlán feltüntette a nyomáspróbát. Erre ő azt felelte ez a gáz amit beletöltenek (R744) 80 bar nyomáson működik, ők pedig csak 40 bar nyomást tudnak mérni... :-) egy MB szerviz olyan gázt használ, amit mérni sem tudnak? Kértem új időpontot, amit kaptam is 2022.07.29 re.

Nem szerettem volna eddig várni, jelzem ma 38 fok van, ezért felhívtam a Pappas Budapestet, ahol kaptam is 19-re egy időpontot. Az autót le is adtam, még aznap felhívott a kolléga, hogy expanziós szelep hibásodott meg, javítása újratöltéssel, mindennel együtt 180 ezer Forint lesz. Rendben, kértem is a javítást. Másnap délután felhívott a kolléga, elkészült az autó, mehetek érte. Ma reggel (2022.07.21) elmentem az autómért. A kolléga nagyon segítőkész volt (amúgy), és kérdezte, hogy kártyával vagy kp-val szeretném fizetni a 411.305 Forintot?????!!!!!! Visszakérdeztem, hogy a 180 ezertől azért egy kicsit eltávolodtunk, mire ő azt felelte, hogy pedig ő nagyon rendes volt, mert a 8 óra munka helyett csak 5 órát számolt fel.

Megjegyezném az még szebb lett volna, ha 8 órát számol fel 30 ezer Forintos óradíjjal. Nem volt más választásom, és kifizettem a számlát.

Javasolnám mindenkinek, hogy írásban kérje az ajánlatot a javításra... ha én így tettem volna, más lépéseket teszek. Így csak másokat tudok figyelmeztetni, hogy ne kövessék el ugyanezt a hibát! Ezért hát 1 csillag... :-(

Egy kis Update:
2022.07.22 14:31 óra. Most telefonáltam a Pappas kollégával, hétfő reggel viszem vissza az autót, a 411.305 Forintos javítás egészen 30 órát bírt működni. Külső hőmérséklet 36 fok, belső legalább 45. Nagyon sajnálja, és vár hétfő reggel… folyt köv.
Vince Ráczfi (2025. 08. 30. 7:54):
Ez teljesen elfogadhatatlan, hogy csúcsidőben csak egy Értékesítő dolgozik. Ez világosan mutatja, hogy szükség van további erőforrásokra az ügyfelek kiszolgálása érdekében. A cégnek fontos lenne fontolóra venni, hogy bővítsék a csapatot, hogy hatékonyabban tudják kezelni a növekvő munkaterhelést és jobb ügyfélszolgálatot biztosítsanak.
Gyöngyi Somogyi (2025. 08. 30. 1:30):
Villámgyors és kiváló minőségű kiszolgálás, a megbeszélt időpontok pontos betartása, viszont problémás a karosszéria ügyintézés. A garanciális szerviz viszont kiválóan működik.
Domokos Keresztes (2025. 08. 27. 8:31):
Januárban és februárban összesen 4 alkalommal jártam náluk (KIA szerviz), pedig csak 2 alkalomra lett volna szükség. Egyszer nem volt jelen a szakember, aki az alapvető ellenőrzést megakadályozó ellenőrző lámpát kellett volna kivizsgálnia, a második alkalommal pedig egyszerűen nem rendelték meg az alkatrészt, amire időpontot kaptam a beszereléshez. Az első eset után helyben kompenzáltak 1 óra munkadíjjal a következő javítás alkalmával. Nem adok csak 1 csillagot, mert az üzem vezető a panaszomat alaposan átnézte és kezelte, és további kompenzációt kaptam a kellemetlenségekért. A fő probléma az egyes munkatársak rossz kommunikációja és figyelmetlensége volt, valamint az, hogy betegséggel és helyettesítésekkel volt teli az időszakuk. Ígéretet tettek a jobb figyelemre, hogy hasonló esetek ne forduljanak elő a jövőben.
Gábor Takács (2025. 08. 24. 6:47):
Nem olcsó, de a szolgáltatásuk nagyon korrekt és profi. A végén pedig jó eredményt kaptam!
Jázmin Kocsis (2025. 08. 17. 16:24):
Több mint egy órán keresztül vártam arra, hogy átvegyem az autót, mert a kollégám több mint egy óráig ebédelt. Eközben a többi asztalnál csak videókat nézegettek! Ez igazán frusztráló volt számomra, és remélem, hogy a jövőben hatékonyabban fogják szervezni az ügyfélszolgálatot.
Márk Illés (2025. 08. 16. 22:20):
Ügyfélközpontúak és megbízhatóak ezek a kereskedők.
Olivér Oláh (2025. 08. 14. 20:20):
Nem voltak túl barátságosak a szervizfelvevő kollégák...
Panna Fábián (2025. 08. 12. 14:05):
Nagyon jó volt és kedvesek voltak, nagyon szívesen visszamennék mindig. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással!
Leó Faragó (2025. 08. 10. 7:54):
B Andreától sikerült beszereznünk egy vadonatúj autót. Nagyon kellemes volt az egész folyamat, a gépjármű átadás is nagyon profi volt. Igazán pozitív élménnyel gazdagodtam.
Edit Dankófi (2025. 08. 09. 21:21):
Profik és rugalmasak ezek az eladók, időpont foglalása nélkül is korrekt kiszolgálást kaptam tőlük.

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.