Van Graaf - Budapest

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Van Graaf - Budapest

Van Graaf - Budapest

Közzétéve:: - Találatok: 7 906 - Megosztás
Nyomtatható verzió
Hozzászólások: 71 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 764 - Pontszám: 4.1

VAN GRAAF ruházati bolt: A vásárlás élménye Budapest szívében

A VAN GRAAF ruházati bolt Budapest Allee bevásárlóközpontjában található, ahol a vásárlók széles választékra és különféle szolgáltatásokra számíthatnak. A boltban található férfi és női ruházat több prémium márkát képvisel, így a vásárlás során mindenki találhat magának megfelelő ruhaneműt.

Tervezés és helyben vásárlás

A VAN GRAAF boltban a tervezés során kiemelt figyelmet fordítanak a vásárlói élményre. A helyben vásárlás lehetősége nemcsak kényelmes, hanem lehetőséget biztosít arra is, hogy azonnal kipróbáljuk a kiszemelt darabokat. Az eladók segítőkészsége különösen fontossá válik ebben a folyamatban, hiszen sok vásárlónak nincs tapasztalata a méretválasztásban.

Újrahasznosítás és fenntarthatóság

A ruházati ipar környezeti hatásai miatt egyre nagyobb hangsúlyt kap az újrahasznosítás. A VAN GRAAF is felismeri ennek szükségességét, és törekszik arra, hogy fenntartható módon kínáljon ruhaneműket. A vásárlók így nemcsak divatos, hanem környezetbarát termékek közül is választhatnak.

Aznapi kiszállítás és fizetési lehetőségek

A VAN GRAAF boltban kedvező szolgáltatások közé tartozik az aznapi kiszállítás. Ez a lehetőség különösen vonzó azoknak, akik gyorsan szeretnék megkapni a kiválasztott termékeket. A boltban elérhető hitelkártyás, bankkártyás és NFC-mobilfizetés is, ami megkönnyíti a vásárlást.

Ajánlatok és akciók

A bolt rendszeresen hirdet kedvezményes ajánlatokat, amelyek révén a vásárlók jelentős megtakarításokat érhetnek el. Az aktuális akciók mellett érdemes felfedezni a szezonális leárazásokat is, hiszen a prémium márkák ára is elérhetővé válik a vásárlók számára.

Kényelmes megközelíthetőség

A VAN GRAAF bolt könnyen megközelíthető, hiszen kerekesszékkel megközelíthető parkoló áll rendelkezésre a vásárlók számára. A bolt bejárata is kerekesszékkel megközelíthető, így mindenki számára biztosított a belépés.

Kiszolgálás és vásárlói tapasztalatok

Bár a bolt általában jól felszerelt és széles választékkal büszkélkedhet, a vásárlói visszajelzések vegyesek a kiszolgálás terén. Sok vásárló dicséri az eladókat, akik segítőkészen állnak rendelkezésre, míg mások tapasztalhatták, hogy a kiszolgálás nem mindig megfelelő. Fontos, hogy a bolt vezetősége ezen a téren is fejlődést mutasson.

Összegzés

A VAN GRAAF ruházati bolt Budapest szívében remek lehetőséget kínál a vásárlásra. A széles választék, a kedvező szolgáltatások és a divatos ruhaneműk vonzóvá teszik ezt a boltot a fashion szerelmesei számára. Bár a vásárlói tapasztalatok eltérőek lehetnek, az üzlet értékesítési stratégiájának és kiszolgálásának javítása segíthet abban, hogy még több vásárlót vonzanak a jövőben.

Üzletünk ezen a helyen található

A telefonszám ez Ruházati bolt van +3618834100

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3618834100

térkép VAN GRAAF Ruházati bolt, Férfiruhaüzlet, Nőiruhaüzlet ban Budapest

Üzletünk szolgáltatási ideje:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök (Ma) ✸
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szüksége van rá módosítani bármilyen elemet, amelyet nem helyesnek tart ez a weboldal kérjük küldjön egy üzenetet, hogy kijavítjuk azonnal. Előre köszönet a támogatásért.

Képek

Videók:
Van Graaf - Budapest
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 71 hozzászólás érkezett.

Tamás Bors (2025. 10. 19. 13:58):
Nagy csalódás ért ma a vásárlásomkor a BLACK FRIDAY alkalmából. Az egész üzlet tele volt plakátokkal, amelyeken 20% kedvezmény volt kiírva, de csak apró betűkkel szerepelt (amit a vásárló távolabbról nem is láthat), hogy ez csak a MÁR LEÁRTELKELT TERMÉKEKRE vonatkozik. Az ilyen átverésnek tartom a kereskedelemben, mivel általában fordítva szokott lenni. Azt gondolná az ember, hogy egy ilyen szintű üzletben ez nem fordulhatna elő.
Loránd Kocsis (2025. 10. 18. 22:50):
Különleges márkák, de nem olyan különleges körülmények. Alig találni eladót - jó, ha van valaki, aki segít bevinni a megfelelő méretű ruhát a próbafülkébe. Viszont van ülőhely, amíg várakozik.
Barnabás Lakatos (2025. 10. 16. 19:52):
6 eladó van a pénztárnál, de csak 1 kassza nyitva... 26 ember áll sorban... Ez mindig úgy tűnik, mintha a bolt nem készült volna fel a csúcsforgalomra! Remélhetőleg hamarosan több kasszát nyitnak majd, hogy könnyebb legyen vásárolni.
Réka Dankó (2025. 10. 16. 0:27):
Nagyon széles választék, igazán kedvező árak most, ahogy közeledik a tél vége, a kiszolgálás szuper, kedvesek és segítőkészek! Nagyon elégedett vagyok a bolt szolgáltatásaival, mindenkinek csak ajánlani tudom!
Gizella Máthé (2025. 10. 12. 8:36):
Borzasztó!
Rengeteg ruha közül lehet válogatni, de az üzlet vezetése kritikán aluli! Vásároltam pár ruhadarabot közel 100 ezer forintért, majd a pénztáros hölgy megkérdezte, el tudja-e vinni a megvásárolt árut? Számíthat-e papírzacskóra?
Szégyen!
Ági Mátyás (2025. 10. 12. 5:04):
Tisztelt eladók, akik mindig szívesen segítenek, ha bármi kérdésem van.
Összességében egy remek bolt, ahol mindig megtalálom a minőségi ruházatot, hatalmas a választék.
Rozina Juhász (2025. 10. 05. 14:57):
A bolt eladói nagyon kedvesek és segítőkészek. A téli vásár vége felé kicsit kevesebb a választék, de ez teljesen érthető. Mindemellett naponta frissítik az árukészletüket, így mindig találni valami újat és érdekeset a boltban. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásukkal!
Zoltán Gáspár (2025. 10. 04. 8:58):
Levente, a #tőzsdementor, éppen cipőket próbálgat. Mindig talál valami jó darabot.
Ervin Zsoldosfi (2025. 10. 03. 16:42):
Hazug, szemtelen vagyonőrök. Hazug, aljas üzletvezetők. Erkölcstelen fertő ez a hely.
Jolán Nagyváradi (2025. 10. 03. 8:23):
Nagyon örültem volna, ha az üzletben dolgozók ugyanolyan precízen végzik a munkájukat, mint a felsőbb szinten lévő kollégáik, különösen akkor, ha az ember már elég sok pénzt költ az áruikra. Szerintem nincs szükség felesleges pletykálkodásra, inkább figyelhetnének oda arra, hogy a vásárlás ideje alatt a munkájukra koncentrálnak. Nem baj, ha már egyszer megkérdezték tőlem, hogy kérek-e szatyorral, de amikor már kifizettem, jó lenne, ha át is adnák azt nekem.
Hegedűs Kovács (2025. 09. 29. 19:02):
A biztonsági szolgálat borzalmas volt, a viselkedésük egyszerűen felháborító! Soha többé nem fogom oda betenni a lábam.
Előd Erős (2025. 09. 29. 5:53):
Nagy választék, prémium minőségű termékek, borsos árak, de a VanGraaf mindig ezzel büszkélkedik. Egy csillag lefelé, mert 20 percet vártunk egy eladóra a pénztárnál cserére! Ez eddig nem volt jellemző... 😏 …
Tamara Kovári (2025. 09. 28. 8:54):
Minden nagyon szuper, prémium minőség. Csak irigykedem, mikor bármilyen ruhához hozzányúlok. Nagyon elégedett vagyok!
Dénes Iványi (2025. 09. 27. 16:11):
Ma az Allee-be látogattam, ahol Farkas Marcsi nagyon segítőkész volt. Megosztottam vele az igényeimet és az árkategóriámat, és segített megtalálni azt, amit kerestem. Kiváló munkát végzett, látszik, hogy nem most kezdte ezt a szakmát. Nagy tapasztalattal rendelkezik és pontosan tudta, mi fog jól állni nekem. Ilyen pozitív vásárlási élményben még sosem volt részem. Mindenképpen újra fogok menni, és bátran ajánlom másoknak is, hogy keressék Marcsit, ha profi segítségre van szükségük.
Dorottya Kovács (2025. 09. 26. 20:27):
Egy unott és mogorva munkatárs a pénztárban. Csak egy pénztár volt nyitva 8 várakozó vásárló számára. Az elválasztó "ablak" igénytelen folpack-kal volt körbetekerve. Ez távol áll a VAN GRAAF színvonalától.
Xantus Szalai (2025. 09. 26. 9:11):
Ma délelőtt ellátogattam az Allee bevásárlóközpontban található üzletbe. Célirányosan érkeztem már korábban kiválasztott pulóveremért a nyitásra. Alig két perccel a nyitás után már a kassza előtt álltam a termékkel, azonban nem voltak hajlandóak kiszolgálni. Nyolc perccel később megkérdeztem egy fiatal hölgyet, hogy tudom-e fizetni a terméket, hogy ne vesztegessem az időm. A válasza az volt, hogy majd akkor, ha lesznek kasszások, és közben szólt, hogy ő eladó, nem kasszás. Meglepődtem, hogy finoman szólva sem volt kedves vagy segítőkész a hölgy.

Ezután még megkérdeztem egy másik fiatal férfit, hogy tudna-e segíteni a vásárlásban. Ő továbbra is háttal állva, fejét oldalra fordítva közölte, hogy még nincs kasszás. Ekkor érkezett egy másik fiatalember, aki észrevette, hogy várok a fizetésre. Elmondta, hogy ő a kasszás, de még nincs vezető, aki megnyitná a pénztárat, és arról is tájékoztatott, hogy még legalább 15 percig tart a kassza nyitásig hátralévő számolás. Türelmesen érdeklődtem több dolgozónál, és vártam.

Bár nem volt könnyű helyzet, mivel ajándékot szerettem volna venni, de gyakorlatilag negyed órával a nyitás után nem volt lehetőségem fizetni. Úgy éreztem, mintha azzal tesznek nekem szívességet, ha várok, és költöm a pénzemet náluk. Ezért végül letettem a termékről és csalódottan távoztam. Ez sajnálatos és szomorú, hogy egy középkategóriás üzletben ilyen emberek dolgoznak, akik ilyen módon bánnak az emberekkel és vásárlókkal.
Yuri Bogdán (2025. 09. 23. 16:07):
Szeretem ide járni, bár néha úgy érzem, hogy kezd tömegáruházzá válni. Mindig találok itt jó minőségű ruhákat.
Nándor Kovách (2025. 09. 21. 18:22):
Vásárolok, de nem kérem az óriás papír táskát (mert csak az van nekik és amúgy is minek), inkább kézben viszem ki. Erre helyett, hogy megkérdezze a biztonsági őr, hogy miért nincsen táskában, inkább rámnyomja kifelé menet a riasztót. Azzal magyarázza, hogy nem ő volt, hogy a fenti emeleten pont akkor jelzett be, amikor kimentem. Össze van kötve, mondja. Szóval még hülyének is néz.
Hozzáteszi, hogy megállíthatna egyébként is. Ami igaz, de akkor nem ijeszt meg és irányít mindenki figyelmét rám.
Szörnyű! Professzionalitás nulla! Ügyfélkezelés nulla!
Borbála Molnár (2025. 09. 17. 20:58):
Egy ocsmány csapat, soha többet nem fogok belépni az üzletükbe! Ma délben az Alle plázában kijövetelnél egy mágneses beléptető kártya bejelzése miatt tolvajnak néztek. Szemtelenül hozzám álltak. Sok helyen jártam Európában, de ilyen ocsmányságot még Szerbiában sem tapasztaltam. Ismerőseim között és közösségi oldalakon terjesztem ezt a hozzáállást.
Tadeusz Király (2025. 09. 17. 7:13):
Kedves Bolt és bonyolult a kiszolgálás. Panaszkodtam egy ruha minősége miatt, és sosem kaptam ilyen lekicsinylő, rideg reakciót más boltokban. Nagy csalódás volt számomra.

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.