Fábián Budapest - Peugeot, SsangYong, Isuzu márkakereskedés és szerviz - Budapest

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Fábián Budapest - Peugeot, SsangYong, Isuzu márkakereskedés és szerviz - Budapest

Közzétéve:: - Találatok: 3 581 - Megosztás
Nyomtatható verzió
Hozzászólások: 65 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 418 - Pontszám: 4.3

Autókereskedés Fábián Budapest: Peugeot, SsangYong, Isuzu Márkakereskedés és Szerviz

A Fábián Autókereskedés Budapest szívében található, és az ügyfelek számára számos kényelmi szolgáltatást kínál. A márkakereskedés különböző autókat forgalmaz, köztük a Peugeot, SsangYong és Isuzu modelleket. Az autók vásárlása és szervizelése terén széles választék áll rendelkezésre.

Házhozszállítás és Fizetési Opciók

A Fábián Autókereskedés ügyfelei élvezhetik a házhozszállítást, amely megkönnyíti az autó vásárlását. A fizetési lehetőségek széles spektrumot ölelnek fel, beleértve a bankkártyás fizetést és a hitelkártyák használatát is. Az NFC-mobilfizetés lehetősége gyors és biztonságos tranzakciót biztosít.

Megközelíthetőség és Parkolási Lehetőségek

A kereskedés kerekesszékkel megközelíthető parkolóval rendelkezik, ami megkönnyíti a mozgáskorlátozott ügyfelek számára a látogatást. A helyszín könnyen elérhető, így nem okoz problémát a bejutás.

Szolgáltatás Beállításai és Ügyfélszolgálat

A Fábián Autókereskedés ügyfélszolgálata az ügyfélbarát hozzáállásról ismert. Visszajelzések alapján a vásárlók elégedettek a szerződéskötés gyorsaságával és a problémamegoldással. Zoltán, egy tapasztalt értékesítő, kiemelkedő szakértelmét és segítőkészségét többször is megemlítették a visszajelzésekben.

Ügyfélélmények

Az ügyfelek tapasztalatai vegyesek. Míg sokan dicsérték a gyors ügyintézést és a barátságos kiszolgálást, mások negatív élményekről számoltak be, különösen a szervizszolgáltatásokkal kapcsolatban. A szerviz esetenként lassú volt, és a hibaelhárítási folyamatok nem mindig voltak a leghatékonyabbak.

Például, Horváth Zsolt véleménye szerint: "A kereskedésben találkoztam kedves és segítőkész munkatársakkal, de a szervizszolgáltatás sajnos nem elégedett meg az elvárásaimmal." Ezzel szemben mások kifejezték, hogy a járművek átadása zökkenőmentesen zajlott.

Következtetés

A Fábián Autókereskedés Budapesten jó választás lehet azok számára, akik megbízható autót keresnek, ugyanakkor fontos figyelembe venni, hogy a szervizszolgáltatások minősége eltérő tapasztalatokat eredményezhet. A házhozszállítási és különböző fizetési opciók tovább növelik a vásárlási élményt, azonban a szervizrészleg hatékonyságán érdemes lenne javítani. Az ügyfelek számára a legfontosabb az, hogy a vásárlás és szervizelés folyamata gördülékenyen és zökkenőmentesen valósuljon meg.

Üzletünk ezen a helyen található

A kapcsolattartó telefon illető Autókereskedés van +3613614415

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3613614415

Üzletünk nyitvatartása a közönség számára:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szüksége van rá igazítani bármilyen adatot, amelyet nem helyesnek tart ez a webhely kérjük továbbítson egy üzenetet, hogy kijavítjuk minél hamarabb. Előre köszönjük az együttműködésért.

Képek

Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 65 hozzászólás érkezett.

József Csaba (2025. 09. 15. 8:07):
Frissítés - Miután megjelent az első (egycsillagos) vélemény, felhívott az értékesítési vezető, aki kedvesen meghívott egy találkozóra a helyzet tisztázására. Telefonon már megpróbált meggyőzni arról, hogy ez nem általuk szokásos, figyelnek a köszönésre, és személyesen mindent tisztázni szeretnének. Ráadásul lehetőséget adott egy tesztautó kipróbálására is.

A megbeszélt időpontban találkoztam az értékesítővel, aki korrektül látta el a feladatát, és jelenleg még zajlik az ajánlattétel. Az értékesítési vezetővel további egyeztetésre már nem került sor. Ha ez lett volna az első tapasztalatom velük, könnyedén lehetett volna 4 csillagos értékelésem, de most maradt a 3 csillag.

----------------------------------------------
SOHA TÖBBET FÁBIÁN!!!

Egy napsütéses délelőtt betértünk a kereskedésbe, és előre köszöntünk a bent lévő személyzetnek, akik viszonylag udvariasan reagáltak. Megjegyeztük, hogy érdeklődünk az új Rexton iránt vásárlási szándékkal. A dolgozó hölgy átadta az autókulcsot, beültünk az autóba, megismerkedtünk vele, majd jeleztük, hogy szeretnénk próbakört tenni, különösen érdekel minket az alvázas autó rezgéseivel kapcsolatos kritikák. A hölgy sajnálatát fejezte ki, hogy az adott autót nem lehet kipróbálni, de egy másikat megtehetnénk. Kérdeztem, mikor lehetne az, és meg is állapodtunk egy délutáni időpontban. Elmondtam az adataimat, az autó típusát, majd távoztunk. A személyzet udvariasan búcsúzott tőlünk, és délután visszatértünk a megbeszélt időpontban.

Itt azonban csalódást okozott a helyzet: AZT AZ AUTÓT NEM LEHETETT KIPRÓBÁLNI, CSAK A RENDSZÁM NÉLKÜLI PÉLDÁNYUK VAN!

Tehát a Fábián stratégiája az, hogy az emberek vásároljanak autót anélkül, hogy valaha kipróbálták volna? Még azt is mondhatnám, hogy az ssangyong.hu oldalon a Fábián KFT telephelyét kiválaszthatónak jelölik a REXTON tesztvezetésre – akkor miért nincs rendelkezésre autó? Miért hívtak vissza, ha világosan jeleztük, hogy a REXTON-t szeretnénk kipróbálni, nem a KORANDO-t? Miért kell magyaráznom az autókereskedésben, hogy milyen különbségek vannak a két autó között? Nem lenne érdemes megtanítani a személyzetet, hogy mindenki potenciális vevő? Vagy legalább egy hangos jó napot kívánni az ügyfeleknek?

Az autó továbbra is tetszik, de olyan kereskedést keresünk, ahol udvariasan köszönnek, lehet kipróbálni az autót, és ott fogjuk megvásárolni.
Péter Balogfi (2025. 09. 12. 1:18):
Vigvári Zoltán véleménye: Zoltán egy nagyon alapos, lelkiismeretes és kedves szakértő.
Mindent megtett annak érdekében, hogy a kéréseinknek eleget tegyen, rugalmas volt és bármikor rendelkezésünkre állt.
Örömmel ajánljuk őt minden leendő vásárlónak! Nagyon köszönjük Zoltánnak ezt a csodálatos Fiatot! 🚘 🥰
Radúz Török (2025. 09. 11. 10:10):
Nagyon kedves és segítőkész minden itt dolgozó, nagyon jó volt megnézni a kiválasztott autókat. Nem éreztem azt a "nyomást", hogy valamit minden áron rámtukmálnának :))
Mária Barna (2025. 09. 09. 19:31):
Amikor a szervizbe próbálok bejutni, mindig az 1-es menüpont alatt ragadok. Ha viszont a 2-est próbálom, hogy új autót vásároljak, azonnal felveszi valaki a telefonon... Ez mindig így van, nem lehet egy egyszerű ügyintézés.
Ursula Gál (2025. 09. 07. 18:32):
A szerviz nagyon gyors és alapos, az eladók pedig rendkívül kedvesek az eladás során.
Gabriella Barta (2025. 09. 05. 3:23):
Aznap felhívtam (11:25-kor) az első szervizre, és szerencsére volt egy szabad időpont. Gyorsan elvégezték az olajcsere munkát, szépen lemosták az autót, és már délután 3-kor az udvaron állt az autóm. Nagyon precíz és gyors szakemberek dolgoznak ott, még egyszer köszönöm nekik!
Werner Máthé (2025. 09. 01. 12:26):
Ha nem akarod eladni az autódat, akkor ne tedd fel a hirdetést a weboldalra. Ne legyen feszes az eladó arca olyan kérdésekre válaszolva, hogy mennyibe kerül egy autó. Vicces.
Zoltán Faragó (2025. 08. 30. 11:31):
Új autók eladása. Rövid idő alatt elvégeztetjük az esedékes műszaki vizsgát.
Klára Lukácsi (2025. 08. 29. 9:25):
Nagyon jók, szimpatikusak és segítőkészek. Nagyon elégedett vagyok velük!
Viktória Gáspár (2025. 08. 27. 5:35):
Minden tökéletesen ment. Lossó Géza intézte az ügyemet, nagyon barátságos és segítőkész volt. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásával!
Ugrin Kissfi (2025. 08. 25. 22:40):
Zsolt Horváth véleménye

Egy használt Peugeot 5008 GT miatt kerültem kapcsolatba az autókereskedéssel. Vigvári Zoltán értékesítő kolléga volt az, aki nagyon segítőkész és felkészült szakembernek bizonyult. Az autó vásárlása során az ügyintézés gyorsan és rugalmasan ment. Egy szuper autót kaptam egy szuper csapattól! 😃
Kata Kovách (2025. 08. 24. 23:54):
Kevés helyen olyan sok jó ember van ... és rengeteg új jármű. Örömmel ajánlom őket!
Dániel Csapó (2025. 08. 22. 19:04):
3 alkalommal kellett részt vennem a műszaki vizsgán, az időpontom 16.00 órára volt meghatározva. Első alkalommal közölték velem, hogy a vizsgabiztos megbetegedett (természetesen nem szóltak előre), másnap visszarendeltek 15.00 órára, de jeleztem, hogy lehet, hogy nem érek oda időben. Végül 15:50-kor értem csak a helyszínre, de akkor sem volt a vizsgabiztos jelen. Később közölték velem, hogy 16.00 órakor lezárják a rendszert, ezért harmadszorra kellett visszamennem. Végül sikerült elvégezni a vizsgát.
Vince Kocsis (2025. 08. 21. 17:30):
Használt autót vásároltam. A kiszolgálás és az ügyintézés tökéletes volt. Nagyon elégedett vagyok.
Richárd Sándorfi (2025. 08. 21. 8:48):
Hihetetlen, hogy sosem találom meg ott az autót, amit keresek. Ráadásul mindkét alkalommal (legutóbb is) 3-4 hónapig kellett várnom rá. Amikor először vettem autót náluk, lenyűgözött a kiszolgálás, de ma már nem mondhatnám ugyanezt. Ugyanahhoz az eladóhoz fordultam tanácsért, de olyan szinten nem volt érdekelt autót eladni, mint az első alkalommal. Úgy érzem, most voltam ott utoljára.
Eszter Németh (2025. 08. 18. 7:44):
Kedves, türelmes és segítőkész alkalmazott.
Zsanett Bogdán (2025. 08. 13. 21:40):
Csak ajánlani tudom mindenkinek.
Négy éves autómat korrekt áron vásárolták meg.
Külön köszönet Zoltánnak és az Ügyvezető Úrnak.
Ha elérkezik az új autó vásárlásának ideje, biztos vagyok benne, hogy nálunk fogom megvásárolni.
Rafael Ungvári (2025. 08. 13. 14:56):
Értékesítési oldalról nincs tapasztalatom, de a szervizzel kapcsolatos élményeim kiválóak voltak. A munkafelvételtől kezdve egészen a hibaelhárítás és javításig magas színvonalon dolgoztak.

Az alkalmazottak nagyon udvariasak és pontosak voltak a felvételnél, minden szükséges információt korrektül és érthetően megkaptam. A hibafelderítés során rendkívül hatékonyak és gyorsak voltak, ellentétben a korábbi márkaszerviz tapasztalataimmal, ahol csak sejtéseket kaptam a hiba okáról. Itt viszont rövid idő alatt pontos diagnózist készítettek, és az alkatrész rendelésével is foglalkoztak - még azt is megkockáztatom, hogy ha lett volna raktáron az alkatrész, akár azonnal kicserélték volna.

A precizitásukat jól mutatja, hogy apró hibákra is felhívták a figyelmemet, ami bizonyította számomra, hogy autóm jó kezekben van itt.

Biztos vagyok benne, hogy ha szükségem lesz rá, és nem kell feltétlenül a márkaszervizbe mennem, ide fogom vinni a járművemet. Az egyetlen negatívum az volt, hogy egyelőre nincs gyári diagnosztikai eszköz, de tájékoztattak arról, hogy ez hamarosan változhat.
Emma Tóthfi (2025. 08. 12. 22:05):
Vettem egy használt autót tőlük, amit korábban már itt adtak el, amikor még 0 kilométeres volt, és az első tulajdonos most ismét cserélte. A kocsi már 10 éves volt, de megkaptam teljes szervizelés után, és közel 3 év után is kifogástalanul működik az autó. Teljesen elégedett vagyok vele.
Nora Szilágyi (2025. 08. 12. 9:44):
Nagyon hasznos információkat kaptam itt.
Rendes és udvarias munkatársak.

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.