Kormányzati épület Gödöllőn: A Kormányablak Elérhetősége és Szolgáltatásai
A Gödöllői Kormányablak egy modern kormányzati épület, amely fontos szerepet játszik a helyi ügyintézésben. Az épület megközelíthetősége különösen fontos, hiszen sokan érkeznek ide különböző ügyek intézésére.
Kerekesszékkel megközelíthető bejárat
Az épület főbejárata kerekesszékkel megközelíthető, ezáltal biztosítva a mozgáskorlátozottak számára is az ügyintézés lehetőségét. A biztonsági őrök itt segítenek az embereknek a sorszám húzásában, ami különösen hasznos a hosszú várakozási idő alatt.
Kerekesszékkel megközelíthető parkoló
A Gödöllői Kormányablakhoz közeli parkoló szintén kerekesszékkel megközelíthető, de érdemes megjegyezni, hogy a parkolóhelyek száma korlátozott, így érdemes időben érkezni. Az épület melletti ingyenes parkoló kihasználása javasolt.
Megközelíthetőség és ügyintézési élmények
A felhasználói tapasztalatok változatosak, sokan dicsérik a gyors ügyintézést, míg mások a hosszú várakozási időre panaszkodnak. Például egy vagy két órás várakozás nem ritka, azonban az ügyintézők általában segítőkészek. A biztonsági személyzet is kedves és támogató, különösen akkor, ha kisgyermekekkel érkezünk.
Az épület belső tér kényelmesen kialakított, várósarokkal és játékokkal a gyerekek számára, ami családbarát környezetet teremt. Az ügyfelek gyakran pozitívan értékelik, hogy még ha várniuk is kell, a légkondicionált váróterem kellemesebbé teszi a várakozást.
Összegzés
A Gödöllői Kormányablak szolgáltatásai és elérhetőségei a helyi lakosok számára rendkívül fontosak. A kerekesszékkel megközelíthető bejárat és parkoló nagyban hozzájárul az akadálymentességhez. Bár a várakozási idő változó lehet, a helyszíni tapasztalatok általában kedvezőek. Ha Ön Gödöllő környékén érkezik, érdemes megfontolni a látogatást, hiszen a megfelelő előkészületekkel és türelemmel sok ügyet gyorsan elintézhet.
Ha szüksége van rá frissíteni bármilyen adatot, amelyet nem helyesnek tart ez a webhely kérjük küldjön nekünk egy üzenetet, és kijavítjuk minél hamarabb. Előre köszönet a támogatásért.
Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 55 hozzászólás érkezett.
Imre Székelyfi (2025. 09. 13. 9:58):
Valószínűleg az ügyintézője válogatja, de pozitívan csalódtam. Időpont nélkül érkeztem, és kb. 10 perc várakozást követően sorra kerültem. Körülbelül 25 perc alatt kész lett az, amire jöttem. Az ügyintéző úr teljesen normális volt, pedig párszor félbeszakították munka közben. Nagyon meg voltam elégedve a tapasztalattal!
Zoltán Farkas (2025. 09. 12. 23:35):
Korrekt, segítőkész hivatalnokok, kiforrott, udvarias ügyfélszolgálat, rövid várakozási idő, tágas, kulturált várótér ülőhelyekkel, kávéautomatával, remek parkolási lehetőséggel.
Kellemes meglepetés volt minden szempontból.
Köszönöm a munkatársak kedves hozzáállását.
Bianka Kozma (2025. 09. 11. 8:24):
Kormányzati épületben jártam ma, hogy jogosítvány ügyeimet intézzem el, és nagyon pozitív tapasztalatom volt! Az ügyintéző kedves és mosolygós volt, abszolút segítőkész mindenben. Gyorsan és könnyedén végeztem az ügyeimmel, csak pár percembe telt az egész! Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással, mindenkinek ajánlom!
Zsuzsanna Orosz (2025. 09. 11. 1:17):
Az igazi Kormányzati épület
Nagyon szerencsésnek tartom ezt a bejegyzést, amely leírja, hogy a Kormányzati épület munkatársai egy ELZÁRT területen tartják távol maguktól az ún. "ügyfeleket". Ezek a méregköpő, visszataszító, randa fenevadak csak zavart okoznának az Épület normális működésében. Elképzelni is borzasztó, hogy mi történne, ha mindenfelé mocskos patáikat tennék le, tehát teljesen ésszerű az "ügyfelektől elzárt terület" megjelölés. Az "Ügyfélkapu" nem lenne megfelelő, esetleg "Dolgozói szekció" vagy "Dolgozói parkoló" vagy "Kérjük tisztelt ügyfeleinket, hogy..." kezdetű felirat. Javaslom a jövőben karanténzónák kijelölését, akár villanypásztorok bevezetését is. (P.S.: A bent dolgozókat viszont panasz nem érheti, ezért 3 csillagot adok.)
Wanda Somogyi (2025. 09. 06. 19:37):
Két percig vártam csak, de két és fél órát várakoztatott. Utólag közölték velem, hogy a fotózás után azonnal kiadhatták volna a papírt. A sors ne bánjon kegyetlenül a felelőssel, ahogy ő teszi az emberekkel!
Ágota Fekete (2025. 09. 02. 10:02):
Egy tipikus kormányzati épület labirintusában járva minden a várakozásról szól.
Patrícia Urbán (2025. 09. 02. 7:28):
Másodszor küldenek el minket a jármű ügyintézésnél, mondvacsinált ürüggyel. Felháborító, flegma, kioktató stílusban beszélnek. Szívesen adnék nulla csillagot.
Orsolya Hajdu (2025. 08. 30. 17:18):
Reggel 8 és délután 12.30 között képtelen voltam elintézni az ügyemet! Végül egy banki dolgozó volt kedves segítségemre, akihez 4-szer küldtek! SIKERÜLT! Örök hála! Van néhány intelligens, de rosszindulatú, gonosz ügyintéző is! 15-ös és 16-os ablak!
Xaviera Illés (2025. 08. 30. 1:58):
Már 1 óra és 45 percet várok csak egy 2 perces ügyintézésért. Felháborító!!! Amikor odamegyek érdeklődni, hogy ez normális-e, anyázva elküldenek, hogy nem muszáj itt várakozni. Ez igazán bosszantó!
Elek Pappfi (2025. 08. 28. 19:04):
Külföldön élő párként, lakcímnyilvántartásunkat szerettük volna rendezni. Kis várakozást követően egy nagyon kedves hölgyhöz kerültünk, aki ablaknál fogadott bennünket a mi összetett ügyünkkel. Bernadett rendkívül segítőkész és alapos volt. Minden gördülékenyen ment és minden kérdésünkre választ kaptunk. Mégegyszer köszönjük!
Jolán Végh (2025. 08. 27. 20:30):
Még mindig kénytelen vagyok várakozni. Borzalmas.
Júlia Takács (2025. 08. 26. 14:19):
Péntek délután, amikor már csak egy óra volt hátra a munkaidőből, az ügyintéző többször is próbált lecsúszni a munkáról. Mindenféle kifogást talált, hogy ne kelljen tovább dolgozni.
Tímea Lakatos (2025. 08. 22. 14:00):
Útlevélet szerettem volna csináltatni és több mint 3 órát vártam rá, egy 5 perces folyamatra, úgy hogy ráadásul fizetős szolgáltatásra jöttem. Hogyne lenne rendszere ennél az egész sorszámozásnál, ha még érkezési időpontok szerint sem hívnak be... Ez tényleg nem jó.
Xantus Nagyváradi (2025. 08. 16. 4:55):
A Központi időpontfoglaló rendszer segítségével 5 perc alatt sikerült lefoglalnom a nekem megfelelő időpontot egy jogosítvány csere ügyében, és már egy hét múlva ott is lehettem. Mikor odaértem az előre lefoglalt időpontra, csak néhány perccel később már sorra kerültem az illetékes ügyintézőnél, és mindössze 10 perc alatt végeztem is. A jogosítványomat is hamar átvehettem, mindössze egy hét múlva. Gyorsan és zökkenőmentesen zajlott az egész folyamat, igazán így kellene lennie mindenhol.
Klára Máthé (2025. 08. 10. 8:00):
Nagyon hasznos segítséget nyújtanak! Az ügyintézők kiváló munkát végeznek. Kedvesek és segítőkészek, másoknak is érdemes lenne tőlük példát venni!
Diana Molnárka (2025. 08. 09. 22:22):
Eddig 2 alkalommal jártam ott, és nagyon jó volt mindkétszer. A biztonságiőr hölgy nagyon kedves, figyelmes és segítőkész, mindig mosolyog! Nagyon tetszik, hogy nem kell órákat várakozni, hogy elintézzem, amire odamentem. A nagy váróterem is nagyon tetszik, ahol az emberek kényelmesen várakozhatnak, amíg sorra kerülnek. 😊😊😊😘😘 …
Xavier Farkas (2025. 08. 08. 20:40):
Valójában én sem tudok rosszat mondani. Többször jártam itt ügyet intézni, időpontot kértem, kicsit várnunk kellett, de 19 perc szerintem nem vészes.
Az ügyintézők minden alkalommal nagyon kedvesek voltak, szerintem jó hely.
Huba Molnárka (2025. 08. 08. 19:55):
Bármely ügyintézésre javaslom a sorszámhúzást. Gyorsan fogadnak és az alkalmazottak nagyon kedvesek, segítőkészek itt. Ha valami aznap nem sikerül, másnap ugyanúgy fogadnak időpont nélkül. Nagyon jó tapasztalataim vannak erről az épületről!
Gedeon Kertész (2025. 08. 07. 19:23):
Egy újabb feledhető munkanap. Az új szigetelésem első embere vagyok. Elvezettek az ablakhoz, és elveszik a számomat. Kiderült, hogy ez nem helyes módszer. Visszaadták a számomat, mondván, hogy várjak újra. Már több mint egy órája várok elsőként a sorban. Azóta már 8-an bejöttek abból a sorból, amelyet én kezdtem.
Radúz Nagyfi (2025. 08. 05. 11:22):
Időpont nélkül érkeztem személyi igazolvány megújítás miatt. A biztonsági őr segített a megfelelő pontok kiválasztásában, és hogy mire figyeljek. A fényképet készítő hölgy nem csak úgy elkattintotta a képet, kedvesen instruált, hogy hogyan tartsam a fejem. A további ügyintézés is gördülékenyen zajlott. Mindenki nagyon udvarias és kedves volt végig. Kellett kicsit várni, de nem volt vészes, pedig sok ügyfél volt.