Kormányablak - Gödöllő

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Kormányablak - Gödöllő

Kormányablak - Gödöllő

Közzétéve:: - Találatok: 3 120 - Megosztás
Nyomtatható verzió
Hozzászólások: 77 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 292 - Pontszám: 2.8

Kormányzati épület Gödöllőn: A Kormányablak Elérhetősége és Szolgáltatásai

A Gödöllői Kormányablak egy modern kormányzati épület, amely fontos szerepet játszik a helyi ügyintézésben. Az épület megközelíthetősége különösen fontos, hiszen sokan érkeznek ide különböző ügyek intézésére.

Kerekesszékkel megközelíthető bejárat

Az épület főbejárata kerekesszékkel megközelíthető, ezáltal biztosítva a mozgáskorlátozottak számára is az ügyintézés lehetőségét. A biztonsági őrök itt segítenek az embereknek a sorszám húzásában, ami különösen hasznos a hosszú várakozási idő alatt.

Kerekesszékkel megközelíthető parkoló

A Gödöllői Kormányablakhoz közeli parkoló szintén kerekesszékkel megközelíthető, de érdemes megjegyezni, hogy a parkolóhelyek száma korlátozott, így érdemes időben érkezni. Az épület melletti ingyenes parkoló kihasználása javasolt.

Megközelíthetőség és ügyintézési élmények

A felhasználói tapasztalatok változatosak, sokan dicsérik a gyors ügyintézést, míg mások a hosszú várakozási időre panaszkodnak. Például egy vagy két órás várakozás nem ritka, azonban az ügyintézők általában segítőkészek. A biztonsági személyzet is kedves és támogató, különösen akkor, ha kisgyermekekkel érkezünk. Az épület belső tér kényelmesen kialakított, várósarokkal és játékokkal a gyerekek számára, ami családbarát környezetet teremt. Az ügyfelek gyakran pozitívan értékelik, hogy még ha várniuk is kell, a légkondicionált váróterem kellemesebbé teszi a várakozást.

Összegzés

A Gödöllői Kormányablak szolgáltatásai és elérhetőségei a helyi lakosok számára rendkívül fontosak. A kerekesszékkel megközelíthető bejárat és parkoló nagyban hozzájárul az akadálymentességhez. Bár a várakozási idő változó lehet, a helyszíni tapasztalatok általában kedvezőek. Ha Ön Gödöllő környékén érkezik, érdemes megfontolni a látogatást, hiszen a megfelelő előkészületekkel és türelemmel sok ügyet gyorsan elintézhet.

Üzletünk címe

A telefon ez Kormányzati épület van +3615501858

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3615501858

térkép Kormányablak Kormányzati épület ban Gödöllő

Ezekben az időpontokban látogasson el minket:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap (Ma) ✸

A weboldal

Ha szüksége van rá frissíteni bármilyen adatot, amelyet nem helyesnek tart ez a webhely kérjük küldjön nekünk egy üzenetet, és kijavítjuk minél hamarabb. Előre köszönet a támogatásért.

Képek

Videók:
Kormányablak - Gödöllő
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 77 hozzászólás érkezett.

Bendegúz Németh (2025. 10. 17. 13:15):
Csak pozitív tapasztalataim voltak itt, legyen szó diákigazolványról, személyi igazolványról vagy útlevélről. Mindenki gyorsan, udvariasan és szakszerűen végezte a munkáját.

Személy szerint nagyon elégedett vagyok az őrzők munkájával: Gerhát Szilvia, Mikó János és Hasznosi Csaba. Külön kiemelném Fedorné Klári kedves, pontos és szakszerű ügyintézését a hetes ablaknál. Olyan családbarát környezetben intézhettem el az ügyeimet, ahol még sosem jártam: színes ceruzák, színezők és apró játékok kikészítve, hogy a kisgyermekkel érkezők is nyugodtan intézhesék az ügyeiket.
Klára Halász (2025. 10. 17. 3:26):
Telefonon senki se veszi fel! Ha valaki személyesen akar ügyet intézni, akkor minimum másfél-két órát kell ott töltenie... Az ügyintézők lelkesen dolgoznak, és ha egy olyan sorszámot hívnak, amihez nincs ügyfél, akkor is ülnek rajta 15-20 percet!
Tivadar Németh (2025. 10. 16. 6:07):
Reggel 8 óta vártam, hogy a fotó program elinduljon, de csak a lakcímkártyát tudták intézni. Azt mondják, hogy ez egy új program, és folyamatosan leáll... ma még nem is működött... most 13:20 van. Így nem érte meg szabadnapot kivenni. Nem lesz személyi igazolványom, csak a jogosítvány-lakcímkártya kombó marad...
Wilma Ferenc (2025. 10. 16. 5:21):
Elküldik az embert, hogy töltsön ki még egy papírt, majd kiderül, hogy teljesen felesleges volt, csak a kedves ügyintéző nem tudja pontosan a dolgokat... Hát pedig nem könnyű a bürokráciával járó mindenféle teendőkkel megküzdeni, de reméljük, hogy végül sikerült rendezni a helyzetet!
Radúz Sándorfi (2025. 10. 15. 5:56):
Ma a gödöllői kormányablakon intéztem útlevelet. Az ügyintézés rendkívül gyors és hatékony volt, és minden alkalmazott nagyon kedves és segítőkész volt. Külön szeretném kiemelni a biztonsági őrt, aki udvariasan és segítőkészen irányította a várakozókat. Köszönöm a udvarias és professzionális hozzáállást! Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással.
Réka Bogdán (2025. 10. 14. 22:04):
Ma 2,5 órát rabolt el az életemből a kedves közlekedési hatósági hölgy. Annyira zsúfolt volt, hogy nyolc láthatatlan embert soroltak be előttem, és csak a sorszámokat hívta. Ezzel már el is tűnt egy óra az életemből. A biztonsági őr többször figyelmeztetett, hogy jobb lenne mennem, mert sok időt vesz igénybe. Amikor végre sorra kerültem, a hölgy csak annyit mondott: "Remélem, megtalálom." Amikor visszatért, közölte velem, hogy meg kellett keresnie a kereskedő aláírásának mintáját, és az nem egyezik az adásvételi szerződésen szereplővel, mert 6 évvel ezelőtt göröngyösebb volt a vonalazás. De ne aggódjak, MAJD térjek vissza. Ezután azonnal átmentem a visegrádi úti központba, ahol sikeresen átírattam az autómat 1,5 óra várakozás után. Újra méltó volt a gödöllői kormányablak hírnevéhez.
Dorottya Dudás (2025. 10. 07. 0:05):
Én is a hétvége előtt mentem útlevelet csinálni, és én is azt kell mondanom, hogy nagyon elégedett voltam a szolgáltatással. Nagyon kedves és segítőkész volt a környezet, amit ritkán tapasztalok, ezért is döntöttem úgy, hogy megosztom a véleményem. Az ügyintézés gördülékeny volt és gyors, minden simán ment. Nagyon hálás vagyok érte! Köszönöm szépen ❤️
János Csonka (2025. 10. 06. 3:10):
Természetesen 2 órán át vártam arra, hogy hívjanak, de mindössze 2 perc alatt kiderült, hogy nem tudnak segíteni. Visszamentem az autóhoz, hogy megkeressem a hiányzó dokumentumot, majd visszaszaladtam, de már ebédszünet volt azon a kollégánál, akivel ültem. Ezúton szeretnék gratulálni a segítőkész munkatársaknak.
Bence Nagyfi (2025. 10. 04. 22:58):
Már nagyon gyorsan kaptam időpontot és sikerült elintéznem az ügyemet. A szőke hölgy, aki az ajtóban segített, nagyon kedves és segítőkész volt, mindenkinek volt egy kedves szava! Mindenki mosolyogva távozott.
Barnabás Barna (2025. 10. 04. 14:29):
Eddig mindig nagyon pozitívan csalódtam itt. Legutóbb is rendkívül kedvesek és segítőkészek voltak a biztonsági őrök és az ügyintézők is, mindenben segítettek és türelmesek voltak. Nagyon elégedett vagyok a tapasztalataimmal!
Boglárka Csaba (2025. 09. 30. 16:08):
Nagyon kedvesek voltak velem, bár a technika ördöge kicsit tréfált velem, nagyon türelmesen és segítőkészen kezelték az ügyemet, még egy csokoládét is kaptam:-). Köszönöm szépen!
Yvonna Erősfi (2025. 09. 29. 16:16):
A hivatali dolgozók nagyon szakavatottak, csak el kell jutni hozzájuk. Parkolóhely hiányzik. Az ügyintézésre várakozni legalább 2 órát kell. A váróterem zsúfolt, nincs szellőztetés.
Farkas Lukács (2025. 09. 28. 21:28):
Segítőkész és gyors ügyintézés volt. A biztonsági őrök segítettek sorszámot húzni, így kevesebb szobákban kellett várakoznunk bizonyos ügytípusoknál. Ez igaz volt a személyi igazolvány készítésekor is. Ráadásul azt is elmondták, hogy a fotót külön meg tudjuk csináltatni, így a gyerekekkel nem kellett kétszer mennünk. Köszönjük!
János Ács (2025. 09. 28. 16:36):
Ezek a flegma, arrogánsak és teljesen hozzá nem értők az ügyintézésben a vállalkozói engedélyek kiadásával kapcsolatban. Az egy és fél óra várakozási idő 2 fő esetén szinte már nevetségesen hosszú. Ja, és mindezt a mi pénzünkön! Szégyen, hogy ez az a hozzáállás, amit ott tapasztalunk.
Zoltán Bors (2025. 09. 28. 5:15):
Hétfőn reggel 8:00-kor érkeztem, és már 8:35-kor az autómban ültem és hazafelé indultam. Tehát összesen 30 perc alatt sikerült elintéznem egy lakcímkártyát, egy útlevéligénylést és egy TAJ kártya pótlást. Ha felkészülten tudsz érkezni, minden szükséges irattal, akkor a helyeken dolgozók láthatóan mindent megtesznek azért, hogy gyorsan intézzük el. Számomra 5/5 pontot érdemelnek.
Dávid Molnárka (2025. 09. 28. 3:21):
Június 31-én 2 óra 24 perces várakozás után meghúzták az autómat. Kértem a szolgálatot, hogy nézzük vissza az esetet a biztonsági kamerán. Ők közölték velem, hogy február óta nem működik a kamera, mert a Fidesz nem javítja meg. Korábban azt hittem, hogy a karbantartók felelnek az üzemeltetésért és a javításért, de ez most mindegy, mert mégis az udvarukban húzták le az autómat... Utoljára jöttem Gödöllőre ügyintézni. Nem tartják tiszteletben a sorrendet, ha valaki ismerős érkezik, azonnal kiszolgálják. Hosszú, extrém cigiszüneteket tartanak... Ez egyszerűen katasztrófa.
Kamilla Faragó (2025. 09. 28. 2:06):
Járműadás-vételekor intéztem a tulajdonjog átírását. Három ember volt elöttem a sorszámhúzáskor ebben a folyamatban, ami körülbelül 10 perces várakozást jelentett (2 ügyintéző foglalkozott vele). Az ügyintézés ugyanennyi ideig tartott, de meglepően gyors és profi volt a hölgy. A korábbi kommentek alapján rosszabbra számítottam, de pozitív tapasztalattal távoztam.
Péter Máthé (2025. 09. 26. 20:07):
Hihetetlenül abszurd az ügyintézés!!! Mindig akad valami, ami miatt még a legkisebb ügyeket is órákig, sőt napokig tart elintézni. Felesleges körökbe kell futni, szabadságot kell felhasználni ahhoz, hogy egyszerű dolgokat meg tudjunk oldani. Persze mindegyik helyen és ügyintézőnél más és más információ van, lassan már egy 20 kg-os mappát cipelek magammal mindenhová. Természetesen ezt a "szakértői" és "magas színvonalú" kiszolgálást az adófizetők pénzéből sikerült megvalósítani, igyekezve a gyors és hatékony ügyintézésre...
Gergely Balogh (2025. 09. 24. 11:42):
Köszönjük a 2-es ablakban dolgozó hölgynek a Kormányzati épület regisztrációjánál végzett munkáját, segítségét és türelmét! Nagyon hálásak vagyunk a precíz és hatékony szolgáltatásáért. A 2025. május 9-i dátumot pedig emlékezetesnek fogjuk tartani. Köszönjük még egyszer!
Hegedűs Németh (2025. 09. 22. 21:13):
Személyes tapasztalatom szerint 5 csillagos értékelés, nagyon kedvesek voltak az ott dolgozók, segítettek (pedig nem volt egyszerű a gépkocsim átírása) Hatalmas tisztelet és elismerés jár nekik... Pozitív meglepetés ért engem... Nagyon szépen köszönöm az ügyintézőknek 😍🥰 ...

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.