A Kormányablak szolgáltatásai kiemelt szerepet játszanak a helyi ügyintézésben. Budapest szívében található Kormányablak mindenki számára elérhető, és számos ügyet intézhetünk itt, legyen szó személyi okmányokról vagy gépjármű-ügyintézésről.
Megközelíthetőség
A Kormányablak kényelmesen megközelíthető tömegközlekedéssel és gépjárművel is. Az épület jól látható helyen található, egyirányú utcában, ahol a gyalogosforgalom is biztosított.
Parkolás
A parkolás lehetősége is kedvező, mivel a környéken díjmentes parkolóhelyek állnak rendelkezésre. Az autóval érkezők számára különösen fontos, hogy az épület közelében könnyen találhatnak szabad parkolóhelyeket.
Kerekesszékkel megközelíthető bejárat
A Kormányablakban fontos szerepet játszik az akadálymentesség. A kerekesszékkel megközelíthető bejárat lehetőséget biztosít mindazok számára, akik mozgásukban korlátozottak. Ezzel a bejárattal zökkenőmentesen juthatnak be a hivatal területére.
Kerekesszékkel megközelíthető parkoló
Továbbá, a kerekesszékkel megközelíthető parkoló helyek is rendelkezésre állnak, amelyek biztosítják az akadálymentes közlekedést az ügyfelek számára. Ezek a parkolóhelyek közel helyezkednek el a főbejárathoz.
Ügyfélszolgálati tapasztalatok
Sok ügyfél kedvező tapasztalatokat osztott meg a Kormányablak munkatársainak segítőkészségéről és gyorsaságáról. Például: "Függetlenül attól, hogy rengetegen voltak, nagyon gyorsan végeztünk, időpont foglalás nélkül" - mondta egy elégedett ügyfél, aki gyermekével érkezett a hivatalba.
Mások viszont megjegyezték, hogy a várakozási időt gyakran hosszúnak találták, mint ahogy egy másik ügyfél is említette: "A 17-es pultnál ülő hölgy azt mondta, hogy neki és másnak sincs erre nyomtatványa". Az ilyen negatív tapasztalatok ugyanakkor nem általánosak, hiszen sokan dicsérték a munkatársak kedvességét és szakmai felkészültségét.
Összességében a Kormányablak egy fontos intézmény, ahol az ügyintézés gördülékeny, és az ügyfelek általában elégedetten távoznak. Kedvező megközelíthetősége, parkolási lehetőségei és akadálymentesítése miatt is ajánlott választás Budapesten.
Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 31 hozzászólás érkezett.
Bertalan Keresztes (2025. 07. 28. 10:39):
Kedves, gyors munkatársak. Mindig valaki rendelkezésre áll a sorszámosztó automatánál, hogy segítsen és válaszoljon a kérdésekre. Természetesen várakozni kell, de ez inkább az emberek hozzáállásától függ, nem pedig az ügyintézőktől. Rengeteg ülőhely áll rendelkezésre, valamint gyermek sarok is található.
Wendy Ungvári (2025. 07. 27. 21:11):
A párommal jártunk személyi igazolványt csináltatni. Nagyon kedvesek és segítőkészek voltak az emberek. Megértőek és türelmesek voltak velünk. Nagy köszönet mindenkinek, főleg Tóth Szilvikének.
Enikő Mészáros (2025. 07. 16. 17:44):
Vasárnap a Kormányablakban intéztem az elveszett okmányaim pótlását. Végtelenül gyorsan és segítőkészen álltak rendelkezésemre az ügyintéző hölgy és az úr. Nagyon hálás vagyok a segítségükért, csak ajánlani tudom őket! A legjobb Kormányablak! Nagyon köszönöm!
Zénó Szőke (2025. 07. 15. 0:45):
Háromszor próbáltam intézni a lakcímkártya igénylését, de a Hölgyek mindenféle problémát találtak, végül más kerületben, 20 perc alatt elintéztem és nem tudtam megérteni, miért volt gond a 19. kerületbeli kollégáiknál. Úgy érzem, hogy nem voltak kedvesek és szívesen dolgoztak volna, mindenkinek azt ajánlom, hogy kerülje ezt az irodát messziről. Rugalmatlanság és arrogancia volt jelen.
Szilveszter Dudás (2025. 07. 12. 12:15):
Nem gondoltam volna, hogy csak nekem volt szerencsém, de minden alkalommal kedvesen és gyorsan intézték az ügyeimet. Természetesen, ha valaki türelmetlen, és nem képes várni pár percet sem, és eleve rossz szándékkal indul neki, annak lehet más a véleménye.
Kálmán Lukács (2025. 07. 10. 23:01):
Inkább válasszanak másik kormányablakot, ha lehet! Egy hétig vártam az online foglalt időpontra, de bent senki sem tudott róla, és még engem néztek hülyének. :) Az internetes felülettel sincs jó szinkronban. Ez tényleg időlopás. Határozottan nem ajánlom.
Samu Barna (2025. 07. 09. 5:52):
Ma az én lányommal érkeztünk az új személyi igazolványáért. A kapunál a biztonsági őr nagyon sokat segített nekünk, és örök hálám a Kakassy Noémi ügyintézőnek a kedvességéért, segítőkészségéért és a gyorsaságáért. Valóban sokat tett értünk. Mindent köszönök neki.
----------------------------------------------------------------
2023. október 11-én diákigazolvány igénylőlapért mentem. 14 ablakhoz hívtak, kb. 5 perccel az érkezésem után. 18:06-kor már kész is voltam :) A pultnál lévő hölgy nagyon kedves volt, éppúgy, mint aki tanította őt :) Igazán hálás vagyok a gyors, hatékony és kedves ügyintézésért :)
Zalán Csapó (2025. 07. 08. 23:29):
Hétfő reggel érkeztem, hogy kikérjem az E104-es dokumentumot. Hosszú másfél órát sorban álltam csak a sorszámért (!), mert bár csak heten voltak előttem, minden második frissen érkezőt előre engedtek, mert ő csak leadni akart valamit, ő csak átvenni, ő meg csak kérdezni. Végül bejutottam, és a 17 ablakból csak 9 volt foglalt ügyintézővel, közülük 3-nál volt ügyfél, a többiek pedig egymással traccsoltak, joghurtot ettek (???).
Amikor végre sorra kerültem, az ügyintéző arrogáns, lekezelő stílusban közölte, hogy nem jó helyen járok, itt nem kérvényezhetem ezt. A kormanyablak.hu információi alapján bármely megyei vagy fővárosi kormányablak kiadja ezt a dokumentumot, és barátaim máshol is sikerrel jártak, ráadásul csak egy kb. 3 perces ügyről van szó. Az ügyintéző határozottan elutasított minket: "Ezt biztosan nem csinálom meg itt."
Gellért Barna (2025. 07. 08. 6:49):
Nem tudtam módosítani a lakcímkártyán szereplő adatokat. Amikor felhívtam a kolléganőjét, azt mondta, hogy nem tud segíteni, mert nincs előzménye ennek az ügynek. Nagyon rideg volt a hozzáállása. Igazán nagyon csalódott vagyok most.
Janka Juhászfalvi (2025. 07. 07. 3:32):
Állandóan órákat kell várni. Nem lehet időpontot foglalni, mindig nagy a tömeg. Teljesen alulfelszerelt az intézmény. Ezért nem érdemel egy csillagot, de összességében 4 munkatársból 3 nagyon kedves. A negyedik pedig egy szuttyó, de ez még elfogadható.
Fanni Kertész (2025. 07. 06. 12:23):
A beletört úriemberek mindent belekevernek, úgyhogy emberünk nem tudja elintézni a dolgát! Higgye el, hogy én sem a szabadidőm eltöltése céljából mentem oda.
Boglárka Gönczi (2025. 07. 04. 2:48):
Az ügyintéző hölgyek nagyon kedvesek és segítőkészek voltak. Gyorsan sikerült mindent elintéznem, noha sokan voltak előttem. A biztonsági őrök közül a sovány srác nagyon normális volt, kedves és segítőkész. Viszont a kövér kollega igencsak kőbunkó volt, nagyképű, és úgy viselkedett, mintha zavarná, hogy az ember itt van, hogy ügyet intézzen. Az egész stílusa nyegle volt, miközben két pofára evett, közben még segített is nekem megnyomni a gombot. Valóban igazi kőbunkó. Nem hiszem, hogy olyan embernek kellene az emberek elé állnia, aki így lejárattja az egész irodát. Ő az első ember, akivel az emberek találkoznak. Összességében elmondhatom, hogy hatalmas különbség volt a tapasztalatom a 7. kerület és itt között.
Jenő Tamás (2025. 07. 03. 14:05):
Mindig foglaljon időpontot az ügyintézéshez az Ügyfélkapun keresztül, mert különben hosszan állhat sorban. Nagyon kevés ülőhely áll rendelkezésre a várakozók számára. Csak bankkártyával lehet fizetni a helyszínen. Az online foglalás során kapott 4 jegyű sorszámot a kijelzőnél gyakran úgy mutatják be, hogy levágják róla a nullát.
Zita Ráczfi (2025. 07. 03. 7:14):
Nagyon felháborító, hogy mennyire parasztok az itt dolgozók. Látszik rajtuk, hogy igazán nem érzik jól magukat a munkájukban. Soha nem gondoltam volna, hogy a magyar posta ennél alacsonyabb színvonalú lehet.
Olivér Hajdu (2025. 07. 01. 6:37):
Ma délelőtt körülbelül egy óra alatt három különböző ügyet sikerült elintéznem. Az összes hölgy nagyon kedves és barátságos volt, profi módon intézkedtek.
Zita Halász (2025. 06. 29. 19:28):
Megeglepően jól ment minden. Az Ügyfélkapun előre foglalt időpontban pontosan hívták a sorszámomat és kb 10 percet vett igénybe az ügyintézés (személyi hosszabbítás). Az ügyintéző is nagyon korrekt volt.
Orsolya Lukácsi (2025. 06. 29. 19:23):
Korábban itt írták véleményezők, hogy a hideg miatt kell kint várakozni a vírus helyzet miatt. Hogy ad EGYETLEN CSILLAGOT emiatt?! Gratulálok! Nem érted meg, hogy ez egy országos/globális probléma és kötelező, a kormányablak nem tehet róla???
Ma én is kinn vártam és hideg volt, de az ügyintézőm (Miss. Darázs Andrea) kedves és segítőkész hozzáállásának köszönhetően pozitív élménnyel távoztam. Ha legközelebb nincs más választásom, akkor is odautaznék Békásmegyerről ügyeket intézni!! 🤗😊
Tisztelet és kitartás!!
Barnabás Lukácsi (2025. 06. 29. 0:14):
Gépjármű-ügyintézésre vártam 1 órát, 2-en voltak előttem a sorban. 4 gépjármű-ügyintéző közül csak egy képes ideiglenes forgalmi engedélyt kiadni. Amikor végre sorra kerültem, további 20 percet kellett várnom, mivel az "kedves" ügyintéző, akit hozzám irányítottak, épp szüneten volt. Amikor végre hívta a sorszámomat, közölte, hogy a kötvényszám vagy a befizetett csekk nem elegendő. Az online biztosítás kötvényére van szükségük.
Sok tapasztalatom van gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézéssel. Mivel a biztosítás és a műszaki adatok digitálisan vannak nyilvántartva, ezek elérhetők a rendszerükben. Már intéztem útvonalengedélyt csak a forgalmival.
Kértük, hogy mutassa meg, hol lelhető ez a követelmény, ha már erre hivatkozott. Erre az ügyintéző hallgatva felállt és elsétált. Vártam még 10 percet, majd elvéve a papírjaimat, távoztam.
A biztonsági őr az asztal mögött hangosan telefonált amikor érkeztem és távoztam. Hallottam tőle pár durva kifejezést is.
Quirin Erdős (2025. 06. 24. 22:58):
Nagyon gyorsan sorra kerültem, alig voltam bent körülbelül 5 percet és máris az ablakhoz hívtak. Az ügyintéző hölgy nagyon segítőkész és kedves volt! Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatás minőségével. Köszönöm szépen!
Xaviera Balog (2025. 06. 24. 20:18):
Nagyon gyorsan sorra kerültem, alig kellett várnom. Amikor ügyet kellett intézni, legyen az útlevél, személyi igazolvány vagy autóforgalmi engedély, minden simán ment. Nagyon elégedett vagyok a kormányzati hivatal szolgáltatásaival!