Kormányablak - Gárdony

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Kormányablak - Gárdony

Kormányablak - Gárdony

Közzétéve:: - Találatok: 1 191 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 38 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 104 - Pontszám: 2.3

Állami Kormányhivatal Kormányablak Gárdonyban

Gárdony városában található Állami Kormányhivatal Kormányablak számos ügyintézési lehetőséget kínál az állampolgárok számára. Azonban, ahogy a visszajelzésekből kiderül, az ügyintézés során tapasztaltak vegyesek, ami több kérdést is felvet a megközelíthetőséggel és az ügyfélszolgálat hatékonyságával kapcsolatban.

Megközelíthetőség és Parkolóhelyek

A Kormányablakhoz való könnyű hozzáférés érdekében elérhető egy kerekesszékkel megközelíthető parkoló, amely a mozgáskorlátozottak számára is biztosítja az ügyintézési lehetőségeket. Az állampolgárok számos véleményben kiemelték, hogy a parkolási lehetőségek megfelelőek, de az ügyintézés körüli logisztikai megoldások sokszor nem felelnek meg az elvárásoknak.

Kerekesszékkel Megközelíthető Bejárat

A kerekesszékkel megközelíthető bejárat lehetősége biztosítja, hogy minden ügyfél, beleértve a mozgássérülteket is, könnyen és kényelmesen bejuthasson az intézménybe. Azonban a belső tér kialakítása, valamint a várakozási idő problémái jelentős eltéréseket mutatnak az ügyfelek tapasztalatai alapján.

Visszajelzések az Ügyfélszolgálatról

Sokan panaszkodtak a lassú ügyintézésre. Az alábbi vélemények tükrözik ezt a jelenséget:
  • "Az ügyintézés rendkívül lassú volt, másfél órát vártam egy 3 perces ügyért."
  • "Minden alkalommal hosszú várakozási idővel kell számolnunk, a legutóbbi látogatásom során például két órát kellett várnom."
  • "Az ott dolgozók viszonylag kedvesek, de a munkavégzésük lassúsága zavaró."
Ugyanakkor néhány ügyfél pozitív tapasztalatokról is beszámolt:
  • "A légkör barátságos volt, az ügyintézők segítőkészen álltak hozzám."
  • "Sikerült gyorsan és gördülékenyen elintézni az ügyemet, hála a kedves dolgozóknak."

Következtetések

Az Állami Kormányhivatal Kormányablak Gárdonyban tekintetében a megközelíthetőség és a kerekesszékkel megközelíthető bejárat fontos lépéseket jelent, de az ügyintézés hatékonysága továbbra is kérdéseket vet fel. A várakozási idők csökkentése és a szolgáltatások minőségének javítása elengedhetetlen ahhoz, hogy a lakosság elégedett legyen az állami intézmények munkájával.

Ezen a helyen találhat meg minket

A telefon említett Állami kormányhivatal van +3622795299

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3622795299

térkép Kormányablak Állami kormányhivatal ban Gárdony

Ezekben az időpontokban elérhetők vagyunk:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szükséges módosítani bármilyen adatot, amelyet nem helyesnek tart ez a portál kérjük szállítson egy üzenetet, és kijavítjuk minél hamarabb. Előre köszönjük.

Képek

Videók:
Kormányablak - Gárdony
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 21 eddig 38 összesen 38 hozzászólás érkezett.

Xavér Zsoldos (2025. 06. 23. 8:11):
Abszolút el vagyok keseredve, rettentően lassúak és hihetetlen bunkók. Nem tudtam elképzelni, hogy ennyire nehéz lehet velük dolgozni. Nagyon csalódott vagyok a szolgáltatásukban.
Diana Balogfi (2025. 06. 22. 20:37):
Az emlékezetes Garda-nyaralásom keserű emléke a bicikliút volt. Az olyan családok, akik szeretnek biciklizni, vagy az idősebb emberek, akik sétálni szeretnének és élvezni a táj szépségét, nem tehetik meg! A bicikliúton közlekedő fiatalok 90%-a versenypályaként tekinti az adott kerékpárutat. Ez életveszélyes! Jó lenne szabályozni, mondjuk maximum 10 km/h sebességértékig! Hatósági szinten kellene ellenőrizni és keményen büntetni! Ugyanis ez a tó egy pihenőhely, nem egyesek bolondjainak szórakozóhelye!
Rebeka Tamás (2025. 06. 20. 4:18):
"Na basszus, de ez tényleg hihetetlen volt!! Ma mentem lejárt személyivel meg a lakcímkártyámmal meghosszabbítani. Hát nem is gondoltam volna, hogy a két okmány nem elég lesz. Amikor sorra kerültem, az ablaknál ülő hölgy közölte velem, hogy ha nincs nálam az útlevelem, akkor nem tudja megújítani a személyim! Mi a fene??!
Visszakérdeztem, hogy ha nincs útlevelem, akkor mi a helyzet??
Erre ő: Akkor meg tudná csinálni a személyimet.
Ez komoly??! Ez nem lehet igaz!! Miért kell fölöslegesen bosszantani az embereket, miért kell játszadozni az idejükkel, na valaki mondja már el nekem!!? Mi értelme ennek??
Borzasztóan ciki az egész rendszer és az ott dolgozók. Messziről kerülni!!"
Csanád Simon (2025. 06. 16. 11:12):
Ez a cég hihetetlenül arrogáns és nem segítőkész. Nem csak az én tapasztalatomról beszélhetek, hanem arról is, amit egy óráig másokkal figyeltem. Nem ajánlom.
Ursula Kovári (2025. 06. 14. 22:53):
Minden gyorsan történt, amint időpontot kaptam. Nagyon hatékony volt az állami kormányhivatalban!
Mária Székely (2025. 06. 08. 19:34):
Ó, ez valóban szomorú hír. Mindenképpen fontos az ilyen eseményekről beszélni és figyelmeztetni a lakosságot a katasztrófa elkerülése érdekében. Javaslom, hogy mindannyian vegyük komolyan az ilyen jellegű helyzeteket, és tegyünk meg minden tőlünk telhetőt a biztonságunk érdekében. Köszönjük az információt!
Julián Dankó (2025. 06. 07. 12:13):
Teljes csalódás, időpontban érkeztem, mégis azt mondják, hogy már 8 előtt behívtak. Nem hiszem el ezt az összeesküvés-történetet!
Ramóna Pappfi (2025. 06. 07. 11:00):
Az ügyintézés borzasztóan lassú, és az ott dolgozók modora elképesztően minősíthetetlen! Ilyen fáradt, közönyös és durva ügyintézőket egy helyen látni igazi különlegesség! Ugyanakkor szentül hiszik, hogy ők rengeteget tesznek a munkájukért.
Wilma Győri (2025. 06. 02. 4:15):
Kedvesek, rugalmasak és segítőkészek voltak, valóban nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásukkal. Köszönöm szépen a segítséget!
Panna Végh (2025. 05. 31. 9:48):
Segítőkész szakemberek. Hétfő reggel gyorsan sorra kerültem a hivatalban.
Kinga Balog (2025. 05. 31. 6:11):
Az állami kormányhivatalokban viszonylag gyorsan lehet ügyeket intézni.
Mira Kovách (2025. 05. 28. 4:15):
Lakcímkártya ügyben voltunk kénytelenek menni (férjemmel, kislányunkkal és én magammal). Természetesen időpont nélkül mentünk, mivel egész decemberig nem volt elérhető időpont... A hölgy a sorszám kiadónál nem akart sorszámot adni, azt mondta, hogy túl sokan vannak és három lakcímkártya minimum egy óráig tartana, ami lehetetlen (4 ember várt a sorban és más ügyintézőhöz mentek más ügyben). Erősködtem, hogy adjon sorszámot és várakoztunk, hátha legalább a lányunknak el tudnánk intézni, hogy orvoshoz mehessünk vele. Minden papír elő volt töltve.
Bementünk az ügyintéző hölgyhöz, jeleztem, hogy 3 lakcímkártyára lenne szükségünk, de közölték velünk, hogy csak egyre van lehetőség. Az ügyintéző hölgy bent csak bámult, miért mondták ezt nekünk az információnál a kolléganővel.
Nagyon segítőkész volt az ügyintéző hölgy és mindhárom lakcímkártya elkészült, sőt még a kislányunk személyi igazolványa is. Ráadásul 20 perc alatt, nem pedig egy óra alatt. Hogy mit akart elérni a sorszám kiadónál az a hölgy?? Az lenne a dolga, hogy segítsen az embereknek!
Hanga Tamás (2025. 05. 25. 7:41):
Lassú, borzasztóan lassú az ügyintézés!! Az ismerősöket előbbre sorolják, míg nekem csak várnom kell. Soha többet nem fogok idejárni!!!
Berta Győri (2025. 05. 20. 1:37):
Majdnem másfél órán át vártam, mielőtt végre bejuthattam. Az ügyintéző stílusa már majdnem a bunkót súrolta! A várótéren nincs sem asztal, sem pult, ahol esetleg kitölthetném a szükséges nyomtatványokat. Katasztrofális az az hely! Ha nincs más választás, senki se menjen oda!
Olivér Dankófi (2025. 05. 18. 22:10):
Ilyen lassú és rossz ügyintézéssel még életemben nem találkoztam, pedig már megfordultam jópár önkorlátozóban. Párommal lakcím bejelentésre két külön sorszám, 8 előtt érkeztünk, előttünk nagyjából 4-5 ember. 9:15-kor mindenki kicserélődött körülöttünk, még a szomszédom kutyája is sorra került már, párom sikeresen végzett, én pedig még 20 percet vártam, de aztán inkább eljöttem. Mindenesetre örülök, hogy az ott dolgozó hölgyeknek van idejük 5 percenként kijárni panaszkodni a kollegákra/ügyfelekre/főnökségre, igazán felüdülés reggel 8-kor hallgatni az ilyen szaftos pletykákat, csak péntek reggel lehet inkább haladnék, mert van aki dolgozik is. Ide többet ne.
Pongrác Hegedűs (2025. 05. 18. 12:30):
Az 5. számú pultnál az ügyintéző (2022.07.18 és 20.) nem volt megfelelő az EU taj kártya ügyintézés során, és a hozzáállása a munkavégzéshez minősíthetetlen volt. 2 nap alatt 4 óra alatt csak 3 kártyát intézett el, míg Szfvárban, a József utca 11 perces várakozás után klímával, vízzel ellátott környezetben 4 kártyát intéztek el. Gárdonyban az ügyintézőnek fontos volt az ebédszünete, még a főnökének elérhetőségét sem adta meg 😂, de sikerült megszerezni, így panaszt teszek. Eddig mindig a többi pulton dolgozó ügyintéző gyors, kedves és segítőkész volt. Az 5. pulthoz tavaly is háromszor kellett visszamennem, mert nem volt tisztában a covid igazolvány ügyintézési folyamatával.
Helga Juhász (2025. 05. 18. 11:29):
Rosszindulatú, udvariatlan kollégák, akik nem viselnek maszkot - miközben az ügyfelektől (érthető okok miatt) elvárják, hogy ezt tegyék meg.
Krisztián Bogdán (2025. 05. 18. 8:38):
Köszönöm szépen az információkat és a gyors ügyintézést. Nagyon hasznosnak találtam ezeket az útmutatásokat!

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.