Procar Kft. - Székesfehérvár

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Procar Kft. - Székesfehérvár

Procar Kft. - Székesfehérvár

Közzétéve:: - Találatok: 2 870 - Megosztás
Nyomtatható verzió
Hozzászólások: 47 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 300 - Pontszám: 4.1

Audi Márkakereskedő: Procar Kft. Székesfehérváron

Székesfehérvár egyik népszerű Audi márkakereskedése a Procar Kft., amely különféle szolgáltatásokkal várja ügyfeleit. Azonban a kereskedés körüli vélemények vegyesek, és érdemes őket alaposan megismerni.

Szolgáltatás Beállításai

A Procar Kft. szolgáltatásai között megtalálható az autók értékesítése és szervizelése, ám a tapasztalatok alapján nem mindenki elégedett a szolgáltatások minőségével. Az ügyfelek gyakran panaszkodnak a lassú ügyintézésre és a kommunikáció hiányosságaira.

Ajánlatok és Házhozszállítás

A kereskedés időnként vonzó ajánlatokkal jelentkezik, amelyek célja, hogy minél több vásárlót vonzanak. Ugyanakkor a házhozszállítási lehetőség is elérhető, amely kényelmet nyújt a vásárlóknak, akik nem tudják személyesen átvenni új autójukat.

Parkoló és Megközelíthetőség

A Procar Kft. rendelkezik kerekesszékkel megközelíthető parkolóval és bejárattal, ami biztosítja, hogy a mozgásukban korlátozott vásárlók is könnyen hozzáférhessenek az üzlethez. A helyszín megközelíthetősége jónak mondható, sokan dicsérik a kényelmes parkolási lehetőségeket.

Autómosó Szolgáltatás

A kereskedés autómosó szolgáltatása is népszerű, de a minőség változó lehet. Az autó átadása előtt érdemes figyelmet fordítani a részletekre, hiszen előfordulhat, hogy a kívánt tisztaságot nem érik el.

Vásárlói Vélemények

A vásárlói visszajelzések alapján a Procar Kft.-nek több területen is van mit fejlesztenie. Sokan panaszkodnak, hogy a szervizelés során nem kapták meg a megfelelő tájékoztatást, és hogy a kommunikációségük gyenge. Ezzel szemben többen dicsérik az értékesítőik segítőkészségét és szakmai tudását.

Az ügyfélélmény rendkívül eltérő; egyesek elégedettek voltak a gördülékeny ügyintézéssel, míg mások csalódásról számoltak be, például az autók állapotának átadásakor. Fontos tehát, hogy a vásárlók alaposan mérlegeljék a Procar Kft. választását, figyelembe véve a korábbi tapasztalatokat.

Következtetés

A Procar Kft. Székesfehérváron egy olyan Audi márkakereskedés, ahol a szolgáltatások széles spektrumával találkozhatunk, azonban a vásárlói vélemények alapján a szolgáltatások minősége változó. Érdemes figyelmet fordítani az ajánlatokra, és alaposan tájékozódni a vásárlás előtt.

Üzletünk ezen a helyen található

A telefon ez Audi márkakereskedő van +3622302433

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3622302433

térkép Procar Kft. Audi márkakereskedő, Autókarosszéria-bolt, Autójavító, Autókölcsönző, Autómosó, Benzinkút, Gumiabroncs-szaküzlet, Vontatási szolgáltatás, Használtautó-kereskedő, Volkswagen márkakereskedő ban Székesfehérvár

Ezekben az időpontokban elérhetők vagyunk:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd (Ma) ✸
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szüksége van rá változtatni bármilyen elemet, amelyet nem pontosnak tart ez a weboldal kérjük szállítson egy üzenetet, hogy kijavítjuk minél hamarabb. Köszönjük előre köszönjük szépen.

Képek

Videók:
Procar Kft. - Székesfehérvár
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 47 hozzászólás érkezett.

Árpádné Nagyfi (2025. 08. 10. 19:18):
Ez egy nagyon kiváló hely, csak ajánlani tudom. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásaikkal és a kiszolgálással. A legjobb Audi márkakereskedő az egész városban!
Quirin Juhász (2025. 08. 10. 3:12):
Gyorsan segítettetek a váratlanul felmerült problémán! Nagyon hálás vagyok a segítségetekért!
Tamara Juhászfalvi (2025. 08. 08. 15:34):
Letörötték a márkajelvényt, amit nem ismernek el, valamint az egyik speciális kerékcsavart sem tették vissza. Nem ajánlom.
Róbert Kiss (2025. 08. 06. 5:26):
Megint autószervízbe vittem az autót. Jól elvégezték a munkát. Találtak egy vezetékrágást is, amit gyorsan kijavítottak. Ajánlom őket.
Árpád Dudás (2025. 08. 05. 9:16):
Az üzlet és a műhely tiszta és rendezett. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatás minőségével és a kínált termékekkel. Ajánlom mindenkinek, aki Audi márkakereskedőre van szüksége!
Tivadar Mészáros (2025. 08. 03. 19:02):
A autók tényleg drágák, de megérik az árukat! 🚗💸
Vanda Fekete (2025. 08. 02. 20:56):
Ez a kellemetlenség nem az Audi márkakereskedő hibájából történik.
Orbán Keresztes (2025. 08. 02. 8:57):
A szerviz valóban problémás lehet néha. Ha valaki tudna ajánlani egy jobb alternatívát, azt nagyon hálásan fogadnám!
Bianka Hegyi (2025. 08. 02. 6:26):
A Procar egy hihetetlenül megbízhatatlan és flegma vállalat. Nem szeretik felvenni a telefont, az ügyfél számukra látszólag teher. Senkinek sem ajánlom őket. Rossz tapasztalatom volt a szervizzel.
Dátum: 2022.04.03., reggel 8 órára kaptam időpontot.
Az előző napon próbáltam hívni a Procart, hogy esetleg korábban leadhassam az autót, de egész nap nem vették fel a telefont, pedig legalább ötször próbálkoztam. Már akkor gyanakodnom kellett volna...
A honlapjukon láttam, hogy a szerviz már 7:30-kor nyit, ezért odamentem korábban. Egy másik ügyfél is már ott állt az ajtó előtt. Elmondta, hogy neki 7:30-ra lett volna időpontja, de az épület zárva volt. Az ügyfél elkezdett telefonálgatni, és 5 perc múlva végre jött valaki, hogy kinyisson. Itt már sarkon kellett volna fordulnom...
Keddtől péntekig a Procar munkatársainak nem sikerült kivizsgálni az autót és árajánlatot adniuk. Telefonon csak a szellőző hibájáról beszéltünk, de amikor bevittük az autót, kiderült, hogy jobbra húz az autó. Azt mondták, hogy az időpontot elektromos szerelőnek szólt, nem a futóművesnek. Érthető, de ha tudták, hogy a futóműves nem tudja vállalni az autót, akkor kellett volna egy másik időpontot ajánlaniuk. Aki a Procarhoz megy, ezt a színvonalat ne várja el.
Három nap alatt alig lehetett őket elérni telefonon. Ha felvették, csak kifogásokat találtak. Ígéretek, hogy visszahívnak, sosem teljesültek. Utoljára a harmadik nap végén sikerült őket telefonon elérnem, de csak lerázás volt, hogy majd visszahívnak. De nem tették meg. Másnap sem kaptam hívást. Reggel 8-9 között sem tudtam őket elérni telefonon. Így 9-kor bementem a céghez. Közölték, hogy még nincs árajánlatuk, én pedig közöltem velük, hogy felejtsük el egymást. A szervizes vállat rántott, mintha nem is érdekelné őket. Gratulálok a szolgáltatásukhoz.
Filip Varga (2025. 07. 30. 1:39):
Kedves, gyorsak! Egyszerűen tökéletes volt az egész. Csak ajánlani tudom őket! Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásukkal és biztos vagyok benne, hogy másoknak is javaslom őket!
Bianka Oláh (2025. 07. 29. 23:22):
Az audi márkakereskedő szolgáltatásai minőségét és hozzáállását lehetetlen minősíteni. Mindenképpen másik szervizt ajánlok. Többen megemlítették, hogy az értékesítők kedvesek, persze csak amikor autót kell eladniuk. Én is vásároltam itt autót (már nem teszem újra), és természetesen abban a pillanatban kedvesek tudnak lenni, amikor még nem kötötted meg az üzletet. Azonban más történet, amikor már átadták az autót és szervizelni kell. Az autóátadás egészen más, mint a szervizelés folyamata. Az előbbire én is képes lennék, de az utóbbihoz szakértő szerelőkre és minőségre van szükség. De a szar munkával azért gyorsabban lehet végezni.
Mária Kertész (2025. 07. 29. 13:05):
Nagyon elégedett vagyok Bakos István értékesítő munkájával. Kiválóan kezelte az ügyintézést, mindent gördülékenyen és rugalmasan intézett el. Nagyon pozitív tapasztalataim vannak vele.
Richárd Kováts (2025. 07. 25. 18:17):
Ha autót szeretnék venni vagy szervízelni, akkor biztosan nem ide mennék. A blogon olvastam az Audi márkakereskedőről, és teljesen elriasztott a tapasztalatom. Inkább más helyet keresek, ahol megbízhatóbb és profibb szolgáltatást kapok.
Imre Lakatos (2025. 07. 25. 6:25):
Szakértő vagyok az SEO területén, és egy olyan blogon dolgozom, amely Audi márkakereskedőkről szól. Így írnám le újra ezt a hozzászólást magyar akcentussal:

Jófajta gyors udvarias emberek.
Róbert Gulyás (2025. 07. 25. 5:21):
Barátságos és profi személyzet. Megpróbálták frissíteni a műholdas navigációs rendszeremet a behozott SD-kártyámmal. Nem tudták befejezni a munkát, mivel nem adtam meg a szükséges kódot. Nem számoltak fel érte pénzt, hanem egy finom kávét ittam tőlük. Nagyon elégedett vásárló vagyok.
Patrik Papp (2025. 07. 23. 10:07):
Nagyon kedves és segítőkész csapat, fantasztikus autók! Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásukkal.
Piroska Simon (2025. 07. 23. 3:42):
8-ra voltam időpontom. 8.35-ig vártam. Az alkalmazottak egymással beszélgettek (hogy mit csináltak hétvégén, vagy mi volt a probléma a koronavírussal stb.), de senki sem figyelt rám! Jó reggelt mondtam, de senki sem kérdezte meg, hogy mire van szükségem (még a főnök sem tudott jó reggelt mondani, és kétszer keresztbe tett).
Nem érzem magam fontosnak, és nem is vagyok az. De itt egy prémium OEM (Audi) képviselőjéről beszélünk. Győrben, ahova szoktam vinni az autómat, a szolgáltatásuk prémium minőségű, és a hozzáállásuk is. Kávéval, vízzel stb.
Két év után újra kipróbáltam a procart (mivel korábban rossz tapasztalataim voltak), és most már 100%-ig biztos vagyok benne, hogy ez volt az utolsó alkalom.
Bence Adám (2025. 07. 19. 22:34):
Az én Audi márkakereskedőm!
Mindig figyelmes, pontos és szakértő kiszolgálás.
Herman Takácsfi (2025. 07. 15. 8:54):
Én egy Seat autó büszke tulajdonosa vagyok. Múlt héten szervizeltettem a járművemet itt, de sosem fogom újra ide vinni, mert nem csak hogy az Audi árainak megfelelően 60000 km-es szervizt végeznek, de a garanciális szerviz kötelezettségeiket sem teljesítik! A szerviztanácsadó csak kifogásokat került, és közölte vigyorogva, hogy megpróbálták valahogy megjavítani, de nem sikerült. (Szakszervízben is barkácsolnak?) Közben több mint két órát vártam az autómra az Audi-VW szalonban az ügyfeleknek kínált TÖRÖTT széken ülve. Amikor végre megkaptam a számlát, egy nagy sárga matricát ragasztottak rá ezzel a felirattal: "Azon dolgozunk, hogy Ön rendkívül elégedetten távozzon!" Én úgy érzem, hogy itt csak azon dolgoznak, hogy jól lehúzzanak, és ezután az is elgondolkodtató, hogy vajon kicserélték-e az alkatrészeket, amik a számlán szerepelnek.
Laura Bogdán (2025. 07. 14. 15:47):
Nagyon kedvesek és figyelmesek a munkatársak. Nagyon segítőkészek és mindig készek válaszolni minden kérdésemre. Nagyon elégedett vagyok velük!

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.