Kábeltelevízió Lát-sat Kft. - Nagyatád

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Kábeltelevízió Lát-sat Kft. - Nagyatád

Kábeltelevízió Lát-sat Kft. - Nagyatád

Közzétéve:: - Találatok: 974 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 9 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 93 - Pontszám: 2.8

Távközlési Szolgáltató: Kábeltelevízió LÁT-SAT Kft. Nagyatádon

A Kábeltelevízió LÁT-SAT Kft. Nagyatádon található, és a helyi távközlési szolgáltatások egyik fő szereplője. Az ügyfélszolgálatukról sok féle visszajelzést kapunk, amelyek közül a kedvesség és segítőkészség a leggyakoribb pozitívum. Segítőkész, kedves, rutinos személyzet áll az ügyfelek rendelkezésére, ami sokak számára megnyugtató lehet.

Fizetés és Bankkártyás Fizetés

A Kábeltelevízió LÁT-SAT Kft. szolgáltatásaiért havi díjat kell fizetni, amely jelenleg 10.990 forint. Ezzel kapcsolatban sok kritikát kaptak, hiszen a szolgáltatás minősége nem mindig tükrözi a megfizetett árat. Az ügyfelek gyakran panaszkodnak arra, hogy az internet sebessége nem felel meg a hirdetett 120/10 Mbps-nak, és a valóságos sebesség gyakran 80/8 Mbps körül mozog. A bankkártyás fizetés lehetősége kényelmesebbé teheti a szolgáltatás igénybevételét, de a lassú ügyintézés és a gyakori internetkimaradások negatívan befolyásolják az ügyfélélményt. A felhasználók többsége arról számol be, hogy a hitelkártyák használata során a rendszer hibái miatt gyakran tapasztalnak nehézségeket a tranzakciók lebonyolításában.

A Szolgáltatás Minősége és Ügyfélszolgálat

Sok panasz érkezik az internet- és tévéadások minőségére, amelyek gyakran akadoznak vagy teljesen megszűnnek: "Már 24 órája nincs net", "Többször újra kell indítani a routert". Az ügyfélszolgálat elérhetősége is problémásnak bizonyult, hiszen sokan tapasztalták, hogy a telefonos támogatást nem érik el. Ezek az élmények erősen befolyásolják az előfizetők véleményét, akik gyakran keresnek alternatív megoldásokat, de a konkurencia hiánya miatt ez nem mindig lehetséges. Az internetmegszakadások és a lassú kapcsolatok frusztráló élményeket okoznak, különösen a tanulásra és a munka végzésére támaszkodó családok számára.

Következtetés

A Kábeltelevízió LÁT-SAT Kft. Nagyatádon sok előfizetővel rendelkezik, akik a szolgáltatás minőségét és az ügyfélszolgálat elérhetőségét illetően vegyes érzésekkel bírnak. Míg a segítőkész ügyintézők pozitívumot jelentenek, a gyakori internetkimaradások és a drága havi díjak sokak számára elkeserítőek. A fizetési lehetőségek javítása és a szolgáltatás fejlődése kulcsfontosságú lenne a jövőben, hogy az ügyfelek elégedettebbek legyenek a kínált szolgáltatásokkal.

Üzletünk címe

A kapcsolattartó telefon illető Távközlési szolgáltató van +3682351826

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3682351826

térkép Kábeltelevízió LÁT-SAT Kft. Távközlési szolgáltató ban Nagyatád

Üzletünk nyitvatartása a közönség számára:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök (Ma) ✸
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szüksége van rá változtatni bármilyen információt, amelyet nem helyesnek tart ez a webhely kérjük küldjön nekünk egy üzenetet, hogy kijavítjuk gyorsan. Előre köszönjük.

Képek

Videók:
https://www.tiktok.com/@policesec/video/7451231405188648214
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 9 összesen 9 hozzászólás érkezett.

Ramóna Molnárka (2025. 04. 26. 9:27):
Ha mindenhol így menne az ügyintézés ... Segítőkész, kedves, tapasztalt személyzet.
Leó Gáspár (2025. 04. 25. 20:03):
A hulladék, hogy a net megszakad játszás közben, és akár 4000 ping is lehet, ha éppen úgy van. Van egy 500 mb/s-es csomagom, de jó esetben csak 30 mb/s jön le.
Mónika Kiss (2025. 04. 24. 0:44):
Kedves, segítőkész ügyintézők! Nagyon köszönöm a segítségüket!
Dorottya Ábrahámfi (2025. 04. 23. 19:17):
Több mint 20 éve vagyok előfizetőjük. Különösen az internet sebességével vagyok elégedett. Nagyon jó szolgáltatás, mindenkinek ajánlom!
Felix Huszár (2025. 04. 23. 12:28):
Gyors ügyintézés és tájékoztatás. Szuper volt a szolgáltatás, és minden információ gyorsan elérhető volt. Nagyon elégedett vagyok!
Gedeon Kozma (2025. 04. 20. 4:12):
Nagyon rossz! Minden nap ki kell kapcsolni és vissza kell kapcsolni a routert.
Levente Ács (2025. 04. 19. 13:51):
Katasztrófa... Megpróbálom őket felhívni, de csak a hangposta jelentkezik. A modem nem ismeri fel a tévét. Szégyen, hogy 2021-ben ilyen problémákkal kell szembenéznünk...
Nap Barna (2025. 04. 15. 9:53):
30mb/s az internetsebességünk, de naponta többször újraindítanunk kell, hogy működjön. Most pont mértem, és csak 2,6 mb/s-sel szolgált.
Nimród Tóthfi (2025. 04. 15. 1:22):
A papíron 120/10-es internet a valóságban inkább 80/8 körül mozog, ha minden jól megy. Szánalmas, hogy az egyetlen választási lehetőség miatt úgy tesznek, mintha kiskirályok lennének, és ennyi pénzt kérnek egy olyan "szolgáltatásért", ami már 15 éves. Mindezt úgy tesszük, mintha lenne értelme, amikor valójában havi 10.990 forintot kérnek érte. Az elmúlt évben szinte minden hónapban akadt valamilyen probléma a "szolgáltatással", netkiesések, nézhetetlen tévéadás. Alig várom, hogy megszabaduljunk tőlük!
Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.