Kormányablak Kiskunfélegyháza - Kiskunfélegyháza

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Kormányablak Kiskunfélegyháza - Kiskunfélegyháza

Közzétéve:: - Találatok: 586 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 19 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 48 - Pontszám: 3.4

Kormányzati Hivatal Kormányablak Kiskunfélegyháza

A Kormányablak Kiskunfélegyházán található, és fontos szerepet játszik a helyi lakosság ügyintézésében. A hivatal megközelíthetősége kiemelkedő, mivel Kerekesszékkel megközelíthető parkoló áll rendelkezésre, valamint a Kerekesszékkel megközelíthető bejárat is biztosítja, hogy mindenki könnyen elérhesse az intézményt.

Megközelíthetőség

A hivatal látogatói értékelései alapján a megközelíthetőség és az ügyintézés minősége széles skálán mozog. Néhányan elégedettek voltak a gyors és segítőkész szolgáltatással:

  • "Nagyon elégedett vagyok Ajtai Elemérné ügyintéző és kolléganője segítségével."
  • "Nagyon gyorsan elhaladtam az okmány cserével."
  • "Gépjármű ügyet intéztem. A fogadtatás szimpatikus volt, segítőkészek."

Mások azonban panaszkodtak a hosszú várakozási időkre és a rendszer lassúságára:

  • "5perces dologgal várunk másfél órája."
  • "Lassú az ügyintézés, sokat kell várni."

Összegzés

A Kormányablak Kiskunfélegyházán tehát vegyes érzelmeket vált ki a látogatók körében. Míg sokan dicsérik a segítőkész ügyintézőket és a hivatal megközelíthetőségét, addig mások a hosszú várakozási időkre és a néha zökkenőmentes ügyintézés hiányára panaszkodnak. Fontos, hogy az illetékesek figyelembe vegyék a lakosság visszajelzéseit, hogy a jövőben még hatékonyabbá tegyék az ügyintézést.

Üzletünk ezen a helyen található

A telefon illető Kormányzati hivatal van +3615501858

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3615501858

Várjuk Önt:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap (Ma) ✸

A weboldal

Ha szükséges változtatni bármilyen információt, amelyet nem pontosnak tart ez a webhely kérjük továbbítson egy üzenetet, és kijavítjuk minél hamarabb. Előre köszönjük szépen.

Képek

Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 19 összesen 19 hozzászólás érkezett.

Nora Urbán (2025. 07. 11. 21:39):
A frissen felújított, visszaköltözött kormányablak rengeteg kiszolgáló ponttal és szép külsővel büszkélkedhet.
Borbála Németh (2025. 07. 11. 6:34):
Köszönjük szépen, hogy a kormányzati hivatalban tudnak foglalkozni a szükséges időt igénylő ügyekkel, még akkor is, ha azok csak néhány percet vesznek igénybe. Azt is értékeljük, hogy a hivatalos ügyintézők a nehezebb esetekkel is türelmesen foglalkoznak, még ha ez hosszabb időt vesz is igénybe. A hivatal zsebpénze mindig megfelelő mennyiségű volt ;)
Walter Kovács (2025. 07. 11. 3:46):
Nagyon kedvesek és gyorsak voltak. Átjöttünk Budapestről, megérte! 😊 Nagyon elégedettek vagyunk a Kormányzati Hivatal szolgáltatásaival. A munkatársak nagyon segítőkészek voltak és gyorsan intézték az ügyeinket. Biztosan visszatérünk hozzájuk, ha újra szükségünk lesz rájuk. Nagyon ajánljuk mindenkinek!
Vilmos Katona (2025. 07. 06. 10:56):
Volt már több jármű ügyem (pótkocsi, autó, motorkerékpár) és azonnal elvégezték. Más ügyekben sem volt probléma, nem kellett horror hosszú ideig várakoznom. Nagyon elégedett vagyok a gyors és hatékony szolgáltatásukkal! Köszönöm szépen!
Ilona Papp (2025. 07. 06. 2:15):
Nagyon elégedett vagyok Ajtai Elemérné ügyintéző és a kolléganője segítségével. Nyáron voltam az ügyfélkapu intézése miatt, és ők nagyon jóindulatúak és segítőkészek voltak velem. Nagyon hálás vagyok a türelmükért. Köszönöm szépen!
Mira Fekete (2025. 06. 27. 10:45):
Kétszer próbáltam meg megújítani az személyi igazolványom, valami mindig közbejött, és nem sikerült. Majd hátha harmadszorra sikerül.
Walter Lakatos (2025. 06. 26. 1:19):
Tekintettel arra, hogy telefonon nem lehet őket elérni, és online időpontot sem lehet foglalni gépjármű-ügyintézésre...
Kornél Kádár (2025. 06. 22. 9:04):
A teljes rendszer egy nagy szemét.
Vivien Nagyváradi (2025. 06. 14. 1:45):
Csak 1 csillagot adtam, mert nem lehet 0... Gépjármű ügyintézés... már amint az előttem lévők leírták...
Zita Katona (2025. 06. 13. 23:24):
Eddig szinte minden ügyintézés simán és rugalmasan ment, és nagyon segítőkészek voltak az emberek. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásokkal!
Bence László (2025. 06. 08. 20:17):
Empátia 🙂 Pontos és gyors ügyintézés! ...
Linda Tóthfi (2025. 06. 06. 3:09):
Azt tapasztaltam, hogy nagyon lassú az ügyintézés itt, sokat kell várni. A számítógépes rendszer lassúsága miatt van ez. Az ügyintézők azonban nagyon segítőkészek és barátságosak voltak velem.
Krisztina Halász (2025. 06. 05. 19:31):
Várok, várok, várok...
Az ügyintéző csak cseveg...telefont nyomkod...
Úgy tűnik, hogy van ideje.
Szégyen.
Vidor Szilágyi (2025. 06. 05. 5:25):
Az összes adminisztrációs feladat gyorsan és gördülékenyen zajlott. Személyi igazolványra, útlevélre, jogosítványra, lakcímkártyára mindössze egy negyed órát kellett várnom. 💯✅✅✅👏👏👏 ...
Janka Fodor (2025. 06. 04. 18:58):
Volt egy időpont foglalásom a Kormányzati Hivatalban. Rengeteg ügyfél volt, de az interneten foglalt sorszámom alapján 2 perces késéssel hívtak. Az ügyintéző nagyon udvarias és kedves volt!
Tamara Varga (2025. 05. 27. 20:48):
A mai tapasztalatom a K.kfélegyháza kormányablaknál volt, hát ne is menj oda autó átíratáshoz kapcsolódó ügyekben... mintha maffiasan három emberrel foglalkoznának,, na ezt hova lehetne jelenteni? Felháborító. 🤨🤨🤨🤨 Ezt lehetne megosztani. 🙂🙂🙂🙂
Klára Hegyi (2025. 05. 26. 8:26):
Nagyon hatékony és barátságos ügyintézés! Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással!
Yanush Gáspár (2025. 05. 23. 8:39):
Végzetes helyzet!!!! Csak két ember foglalkozik az autós üggyel, és ráadásul csigatempóban!!!! A többi ablaknál pedig csak tétlenül ülnek! Egész banda egy vicc!!!!
Domokos Tóthfi (2025. 05. 21. 9:57):
5 perces dologgal voltunk másfél órát, úgy hogy 10-re volt időpontunk. Fél óra várakozás után behívták a barátnőmet (025) majd egy idős hölgy a (021) sorszámmal bevágódott és leült a székre. Még 30 perc várakozás után elment az asszony, majd az ügyintéző is. Amint az idős hölgy elment, a barátnőm le akart ülni, de az ügyintéző kikérte magának, hogy többször hívta a 025-ös sorszámot, amely villogott (pedig amikor behívta, már le akart ülni, mivel csak 1 méterre álltunk a pultról... csak megelőzte a 021), most jön a 022-es. Most még mindig várunk a sorunkra. Miért adnak időpontot? Az ember idő előtt 10 perccel szólítják, majd 2-3 órát kell várnia, hogy hozzájusson a sorhoz. Felháborító!
Hozzászólás hozzáadása
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.