Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal - Szeged

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal - Szeged

Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal - Szeged

Közzétéve:: - Találatok: 1 455 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 55 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 119 - Pontszám: 2.7

Kormányzati Hivatal Szegeden: Kormányhivatal Csongrád-Csanád Vármegye

A Kormányhivatal Csongrád-Csanád Vármegyei irodája Szegeden található, és kiemelt fontosságú szerepet tölt be a helyi ügyintézésben. Az ügyfélbarát megközelítés, az akadálymentes bejárat és a különféle parkolási lehetőségek mind hozzájárulnak a pozitív élményekhez.

Fizetős parkoló lehetőségek

A hivatal környékén fizetős parkoló áll rendelkezésre, amely megkönnyíti az ügyintézők látogatását. A fizetős utcai parkolás rendszerével könnyen elérhetjük az épületet anélkül, hogy hosszú keresgélés után kellene helyet találni.

Kerekesszékkel megközelíthető bejárat

A Kormányhivatal épülete kerekesszékkel megközelíthető, ami fontos lépés a hozzáférhetőség javítása érdekében. Az épület előtt található kerekesszékkel megközelíthető parkoló biztosítja, hogy minden ügyfél, függetlenül fizikai állapotától, könnyedén be tudjon lépni a hivatalba.

Megközelíthetőség és várakozási idő

Sok ügyfél tapasztalata szerint a hivatal megközelíthetősége zavartalan, bár csúcsidőben előfordulhatnak hosszabb várakozási idők. Egyesek arról számoltak be, hogy 15 percen belül már az ügyintézőnél tartottak, míg mások sajnálkozva említették a több órás várakozást is.

Ügyintézés minősége

Az ügyintézők általában kedvesek és segítőkészek, amely jelentősen hozzájárul az élményhez. Számos visszajelzés alapján kiemelkedő a gyors és precíz ügyintézés, ahol a legtöbb esetben a szükséges papírok leadása után az ügyfelek perceken belül végeznek.

Elégedetlenség és javaslatok

Bár sok pozitív vélemény érkezett, nem mindenki volt elégedett. Az online ügyintézés népszerűsítése ellenére többen említették, hogy telefonon nehezen elérhetők az ügyintézők. Ezen kívül a nyitvatartási idő pontosítása is szükséges lenne, hiszen egyes látogatók azt tapasztalták, hogy a hirdetett időpontok nem mindig felelnek meg a valóságnak.

Összegzés

A Kormányzati Hivatal Csongrád-Csanád Vármegyei irodája Szegeden számos előnnyel jár az ügyfelek számára. A fizetős parkoló, a kerekesszékkel megközelíthető bejárat, és az ügyintézők segítőkészsége mind hozzájárul a hatékony ügyintézéshez, ugyanakkor a felmerülő problémák kiküszöbölésére is érdemes figyelmet fordítani a jövőben.

Üzletünk helye

A kapcsolattartó telefon fentebb említett Kormányzati hivatal van +3662680663

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3662680663

térkép Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal Kormányzati hivatal ban Szeged

Üzletünk nyitvatartása:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd (Ma) ✸
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szeretne változtatni bármilyen részletet, amelyet nem pontosnak tart ez a webhely kérjük továbbítson egy üzenetet, és kijavítjuk minél hamarabb. Előre köszönjük.

Képek

Videók:
Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal - Szeged
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 21 eddig 40 összesen 55 hozzászólás érkezett.

Klára Kertész (2025. 07. 10. 23:05):
Ez valóban elszomorító, ahogy máshol egy nap alatt elvégeznek valamit, itt pedig egy hónap kell hozzá. Szégyenteljes, egyszerűen rosszul van kezelve az ügyintézés. Mindig rosszul vagyok, ha odamegyek.
Radúz Kozma (2025. 07. 10. 6:53):
Soha nem lehet őket elérni telefonon! Mióta kormányablak lett a munkaügyi központból, Szeged nagyvárosában ez tiszta szégyen és idegölő. A legalapvetőbb kérdésekért is oda kell utazni, ha valamit meg akar kérdezni az ügyfél. A telefont nem ismerik. Melyik században élünk? Ez sehol sincs, csak itt. 😒...
Farkas Nagy (2025. 07. 05. 22:17):
Szerintem, szándékosan hagyják figyelmen kívül a telefont.... 😐 …
Kende Sándorfi (2025. 07. 04. 1:59):
Nagyon sok információ található ezen a blogon a Kormányzati hivatalról. Nagyon hasznos és érdekes olvasni az összes részletet, amit megosztottak velünk. Köszönöm a szerzőnek ezeket az értékes információkat! Érdemes visszatérni és tovább böngészni az oldalon.
Evelin Varga (2025. 07. 02. 6:26):
Sokszor már személyesen és telefonon is kértem információt. Nagyon tetszik nekem ez az új ügyintézési lehetőség. Minden egy helyen, előtt mindent máshol tudtunk lerendezni. Elég gyorsan sorba is kerülünk, egyszerre több ügyet is intézhetünk. Nagyon tetszik nekem az is, hogy nincsenek külön zárt szobák, ez az én számomra az nyitottság újdonsága! Akadálymentesített bejárat és akadálymentesített gépkocsi parkoló is az épület mellett található. Az ott dolgozók mindig nagyon udvariasak és segítőkészek.
Herman Török (2025. 06. 30. 16:51):
Többször jártam itt az elmúlt hetekben, előre lefoglalt időponttal és anélkül is, és nem kellett sokat várni, gördülékenyen ment minden, segítőkészek voltak az ügyintézők. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással!
Ursula Orosz (2025. 06. 30. 7:27):
Minek van kiajírva a vezetékes telefonszám, ha soha nem veszik fel. Biztosan csak dísz, mert kell, hogy legyen, de nagyon jó lenne, ha legalább egyszer egy évben fel is venne valaki!
Felix Somogyi (2025. 06. 28. 10:48):
Várakozási idő 2-3 óra... Időpontot csak egy hónap múlva lehet kapni. Aki teheti, intézze az ügyét online, ha még nincs rá lehetőség, akkor jobban jár, ha megvárja, míg elkészül az online verzió.
Sarolta Gáspár (2025. 06. 25. 16:00):
Csak azt kellene csinálni, hogy ne várj annyit.
Henrietta Adám (2025. 06. 23. 14:42):
Vannak olyan emberek is, akik úgy adják vissza, hogy nem tudja őket a meglepetés... mert nem tetszik nekik, amit velük tesznek.
Jolán Pataki (2025. 06. 19. 0:51):
Az emberek szenvednek a 38 fokos hőségben, akár több mint egy órát kint várakozva. Az időpontfoglalás hiánya és a lassú ügyintézők miatt nem ajánlott!
Nap Farkas (2025. 06. 18. 4:29):
Kedves, gyors intézkedés, minden egy helyen. Nagyon elégedett vagyok a kormányzati hivatal szolgáltatásaival.
Yvonna Pappfi (2025. 06. 16. 17:47):
Sokan dolgoznak itt, de minden olyan bonyolult és időigényes... Az egyetlen jó dolog az, hogy minden egy helyen van.
Azonban ami zavaró, az az ügyintézők beszélgetése az aktuális ügyfelekről, hogy ki mennyire ügyetlen, miért jött és mit nem tud stb stb. Ez gusztustalan.
Janka Ábrahámfi (2025. 06. 16. 2:09):
Modern és elfogadhatóak a várakozási idők (legalábbis amikor én ott voltam). De több széket kellene szerezniük, amin ülhetnénk, mert ha egy kis pihenőre állunk, az valóban bosszúságot okozhat.
Kinga Ábrahám (2025. 06. 15. 21:32):
A mai napon a Kormányzati Hivatal Szeged-i irodájában az ügyintéző néni, D.I. nagyon segítőkész volt az ügyem intézése során. Nagyon korrekt és naprakész volt, köszönöm szépen a segítségét!
Gréta Fekete (2025. 06. 14. 13:23):
Napok óta hívom a népesség nyilvántartót reggeltől estig, de senki nem veszi fel, a harmadik csengetés után megszakítja az automata... Ez már tényleg katasztrófa!
Lujza Wagner (2025. 06. 11. 21:42):
A megadott időpontban mentem, nem kellett várakoznom. Nagyon kedves és segítőkész volt az ügyintéző. Teljesen elégedett vagyok.
Pál Szűcs (2025. 06. 11. 18:59):
Az online időpont foglalás teljesen felesleges, mivel 16:00-kor volt a foglalásom, de még 17:00-kor sem kerültem sorra. 😡 ...
Ágoston Mészáros (2025. 06. 11. 12:18):
Ajánlom időpont egyeztetését. Mindig nagyon kedvesek és segítőkészek voltak velem. Nagyon jó tapasztalatom volt velük.
Orsolya Dudás (2025. 06. 10. 9:56):
Kormányzati hivatal. Ez az intézmény igen fontos szerepet tölt be a helyi kormányzati ügyekben. Nagyon hasznos információkat találtam itt erről a témáról, köszönöm a megosztást!

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.