CarNet Mirai Kft. (Autó Óbuda) - Budapest

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

CarNet Mirai Kft. (Autó Óbuda) - Budapest

CarNet Mirai Kft. (Autó Óbuda) - Budapest

Közzétéve:: - Találatok: 2 761 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 60 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 282 - Pontszám: 4.4

CarNet MIRAI Kft. - A Mazda Márkakereskedő Óbuda Szívében

A CarNet MIRAI Kft., az Autó Óbuda központjában, Budapest Váci útján található, és kiemelkedő szolgáltatásokat kínál a Mazda autók tulajdonosainak. Az átfogó szervizszolgáltatások mellett, mint például az olajcsere, az ügyfélélmény minden részletére odafigyelnek.

Megközelíthetőség és Akadálymentesség

A kereskedés könnyen megközelíthető, és kerekesszékkel megközelíthető bejárattal rendelkezik, ami lehetővé teszi a mozgáskorlátozottak számára is a zavartalan belépést. A kerekesszékkel megközelíthető parkoló helyek biztosítása tovább növeli a vásárlói élményt.

Fizetési Lehetőségek és Ajánlatok

A CarNet MIRAI Kft. széleskörű fizetési opciókat kínál, beleértve a bankkártyás fizetést és a hiteltárgyak használatát is. Az ügyfelek kényelmét szolgálja az NFC-mobilfizetés lehetősége is, amely gyors és egyszerű tranzakciókat tesz lehetővé.

Szolgáltatások és Élmények

A szervizben nemcsak az olajcsere és kerékcserék érhetőek el, hanem különböző szolgáltatás beállításai is, így az autó minden részlete a legjobb állapotban maradhat. Az ügyfelek különféle ajánlatok közül választhatnak, amelyek kedvező árakat kínálnak. Az ügyfél figyelmét kellemes környezet és ingyenes kávé várja a várakozás ideje alatt.

Autómosó Szolgáltatás

A CarNet MIRAI Kft. autómosó szolgáltatása kiváló lehetőséget kínál arra, hogy a járművek mindig tisztán és rendezett állapotban várják a következő utazást. Így nemcsak a szervizek, hanem a külső megjelenés is fontos szerepet kap.

Házhozszállítás

A szolgáltatások között szerepel a házhozszállítás is, amely még kényelmesebbé teszi az ügyfelek életét, hiszen az autó szervizelése anélkül történhet, hogy otthonukból el kellene mozdulniuk.

Kritikus Vélemények és Tapasztalatok

Sok vásárló tapasztalata vegyes. Néhányan dicsérik a kedves és segítőkész személyzetet, míg mások kritikákkal illették a hosszú várakozási időket és a magas árakat a szervizben. Az ügyfelek tapasztalatai szerint jobb lenne, ha a márkaszerviz még inkább figyelne a részletekre és az ügyfél elégedettségére.

A CarNet MIRAI Kft. tehát egy olyan Mazda márkakereskedés, ahol a professzionális szerviz és a figyelmes kiszolgálás találkozik, de a vásárlók véleménye alapján van még hová fejlődniük.

Itt található

A kapcsolattartó telefon fentebb említett Mazda márkakereskedő van +3613684929

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3613684929

térkép CarNet MIRAI Kft. (Autó Óbuda) Mazda márkakereskedő, Autókereskedés, Sofőrszolgálat, Használtautó-kereskedő ban Budapest

Ezekben az időpontokban elérhetők vagyunk:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd (Ma) ✸
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szüksége van rá változtatni bármilyen részletet, amelyet nem helyesnek tart ez oldal kérjük továbbítson egy üzenetet, hogy kijavítjuk minél hamarabb. Köszönjük előre köszönjük az együttműködésért.

Képek

Videók:
CarNet Mirai Kft. (Autó Óbuda) - Budapest
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 60 hozzászólás érkezett.

Péter Zoltán (2025. 08. 11. 11:17):
Gyors és udvarias kiszolgálás. Saját parkolóval is rendelkezik. Az bejárat akadálymentesített. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásokkal!
Rozina Németh (2025. 08. 09. 22:49):
Fantasztikus hely. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással. A Mazda márkakereskedő szakértői csapata nagyon segítőkész és profi. Csak ajánlani tudom mindenkinek!
Imre Molnárka (2025. 08. 08. 5:07):
Istenkirály minden őket dolgozó ember. Az ő autói pedig tűnnek mintha kiváló minőségűek lennének.
Tivadar Huszár (2025. 08. 06. 11:50):
A Mazda márkakereskedőkről szóló blogot olvasva igazán lenyűgözött a szakértelmed és a részletes ismereteid a márkáról. Nagyon hasznos információkat kaptam tőled, és örömmel olvasom továbbra is a posztjaidat. Köszönöm a munkádat!
Orsolya Molnárka (2025. 08. 05. 10:29):
Gumicsere, komplet kerék, ott raktározva. Másodszor hozzák vissza az autót lapos gumikkal. Az elemes rágcsálóriasztóban 4 ceruzaelem csere közel 18 ezer forint. 40 perc várakozás arra, hogy az előzetesen egyeztetett időben otthagyjam az autót (emiatt taxival munkahelyemig), és kb. ugyanennyi idő amíg átvettem. Kis meglepetés a végén: a kulcsban kifogyott az elem, cseréljem ki.
Valószínűleg ez lesz az utolsó látogatásom náluk.
Zénó Kissfi (2025. 08. 04. 3:27):
Gyorsan sikerült időpontot szereznem a Mazda márkakereskedőnél, és a javítást időben és számomra megfelelő módon elvégezték. Minden kérdésemre választ kaptam, nagyon segítőkészek voltak. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással!
Lilla Némethy (2025. 08. 04. 1:47):
Pontosak vagy. Nagyon elégedett vagyok a Mazda márkakereskedő szolgáltatásaival. Nagyon segítőkészek és profik voltak az autóvásárlás folyamatában. Csak ajánlani tudom őket!
Orbán Nagyváradi (2025. 08. 03. 13:37):
Gyors, precíz ügyintézés, rendezett iroda környezet.
Magdolna Kiss (2025. 08. 02. 8:21):
Mazda szakértők vagyunk. Eddig még sosem csalódtunk bennük, a szakértő szerelők és az udvarias munkatársak mindig kiváló munkát végeztek.
Lujza Tóthfi (2025. 08. 01. 12:11):
Személyesen még nem volt szerencsém ellátogatni hozzájuk, de telefonon többször is érdeklődtem a CX5 modell iránt.
Nagyon segítőkészek voltak, azonnal tájékoztattak az árakról és más fontos információkról is, például a futott kilométerek figyelembevételéről a típus kapcsán.
Róbert Urbán (2025. 07. 31. 22:10):
3 évig jártam szervízbe a Mazda 6-omat itt, a garancia miatt. Minden évben olyan 30.000Ft-tal nőtt a számla (egyszerű éves szervíz), de az utolsó alkalommal már meghaladta a 160.000Ft-ot a végösszeg. Nem ez volt a legfelháborítóbb, hanem a 80.000Ft-os munkadíj kiszámítása 2 óra munkáért, valamint az olajszűrő, pollenszűrő és levegőszűrő négyes áron történő felszámolása, összehasonlítva például azzal a Bosch CarService-el, ahova idén vittem. Ha elfogadható piaci árakon dolgoznának, szívesen járnék tovább is az autóm szervizeltetésére ide, de ilyen gazdaságpolitika mellett kizárt.
Linda Csaba (2025. 07. 28. 13:05):
Autóvásárlás előtt álltam, ezért döntöttem úgy, hogy elmegyek egy állapotfelmérésre. Időpontot foglaltam és mikor odaértem, 50 percet kellett várnom. Viszont a munka minősége kitűnő volt. Az alkalmazottak nagyon segítőkészek voltak. Összességében elégedett vagyok a tapasztalattal.
Nap Hajdu (2025. 07. 27. 12:37):
Az alkatrész értékesítés fantasztikus, a szakértelem és segítőkészség kiváló!
Felícia Pataki (2025. 07. 24. 3:47):
Segítőkészek és már 3 autóm van tőlük, de egyre nehezebb időpontot egyeztetni velük. Nagyon szeretem a Mazda márkakereskedő szolgáltatásait, remélem hamarosan sikerül újra velük találkoznom!
Ivett Csapó (2025. 07. 22. 22:46):
Rendkívül udvarias és kedves kiszolgálás, csodálatos autók. A szervíz pedig egyszerűen szuper. Nagyon elégedett vagyok!
Marcell Barna (2025. 07. 21. 20:49):
Ez a hely egyszerűen fantasztikus, a személyzet kiváló, segítőkész és nagyon barátságos volt velünk. Nagyon elégedettek vagyunk mindennel.
Nimród Keresztes (2025. 07. 20. 4:30):
Ami jó az jóóó! 👍🤣❤️ ... Az a hely nagyon jó, ahol vásároltam az én Mazda autómat. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásokkal és a kiváló kiszolgálással. Ajánlom mindenkinek, aki Mazda márkakereskedőt keres!
Tadeusz Szalai (2025. 07. 15. 23:11):
Szervizügyben egy ritka arrogáns úrral sikerült beszélnem, teljesen hiányzott belőle a szolgáltatás iránti érzékenység, azt javaslom, hogy kerüljétek el messziről az ilyen hozzáállású cégeket.
Cyprian Mátyás (2025. 07. 10. 15:13):
Minden alkalommal, amikor betérek a Mazda márkakereskedőhöz, mindig megbízható szervizelést kapok. Az alkalmazottak nagyon jól értenek az autókhoz és mindig kedvesek és segítőkészek velem. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásukkal!
Márk Erős (2025. 07. 08. 9:56):
Beálltam a kocsival. Mindig öröm, amikor egy Mazda márkakereskedő közelében található parkolóhelyet sikerül találnom. Azt hiszem, el kellene kezdenem fontolóra venni az új Mazda vásárlását!

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.