A Ford CarNet egy megbízható Ford márkakereskedés, amely Budapest IX. kerületében található. A helyszín megközelíthetősége kiváló, így könnyen elérhető autóval, vagy tömegközlekedéssel. A kereskedés ügyfélbarát szolgáltatásai közé tartozik a kerekesszékkel megközelíthető parkoló és a kerekesszékkel megközelíthető bejárat, amely lehetővé teszi a mozgáskorlátozottak számára is az egyszerű látogatást.
Fizetési lehetőségek
A Ford CarNet-nél a hitelkártyás fizetés is elérhető, ami nagyban megkönnyíti az ügyfelek számára a vásárlást és szolgáltatások igénybevételét. Az ügyfélkiszolgálás során a munkatársak segítőkészsége és kedvessége kiemelkedő, azonban a tapasztalatok alapján fontos figyelni a részletekre, mivel előfordulhatnak problémák a kommunikációval.
Ügyféltapasztalatok
Az ügyfelek visszajelzései vegyes képet mutatnak a Ford CarNet szolgáltatásairól. Több pozitív vélemény hangsúlyozza a gyors és precíz munkavégzést, azonban vannak olyanok is, akik csalódtak a garanciális javításokban. Például egy ügyfél jelezte, hogy a közel 200,000 Ft-os javítás után nem érezte, hogy a kijavított probléma megszűnt volna, valamint a garancia érvényesítése is problémásnak bizonyult.
Mások arról számoltak be, hogy a szervizben tapasztalt ügyfélkiszolgálás kiemelkedő volt, ami nagyban hozzájárult a pozitív élményhez. Azonban a kommunikációs hiányosságok és a hosszú várakozási idő is gyakori panasz volt.
Következtetés
A Ford CarNet, Budapest IX. kerületében egy jól megközelíthető Ford márkakereskedés, amely számos kényelmi megoldást kínál ügyfeleinek. A hitelkártyás fizetés lehetősége és a kerekesszékkel megközelíthető bejárat nagyban segíti a vásárlók kényelmét. Az ügyfélvisszajelzések alapján érdemes alaposan tájékozódni a szolgáltatások előtt, hogy elkerüljük a kellemetlen meglepetéseket.
Ha szeretne frissíteni bármilyen adatot, amelyet nem pontosnak tart ez oldal kérjük szállítson egy üzenetet, és kijavítjuk gyorsan. Előre köszönet a támogatásért.
Megjelenítve ettől 21 eddig 40 összesen 70 hozzászólás érkezett.
Zénó Benedek (2025. 08. 22. 4:11):
Beszereztem egy vadonatúj Ford Explorert. Az 5.000 km-es olajcsere itt a szervizben történt. Úgy tűnt, hogy megbízhatóak, megbeszéltük, hogy a járművet ide fogom hozni. Több visszahívás volt az autón, hetekkel ezelőtt egyeztettünk egy időpontot arra, hogy az összes visszahívást, garanciális hibát orvosolják. Mivel ez valószínűleg több napot igényel, csereautóra is szükségem volt, mivel minden javítás garanciális.
Egy nappal a szervizelés előtt felhívtak, hogy most jutott eszükbe, alkatrészt kell rendelni a szervízhez, és csereautó sem áll rendelkezésre, vigyem vissza az autómat egy héttel később. Ez még elfogadható volt. Átszerveztem a következő hetemet.
Korán reggel keltettem, elhoztam autómat hozzájuk fél nyolcra, ahol kiderült, hogy nincs csereautó, próbáltak altatni, de fél óra várakozás után kiderült, hogy csak álmodoznak, mert olyan autó, amellyel tudnék dolgozni menni, biztosan nem lesz elérhető. Visszakértem saját autómat és hazamentem.
Még beszélni szerettem volna valakivel „illetékesen”, természetesen minden vezető távol volt...
A szerviz megbízhatatlan, szavuk hihetetlen, teljesen korrektelenek.
Yvonna Nagyfi (2025. 08. 21. 6:01):
A kiszolgálás rendben volt, gyorsan intézték. Nagyon elégedett vagyok vele.
Gyöngyi Huszár (2025. 08. 21. 1:15):
Bizonyosan meglepődtem, amikor észrevettem, hogy az új Ranger ajtaja nem záródik rendesen, és mindenki látja a problémát, kivéve a szerelőt és a szervizvezetőt. Messziről elkerülöm ezt a helyet, és inkább a Ford Petranyihoz megyek, ahol nem nevetnek ki és nem néznek hülyének egy olyan vevőt, aki 20 milliót hagy ott.
Kornél Máthé (2025. 08. 18. 22:57):
Nagyon intelligens és barátságos kollégák dolgoznak itt, akik mindig segítőkészek. Egy igazán remek munkahely!
Flóra István (2025. 08. 16. 21:51):
Pontos és gyors munka, segítőkész alkalmazottakkal! Csak ajánlani tudom.
Kamilla Rácz (2025. 08. 15. 21:46):
A szerelők nagyon felkészültek és segítőkészek voltak, mindenkinek ajánlom őket.
Tamás Rácz (2025. 08. 15. 13:58):
Nagyon jó hely, innen származik a gyönyörű Ford márkakereskedőm :)
Sára Illés (2025. 08. 15. 12:08):
Emberségből, sebességből és szakértelemből ötös! Tegnap az idős szüleim Budapestre érkeztek Ford autójukkal, amikor hirtelen erős üzemanyag szagot éreztek. Édesanyám a Könyves Kálmán úti Ford szervízbe fordult segítségért, miután kiszálltak a kórháznál. A szerelők nagyon korrekten, gyorsan és szakszerűen vizsgálták meg az autót, és azonnal kijavították a problémát, így édesapám haza tudott térni vidékre. Ma reggel, amikor megnéztem az autó alját, teljesen száraznak találtam. "A műtét sikeres volt"! :)
Radúz Zsoldosfi (2025. 08. 11. 9:06):
Autóm szervizelésére és átvizsgálására vitettem, és kiderült, hogy részt vehettem egy új szervizprogramban (amely 6 évnél idősebb autókra vonatkozik). A munkaügyi felvételen részletes tájékoztatást kaptam a végzett munkákról és a további szükséges javításokról. Nagy szakértelemmel rendelkező profi csapatról van szó, csak ajánlani tudom a szervizüket!
Luca Rácz (2025. 08. 10. 12:03):
Nagyon kedves és segítőkész volt a személyzet. Teljes mértékben elégedett voltam a szolgáltatásokkal, mindenre fel voltak készülve. Az autót egy nagyobb szerviz után szépen tisztán kaptam vissza, csak ajánlani tudom, ilyennek kellene lennie mindenhol.
Júlia Tófalvi (2025. 08. 10. 3:53):
A Csepeli Auto-Fortnál valóban lassabban végeznek a munkával. Azt mondják, hogy a jó eredményhez időre van szükség. Hosszú ideig tartják ott az autót, de eddig sosem volt okom panaszkodni a javításra. Látszólag egy jól összeszokott csapat dolgozik ott, mind nagyon kedvesek és ügyfélbarátak. Ráadásul a szalon is gyönyörűen van berendezve.
Rozina Csonka (2025. 08. 04. 8:12):
Tisztelt márkakereskedő!
Szeretném megköszönni a csapatnak a gyorsaságot és a szakértelmet, amit ma a kötelező szervizkor kaptam. Profi munka!
Nándi Fábián (2025. 08. 03. 20:59):
A garanciális javítás, ami nem is annak tűnt, mert amikor odamentünk pár nappal később, kiderült, hogy valami probléma akadt, mert azt mondták, próbáljuk meg mi megjavítani a hibát. Persze ők csak mutogatnak a Fordra, a Ford meg rájuk. Két hónapba telt, mire válaszoltak a Fordtól, hogy nem tudnak mit tenni. Na de én megírom majd nekik.
Tímea Székely (2025. 07. 31. 9:16):
Kedves és készséges ügyfélfogadás, nagyszerű szerviz. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásokkal.
Anna Bogdán (2025. 07. 29. 6:30):
Tisztelt Ford márkaszerviz!
Köszönöm a mai segítségnyújtást!
Aki gyors és hatékony segítséget keres, annak bátran merem ajánlani Önöket. Nem fogok tovább keresgélni másik szerviz után!
Üdvözlettel,
V. Tamás
Ildikó Dankófi (2025. 07. 27. 4:24):
Segítőkész, gyors és profi szerviz! A legjobb az egész Budapesten!
Richárd István (2025. 07. 26. 22:31):
Pontosak és jól végzik a munkát, de nagyon magas árat kérnek érte.
Orsolya Erősfi (2025. 07. 23. 20:01):
Minden tökéletes volt, világosítottak fel úgy, ahogy az ember elvárja, ha autóját szervizbe viszi... Györgyfalvi Zoltánt dicsérni tudom. Remélem hosszú távú, bizalmi, baráti lesz a kapcsolat a közeljövőben. Hiszen mindkét fél profitál belőle.
Cyprian Pál (2025. 07. 23. 11:46):
Nagyon elégedett vagyok a Ford márkakereskedő szolgáltatásával. Az autót tisztán, hibátlan állapotban kaptam vissza. A személyzet rendkívül segítőkész és kedves volt. Biztosan újra őket választom, bátran ajánlom mindenkinek!
Zénó Fábián (2025. 07. 23. 8:03):
Az éves szervizem és a nyári felkészítés során vittem be az autómat, minden rendben ment! Nagyon barátságos légkörben dolgoztak és gyorsan végeztek! Csak ajánlani tudom őket!!