CarNet Mirai Kft. (Autó Óbuda) - Budapest

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

CarNet Mirai Kft. (Autó Óbuda) - Budapest

CarNet Mirai Kft. (Autó Óbuda) - Budapest

Közzétéve:: - Találatok: 2 547 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 4 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 282 - Pontszám: 4.4

CarNet MIRAI Kft. - A Mazda Márkakereskedő Óbuda Szívében

A CarNet MIRAI Kft., az Autó Óbuda központjában, Budapest Váci útján található, és kiemelkedő szolgáltatásokat kínál a Mazda autók tulajdonosainak. Az átfogó szervizszolgáltatások mellett, mint például az olajcsere, az ügyfélélmény minden részletére odafigyelnek.

Megközelíthetőség és Akadálymentesség

A kereskedés könnyen megközelíthető, és kerekesszékkel megközelíthető bejárattal rendelkezik, ami lehetővé teszi a mozgáskorlátozottak számára is a zavartalan belépést. A kerekesszékkel megközelíthető parkoló helyek biztosítása tovább növeli a vásárlói élményt.

Fizetési Lehetőségek és Ajánlatok

A CarNet MIRAI Kft. széleskörű fizetési opciókat kínál, beleértve a bankkártyás fizetést és a hiteltárgyak használatát is. Az ügyfelek kényelmét szolgálja az NFC-mobilfizetés lehetősége is, amely gyors és egyszerű tranzakciókat tesz lehetővé.

Szolgáltatások és Élmények

A szervizben nemcsak az olajcsere és kerékcserék érhetőek el, hanem különböző szolgáltatás beállításai is, így az autó minden részlete a legjobb állapotban maradhat. Az ügyfelek különféle ajánlatok közül választhatnak, amelyek kedvező árakat kínálnak. Az ügyfél figyelmét kellemes környezet és ingyenes kávé várja a várakozás ideje alatt.

Autómosó Szolgáltatás

A CarNet MIRAI Kft. autómosó szolgáltatása kiváló lehetőséget kínál arra, hogy a járművek mindig tisztán és rendezett állapotban várják a következő utazást. Így nemcsak a szervizek, hanem a külső megjelenés is fontos szerepet kap.

Házhozszállítás

A szolgáltatások között szerepel a házhozszállítás is, amely még kényelmesebbé teszi az ügyfelek életét, hiszen az autó szervizelése anélkül történhet, hogy otthonukból el kellene mozdulniuk.

Kritikus Vélemények és Tapasztalatok

Sok vásárló tapasztalata vegyes. Néhányan dicsérik a kedves és segítőkész személyzetet, míg mások kritikákkal illették a hosszú várakozási időket és a magas árakat a szervizben. Az ügyfelek tapasztalatai szerint jobb lenne, ha a márkaszerviz még inkább figyelne a részletekre és az ügyfél elégedettségére.

A CarNet MIRAI Kft. tehát egy olyan Mazda márkakereskedés, ahol a professzionális szerviz és a figyelmes kiszolgálás találkozik, de a vásárlók véleménye alapján van még hová fejlődniük.

Itt található

A kapcsolattartó telefon fentebb említett Mazda márkakereskedő van +3613684929

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3613684929

térkép CarNet MIRAI Kft. (Autó Óbuda) Mazda márkakereskedő, Autókereskedés, Sofőrszolgálat, Használtautó-kereskedő ban Budapest

Ezekben az időpontokban elérhetők vagyunk:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szüksége van rá változtatni bármilyen részletet, amelyet nem helyesnek tart ez oldal kérjük továbbítson egy üzenetet, hogy kijavítjuk minél hamarabb. Köszönjük előre köszönjük az együttműködésért.

Képek

Videók:
https://www.tiktok.com/@ta4ki_mv/video/7409631872399199494
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 4 összesen 4 hozzászólás érkezett.

Wilhelm Tamás (2025. 05. 12. 7:25):
Nagyon kedvesek és segítőkészek voltak. Nagyon jó benyomást tettek rám az üzletben, és nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásukkal. Ajánlom őket mindenkinek, aki Mazdát szeretne vásárolni.
Felícia Pappfi (2025. 05. 11. 17:34):
Az autószerviz munkafelvevője nagyon precíz. 👏 ...
Lujza Fábián (2025. 05. 11. 0:15):
Egyik legrosszabb szolgáltató, ahol jártam. Az olajcsere borzalmas volt, és több mennyiséget számoltak fel, mint amennyi a gépkönyvben van megadva. Kértem, hogy tegyenek egy ablaktörlő lapot a csomagtartóba, de a számlán még anyagköltség is szerepelt. Utólag kellett leszednem a számláról. Nem voltak készségesek, az egész csak lehúzás volt.
Péter Varga (2025. 05. 10. 2:55):
Az előző Google véleményem pozitívan lett kezelve, melyben panaszt tettem, és örülök, hogy az autóm hibája meg lett oldva. Fontos lenne, ha kérnének visszajelzést a munka eredményességéről, különösen akkor, ha nincs lehetőség a javított autók helyszíni kipróbálására. Sok szerencsét kívánok a továbbiakban!
Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.