iSTYLE Elektronikai Áruház: Az Apple Premium Reseller Tapasztalatok
Az iSTYLE elektronikai áruházat sokan ismerik mint az Apple prémium viszonteladóját, amely Budapest szívében, az Andrássy úton található. Az iSTYLE nemcsak széles választékot kínál Apple termékekből, hanem különféle fizetési módokat is biztosít, mint például a bankkártyás, hitelkártyás és NFC-mobilfizetés. Az üzlet megközelíthetősége is jónak mondható, hiszen kerekesszékkel megközelíthető parkoló áll rendelkezésre a vásárlók számára.
Vásárlási Élmény és Szolgáltatások
A vásárlók tapasztalatai azonban vegyesek. Sokan dicsérik a helyben vásárlás lehetőségét, ahol azonnali átvételre van lehetőség, de mások panaszkodnak a hosszú várakozási időkről és a szolgáltatás beállításai körüli nehézségekről. Az átvétel az üzletben sokszor gyorsan elintézhető, de nem mindenki elégedett a kiszolgálással.
Javítási Szolgáltatások
Az üzlet javítási szolgáltatásai is megérdemlik a figyelmet. Sok vásárló számolt be arról, hogy a javítási szolgáltatások lassúak és körülményesek. Több mint egy hónap is eltelhet, mire a készüléket visszakapják, és a válaszok a panaszokra gyakran késlekednek. A gyorsan elintézhető ügyintézés pedig sok esetben nem valósul meg, ami csalódást okoz a vásárlóknak.
Pénzvisszatérítés és Panaszkezelés
Sajnos a vásárlók gyakran találkoznak problémákkal a pénzvisszatérítéssel is. Sok esetben a termékek visszautalása hónapokig eltarthat, és a vásárlók úgy érzik, hogy az ügyfélszolgálat elérhetetlen, hiszen az e-mailekre és telefonhívásokra sem reagálnak. A házhozszállítás ígérete is sokszor nem teljesül, ami tovább növeli a frusztrációt.
Ajánlatok és Újrahasznosítás
Érdemes figyelni az iSTYLE ajánlatait is, hiszen időnként előnyös akciók érhetők el. Emellett az üzlet aktívan foglalkozik újrahasznosítással, így a régi elektronikai eszközöket is leadhatjuk, amely egy környezetbarát megoldás.
Összességében az iSTYLE Andrássy úti boltja sok lehetőséget kínál az elektronikai termékek terén, azonban a szolgáltatás minősége és az ügyfélszolgálat terén még van hová fejlődni. A vásárlóknak érdemes alaposan mérlegelniük, hogy hol vásárolnak, és milyen szolgáltatásokban bíznak meg a jövőben.
Ha szeretne igazítani bármilyen elemet, amelyet nem helyesnek tart ez a weboldal kérjük szállítson egy üzenetet, hogy kijavítjuk azonnal. Köszönjük előre köszönet a támogatásért.
Képek
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Videok
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Utcakep Es 360deg
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Térkép
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Terulet
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Osszes
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Menetrend
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Kedvezmenyek
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Katalogus
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Fotok
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Elektronikai Aruhaz
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Budapest
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut Belul
Istyle Apple Premium Reseller Andrassy Ut A Tulajdonostol
Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 54 hozzászólás érkezett.
Cyprian Szűcs (2025. 10. 19. 20:31):
Abszolút egyet kell értenem veled! Szintén problémáink voltak a szállítással és az ügyfélszolgálattal. Rendkívül fontos lenne, hogy javítsanak a helyzeten a boltban, különben sok vásárló elveszthetik. Reméljük, hogy hamarosan változtatások lesznek!
Vencel Balog (2025. 10. 18. 11:17):
Nem ajánlanám senkinek, hogy rendeljen tőlük. Egy hónap után még mindig nem érkezett meg a termékem, az emailjeimre nem válaszoltak, és az ügyfélszolgálaton is hiába próbálkoztam, csak zenét hallgathattam tíz percig. Másfél hónap múlva végre közölték velem, hogy a rendelt terméket nem fogják tudni szállítani a közeljövőben, de ezt is csak hetekkel az én emailjeimre adott válasz után tették.
Orsolya Varga (2025. 10. 17. 16:15):
Sok üzletben már vásároltam, de tegnap a kiválasztott készülék csak ebben az elektronikai áruházban volt elérhető, és milyen nagyszerű volt! Soha egyetlen másik üzletben sem találkoztam ilyen kedves, tiszteletteljes és türelmes eladókkal! Külön köszönet H. Ábelnek, aki kiválóan látja el a feladatait! 😊 ...
Edit Rigó (2025. 10. 17. 7:17):
Mobilomat meg akartam javíttatni, legalább 5 alkalommal hívtam őket különböző napokon, de sosem vették fel a telefont és az e-mailemre sem válaszoltak. Mivel nekem elég távol van az üzlet ahhoz, hogy pár kérdés miatt személyesen odamehessek, ezért más céget választottam, ahol azonnal felvették a telefont.
Cintia Kocsis (2025. 10. 17. 2:45):
Már megint sorban kell állnom 1 órát. Ma van szerda 11 óra és nem tudom azonnal megvenni a 60.000 forintos billentyűzetet, ami raktáron van? Nem a kiszolgáló személyzet hibája, megteszik, amit tudnak. Fel kell venniük még több embert. Ez nem a legjobb ügyfélszolgálat!
Dániel Katona (2025. 10. 15. 6:37):
Tegnap arra kerestem az üzletet, hogy készüléket vásároljak. Az úr, aki segített nekem (ha jól emlékszem, Dávid volt), rendkívül segítőkész és udvarias volt, teljes körű tájékoztatást nyújtott. Nagyon hálás vagyok neki! Remélem, hogy a munkatársai is átveszik ezt a jó szokást tőle, mert példaértékű. iSTYLE, legyetek szívesek nagyon-nagyon értékelni őket! Nagyon köszönöm szépen!
Judit Takácsfi (2025. 10. 14. 17:38):
Két csillagot adtam, mert a klíma működött. Soha nem gondoltam volna, hogy gyermekkoromban a banánért sorban állós emlékeim egy Elektronikai áruházban fognak felbukkanni. Az iMac vásárlása érdekelt, de 35 perc sorban állás és várakozás után inkább elmentem. A banánért viszont kibírtam a sort. Valami nincs rendben itt.
Dénes Erősfi (2025. 10. 11. 17:46):
Egy egyszerű autós töltőt vásárolni majdnem fél órámbe telt, ebből 25 percet vártam az eladóra! Nagyon lassú volt a kiszolgálás, a két eladó egyszerre próbált papírokat kitölteni és fóliákat felragasztani, közben pedig csak nőtt a várakozó dupla sor türelmetlen vásárlókkal... Ráadásul nulla kommunikáció sem volt.
Domokos Barna (2025. 10. 11. 9:05):
Igen jó személyzet, nagyon segítőkész és rendkívül szakértői tudással rendelkeznek! Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásukkal!
Zsuzsanna Faragó (2025. 10. 09. 7:53):
Ma délelőtt két órába tellett beszereznem egy töltőt és egy kábelt, amikhez külön-külön kellett ellátogatnom az iStyle üzletébe. Nem az eladók miatt panaszkodnék, mert ha sok a feladat, hosszú a sor, akkor várni kell. De már sokadszorra tapasztalom, hogy hosszú sorban kell állnom. Ha az iStyle prémium helyen, prémium termékeket árul, és prémium kiszolgálással és ügyfélfigyelemmel rendelkezik, akkor jó lenne, ha annyi eladót foglalkoztatnának, akik tudják ezt a feladatot ellátni.
Már három hónapja próbálkozom a hűségprogramjukba való regisztrációval, a Westend üzletben azt mondták, minden rendben, már tag vagyok, míg az Andrássy úti boltban azt, hogy még nem aktiváltam a fiókomat. Írhatnék emailt az ügyfélszolgálatnak, ha még egy órát szeretnék eltölteni ezzel a nyomozással, miután már két órát töltöttem el utazással és sorbanállással egy Macbook töltő miatt. Majd meglátom, mikor lesz időm rá - de az biztos, hogy ez nem egy prémium szolgáltatás.
Krisztián Lukács (2025. 10. 06. 17:09):
Garanciális cserére vittem egy AirPods-ot ide. Barátságos kiszolgálás fogadott, elegáns környezetben. A garancia ügyintézése viszonylag rövid idő alatt megtörtént (kb. 3 hét), bár lehetett volna kicsit gyorsabb is. Amikor átvettem az új készüléket, kicsit lassúnak találtam a kiszolgálást, mivel az egyik eladó elfoglalt volt, a másik pedig kb. 4-5 perc múlva jött ki hozzám. Ezeket leszámítva mindenkinek ajánlom az üzletet.
Henrietta Takáts (2025. 10. 01. 5:58):
Már hat hete várom a rendelésemet tőlük, és minden héten azt ígérik, hogy a jövő héten elküldik a félmillió értékben megvásárolt termékeket. A pénz visszatérítésére csak 14 munkanap (egy hónap) alatt képesek, és persze nem válaszolnak a panaszos e-mailekre.
Ez egyszerűen nem felel meg az Apple színvonalú szolgáltatásnak. Senkinek nem ajánlom, hogy itt vásároljon bármilyen Apple terméket!
Ignát Pál (2025. 09. 27. 14:29):
Tegnap elmentem az üzletbe, és vásároltam egy új terméket. A kedves és segítőkész eladók nagyon jól segítettek engem a vásárlás folyamatában. Teljes körű tájékoztatást kaptam a részletfizetés lehetőségéről, és megnyugtattak, hogy bármikor számíthatok rájuk segítség esetén. Nagyon jó élmény volt vásárolni tőlük, csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szeretne egy barátságos környezetben vásárolni.
Gyöngyi Kissfi (2025. 09. 23. 8:07):
Megrendeltük a termékeket a webáruházukból, amelyekről azt mondták, hogy raktáron vannak és 3 napon belül átvehetőek. Röviddel a rendelés leadása után kaptunk egy megerősítő emailt is.
Azóta eltelt három nap, de nem kaptunk újabb emailt, és a rendelés állapota még mindig "folyamatban" van. Csak egy központi telefonszámuk van, ahol egy automatikus hang 2 percig tartott várakoztatás után megszakította a hívást - sosem vették fel, több alkalommal próbálkoztunk különböző időpontokban.
Egy olyan prémium márka hivatalos viszonteladójától, mint amelynek ők mondják magukat, nagyon nem erre számítottunk.
Xantus Kiss (2025. 09. 18. 1:44):
Telefonon nem lehet őket elérni, a bolt és a szerviz is lassú, nehézkes, és drága. Két esetben is 2 és 3 hét volt a szerviz idő, mire elkészültek, miközben eredetileg 3-5 napot mondtak. Az, hogy a termékeik jók, még mindig nem jelenti azt, hogy a szolgáltatásra ne kellene nagyobb hangsúlyt fektetni. A boltban a srácok, ha én már sorra kerültem, segítőkészek és rendesek voltak, de mire végre sorra kerültem...
Fruzsina Szabófi (2025. 09. 13. 8:42):
Mindenki döntse el maga! Próbáltam egy iPhone X-et náluk megjavíttatni. Valóban nem voltak túl sokan (hogy miért, az rejtély számomra). Három ügyfél után kerültem sorra. Az ügyintéző közölte, hogy időpontot kell foglalnom ahhoz, hogy átvegyék a készüléket! Szóval ők szerint az ember azért megy oda, hogy visszajöhessen még egyszer. Egy másik szervizben azonnal be tudták fogadni a készüléket!! Köszönöm az iSTYLE-nak az időrablást.
Tamás Jancsó (2025. 09. 13. 4:00):
Amikor kérdésem van, mindig profi és alapos válaszokat kapok. Nagyon gyorsak és kedvesek, csak ajánlani tudom az üzletüket! :)
Soma Dankó (2025. 09. 12. 15:54):
Kedves és szakértő eladó, modern termékekkel. Általában magas árak, azonban most a diákok és tanárok 10% kedvezményt kapnak a gépekre. Nagyon ajánlom mindenkinek!
Sarolta Fodor (2025. 09. 11. 12:21):
Telefonon vagy e-mailen sem lehet velük kommunikálni, és a rendelt termék már majdnem egy hónappal késik. Az üzletben sem sikerül bármilyen információt szerezni erről.
Bela Ábrahám (2025. 09. 07. 12:28):
16 napig tartott mire megtisztították a MacBook Pro-mat (elvileg 3-5 nap alatt kész lesz), és hirtelen javasolták az akkumulátor cseréjét indoklás nélkül. Ráadásul fogalmuk sincs arról, hogy hol is van a készülékem, amihez elfogadott és aláírt árajánlatot adtam, de sem személyesen, sem emailben nem tudtak válaszolni. Végül valahogy mégis kiderült, hogy megvan és az alkatrész is meg van rendelve, de mégis engem hibáztatnak, hogy miattam áll a javítás? Mindehhez hozzájön egy hihetetlen arrogancia, pimaszság és "lesz..romság" hozzáállás?
A portok portalanítása nem történt meg, erre a válasz: "belső tisztítást kértem, nem külsőt". Ráadásul azt a tanácsot kaptam, hogy tisztítsam ki magam egy fültisztítóval. Amikor megkérdeztem, hogy miért nem tudták ezt Önök elvégezni, a válasz az volt: "mert fennáll a veszély, hogy elrontják a gépemet!"