iSTYLE Elektronikai Áruház: Az Apple Premium Reseller Tapasztalatok
Az iSTYLE elektronikai áruházat sokan ismerik mint az Apple prémium viszonteladóját, amely Budapest szívében, az Andrássy úton található. Az iSTYLE nemcsak széles választékot kínál Apple termékekből, hanem különféle fizetési módokat is biztosít, mint például a bankkártyás, hitelkártyás és NFC-mobilfizetés. Az üzlet megközelíthetősége is jónak mondható, hiszen kerekesszékkel megközelíthető parkoló áll rendelkezésre a vásárlók számára.
Vásárlási Élmény és Szolgáltatások
A vásárlók tapasztalatai azonban vegyesek. Sokan dicsérik a helyben vásárlás lehetőségét, ahol azonnali átvételre van lehetőség, de mások panaszkodnak a hosszú várakozási időkről és a szolgáltatás beállításai körüli nehézségekről. Az átvétel az üzletben sokszor gyorsan elintézhető, de nem mindenki elégedett a kiszolgálással.
Javítási Szolgáltatások
Az üzlet javítási szolgáltatásai is megérdemlik a figyelmet. Sok vásárló számolt be arról, hogy a javítási szolgáltatások lassúak és körülményesek. Több mint egy hónap is eltelhet, mire a készüléket visszakapják, és a válaszok a panaszokra gyakran késlekednek. A gyorsan elintézhető ügyintézés pedig sok esetben nem valósul meg, ami csalódást okoz a vásárlóknak.
Pénzvisszatérítés és Panaszkezelés
Sajnos a vásárlók gyakran találkoznak problémákkal a pénzvisszatérítéssel is. Sok esetben a termékek visszautalása hónapokig eltarthat, és a vásárlók úgy érzik, hogy az ügyfélszolgálat elérhetetlen, hiszen az e-mailekre és telefonhívásokra sem reagálnak. A házhozszállítás ígérete is sokszor nem teljesül, ami tovább növeli a frusztrációt.
Ajánlatok és Újrahasznosítás
Érdemes figyelni az iSTYLE ajánlatait is, hiszen időnként előnyös akciók érhetők el. Emellett az üzlet aktívan foglalkozik újrahasznosítással, így a régi elektronikai eszközöket is leadhatjuk, amely egy környezetbarát megoldás.
Összességében az iSTYLE Andrássy úti boltja sok lehetőséget kínál az elektronikai termékek terén, azonban a szolgáltatás minősége és az ügyfélszolgálat terén még van hová fejlődni. A vásárlóknak érdemes alaposan mérlegelniük, hogy hol vásárolnak, és milyen szolgáltatásokban bíznak meg a jövőben.
Ha szeretne igazítani bármilyen elemet, amelyet nem helyesnek tart ez a weboldal kérjük szállítson egy üzenetet, hogy kijavítjuk azonnal. Köszönjük előre köszönet a támogatásért.
Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 39 hozzászólás érkezett.
Fruzsina Szabófi (2025. 09. 13. 8:42):
Mindenki döntse el maga! Próbáltam egy iPhone X-et náluk megjavíttatni. Valóban nem voltak túl sokan (hogy miért, az rejtély számomra). Három ügyfél után kerültem sorra. Az ügyintéző közölte, hogy időpontot kell foglalnom ahhoz, hogy átvegyék a készüléket! Szóval ők szerint az ember azért megy oda, hogy visszajöhessen még egyszer. Egy másik szervizben azonnal be tudták fogadni a készüléket!! Köszönöm az iSTYLE-nak az időrablást.
Tamás Jancsó (2025. 09. 13. 4:00):
Amikor kérdésem van, mindig profi és alapos válaszokat kapok. Nagyon gyorsak és kedvesek, csak ajánlani tudom az üzletüket! :)
Soma Dankó (2025. 09. 12. 15:54):
Kedves és szakértő eladó, modern termékekkel. Általában magas árak, azonban most a diákok és tanárok 10% kedvezményt kapnak a gépekre. Nagyon ajánlom mindenkinek!
Sarolta Fodor (2025. 09. 11. 12:21):
Telefonon vagy e-mailen sem lehet velük kommunikálni, és a rendelt termék már majdnem egy hónappal késik. Az üzletben sem sikerül bármilyen információt szerezni erről.
Bela Ábrahám (2025. 09. 07. 12:28):
16 napig tartott mire megtisztították a MacBook Pro-mat (elvileg 3-5 nap alatt kész lesz), és hirtelen javasolták az akkumulátor cseréjét indoklás nélkül. Ráadásul fogalmuk sincs arról, hogy hol is van a készülékem, amihez elfogadott és aláírt árajánlatot adtam, de sem személyesen, sem emailben nem tudtak válaszolni. Végül valahogy mégis kiderült, hogy megvan és az alkatrész is meg van rendelve, de mégis engem hibáztatnak, hogy miattam áll a javítás? Mindehhez hozzájön egy hihetetlen arrogancia, pimaszság és "lesz..romság" hozzáállás?
A portok portalanítása nem történt meg, erre a válasz: "belső tisztítást kértem, nem külsőt". Ráadásul azt a tanácsot kaptam, hogy tisztítsam ki magam egy fültisztítóval. Amikor megkérdeztem, hogy miért nem tudták ezt Önök elvégezni, a válasz az volt: "mert fennáll a veszély, hogy elrontják a gépemet!"
Köszönöm iStyle!
Milán Máthé (2025. 09. 02. 7:41):
Az előző hangfalat, amit ebben a webáruházban vásároltam, be kellett küldenem szervizbe. Azt mondták, hogy csak 5 napig lesz sürgős a javítás. Végül 21 napig tartottak csak egy egyszerű szoftverfrissítést az üzletben. Amikor visszakaptam a hangfalat, estétikailag hibás volt. Az üzletvezető nem volt hajlandó beszélni velem erről a problémáról.
Mihály Erdős (2025. 09. 01. 14:12):
Két hét alatt sem sikerült előjegyezni a telefonomat az iStyle weboldalán, még az ügyfélszolgálatuk segítségével sem! Telefonon nem lehet őket elérni, az e-mailekre napokig kell várnom választ, de még az sem hozott érdemi segítséget. Úgy tűnik, hogy próbálkoznom kellene újra az előjegyzéssel. Hihetetlen, hogy ilyen ügyfélszolgálattal megkapták az Apple Premium Reseller címet. Szerintem megérdemelnék, hogy visszavonják ezt tőlük!
Károly Bors (2025. 08. 30. 13:33):
Online rendeltem, előre kifizettem. 4 munkanap lement és nem tudnak pontos információt adni róla, hogy mi van a megrendelésemmel. Központi telefonszámot lehet felhívni csak és ott azt mondják ők nem látnak rá a megrendelésekre. Ha előre tudom, hogy ez ilyen körülményes, akkor máshonnan rendelek.
Yvette Kertész (2025. 08. 26. 3:53):
Nagyon szép és tiszta bolt, közepesen felszerelt kínálattal (néhány termék éppen hiánycikk), amikor legutóbb vásároltam ott (december 18-án), a 2 fős személyzet alig bírta a nagy forgalmat, majdnem fél órát kellett várnom, hogy kiszolgáljanak.
Vilmos Kovári (2025. 08. 22. 21:37):
Öröm számomra mindig ebbe a boltba belépni, nemrégiben vásároltam egy új iPhone-t és Áron nagyon kedvesen és udvariasan válaszolt minden kérdésemre és segített. Már jártam pár iStyle boltban, de itt mindig nagyon kedves eladókkal, profizmussal és udvariassággal találkozom! Nem is tudok máshova menni a jövőben, mert tudom, hogy mindig ezt a magas színvonalat kapom itt! Áronnak sok sikert kívánok a tanulmányaiban! :)
Eszter Végh (2025. 08. 21. 12:02):
Elérhetetlenek, sem az e-mailekre, sem pedig a telefonhívásokra nem válaszolnak. Keresem a megrendelésemet, de sehol sem találom, 2 napot ígértek! "Apple Prémium partner"!
Ubul Tóthfi (2025. 08. 14. 2:26):
Magyarországon még sosem találkoztam ilyen profi eladással sehol. A srác (András) figyelmes volt, segítőkész, laza, és teljesen tisztában volt az áruhitellel, a ügyintézés pedig villámgyors volt. Mint az Apple Store színvonala.
Rebeka Ács (2025. 08. 08. 3:36):
Két napja vásároltam itt egy 45 mm-es teljes ezüst Apple Watch Series 7-et, rozsdamentes acélból, Milánói szíjjal. Kb. egy héttel később kézhez is kaptam, pedig eredetileg két hetet mondtak rá. Az óra kiválóan működik, az eladók nagyon kedvesek és segítőkészek voltak. Ügyfélorientált hozzáállásuk van, már többször jártam nézelődni, mindig odajöttek és megkérdezték, hogy "segíthetnek-e valamiben, nyugodtan szóljak". Nagyon szeretek ide bejárni, jövőre tőlük fogom megrendelni a Macbook Pro-mat is, amint lesz rá lehetőségem. Azt is kedvesen ajánlották az igényeimhez illeszkedően, amit majd a videószerkesztéshez fogok használni. Korábban már vásároltam itt iPhone-hoz kijelzővédő fóliát, amit gyönyörűen felraktak, valamint szilikon tokot. Bátran ajánlom az üzletet mindenkinek, még a negatív vélemények ellenére is. Az egyetlen negatívum az, hogy alig veszik fel a telefont és ritkán válaszolnak az e-mailekre. De hol nincs ilyen. 🙂
Luca Vajda (2025. 08. 06. 6:33):
Teljesen komolyan mondom, hagyjátok el ezt a Szervizt. 3-4 hetes várakozási idő, túlterheltek, és amikor érdeklődik az ember egyszerűen: az emailre nem válaszolnak, a telefont nem veszik fel.
Jobb vinni az iCentre-be, az iStuffba, vagy bármelyik másik Certified szervizbe.
Régen jók és gyorsak voltak, de ma már jobb elfelejteni.
Előd Faragó (2025. 08. 05. 9:51):
Megdöbbentő, amit ezek a szervizek művelnek. A garanciális javításra gyakorlatilag lehetetlen időpontot kérni. Amikor telefonáltam, közölték, hogy fogalmuk sincs, mikor tudnak foglalkozni vele. Ha nincs elég alkalmazottjuk, akkor bővíteniük kéne, és ha nem megy, akkor zárjanak be. Így nem rontanák le az Apple jó hírnevét!
Sarolta Gálfi (2025. 08. 03. 9:41):
Az ünnepek előtt ellátogattam az Andrássy úti áruházba, és soha nem tapasztaltam még ilyen kiváló, figyelmes kiszolgálást az iSTYLE üzletben. Marcihoz kerültem, aki nemcsak velem, de úgy láttam, az előttem vásárlókkal is rendkívül figyelmes és profi volt, valamint végig nagyon udvarias. Csak így tovább, köszönöm szépen!
Kornél Mátyás (2025. 08. 01. 5:46):
Izgatottan várom, hogy mikor veszi el tőlük az Apple értékesítési jogot, szörnyű, amit csinálnak. Készleten lévő termék 2 hete nem érkezik meg, természetesen előre kifizettem... lol
Gréta Gál (2025. 07. 29. 1:16):
2022.04.06-án kaptam emailt tőlük, hogy a javítási kérelemmel eljuttatott eszközöm 1 munkanapon belül elkészült, és átadhatom a futárszolgálatnak a kézbesítéshez. Azóta viszont ez még nem történt meg. Ma újból azt a választ kaptuk, hogy már átadták, de a futárszolgálat ezt nem erősíti meg. Csak arra lennék kíváncsi, hol van jelenleg az eszközöm. Soha többé istyle...
Viktor Tóth (2025. 07. 28. 7:13):
Öt alkalommal cserélték már az AirPodokat, mert a teszt program hibásnak mutatta ki őket, és mégsem próbálták megcserélni a töltőtokot. Már hónapok óta könyörgök nekik ezzel kapcsolatban. Vajon valószínű-e, hogy mindegyik cserélt AirPod érintkezési hibás legyen, különösen a bal oldali?
Waldemar Juhászfalvi (2025. 07. 19. 7:08):
Vigyázzatok az ügyfélszolgálatukkal.
Nem válaszolnak az e-mailekre, telefonon nem lehet őket elérni.