Egészségközpont Panoráma Poliklinika: Szolgáltatások és Élmények
Az Egészségközpont Panoráma Poliklinika Budapest Váci útján található, ahol a páciensek széleskörű ellátásra számíthatnak. Az itt dolgozó szakemberek elkötelezettek a betegek jóléte iránt, azonban a tapasztalatok vegyesek, ezért érdemes alaposan megfontolni a választást.
Időpont szükséges és tervezés
A klinikára való jelentkezés előtt időpont szükséges, amelyet online vagy telefonon lehet foglalni. A visszaigazolás SMS-ben történik, így a betegek pontosan tudják, mikor kell megjelenniük. Azonban néhány páciens tapasztalata szerint előfordulhat, hogy az időpontokat elfelejtik, ami fejtörést okozhat, főleg akik ADHD-val küzdenek.
A szolgáltatások széles spektruma
A Panoráma Poliklinika szolgáltatásai közé tartozik a pszichológiai és pszichiátriai vizsgálatok, melyeket szakképzett orvosok végeznek. Dr. Lakatos Zoltán és Dr. Farkas Ágnes pszichológusok különösen kedveltek a páciensek körében, többek között empatikus hozzáállásuk miatt. Ugyanakkor, néha előfordulhat, hogy a recepciósok nem a legkedvesebbek, ami rontja az összképet.
Időpont javasolt és WC-létesítmények
Az időpontok foglalásánál érdemes figyelembe venni, hogy sok páciensnek további időpontokra van szüksége a diagnózis felállításához. A klinikán megtalálható egy kerekesszékkel megközelíthető mosdó, ami fontos a mozgáskorlátozott páciensek számára. A WC-k tisztasága általában megfelelő, de a pótlólagos látogatások során érdemes figyelmet fordítani a higiéniára.
Megközelíthetőség és parkolás
A megközelíthetőség szempontjából a klinika jól elérhető tömegközlekedéssel, azonban sok páciens panaszkodik a parkolási lehetőségek hiányára. Érdemes előre tervezni, hogy ne kelljen sok időt vesztegetni a parkolóhely keresésére.
Költségek és a válaszok gyorsasága
A klinika költségei viszonylag magasak, és az árak emelkedése is aggasztó lehet. Sok páciens tapasztalta, hogy a vizsgálatokért cserébe nem mindig kapták meg azt, amit vártak, és az adminisztrációs díjak is lassanként nőnek. A válaszok gyorsasága szintén akadozhat, főként ha további információkra van szükség.
Összegzés
A Panoráma Poliklinika, bár sok pácienst szolgál ki professzionálisan, vegyes visszajelzéseket kapott. Míg néhányan elégedettek a kezeléssel és a kedves személyzettel, mások csalódottak maradtak a magas költségek és a kommunikáció hiányosságai miatt. Ezen tapasztalatok fényében érdemes alaposan mérlegelni a klinika választását. A kérdéses időpontok, a szolgáltatások minősége és a recepción dolgozók hozzáállása sok mindent elárulhat az intézményről, és segíthet a betegeknek a megfelelő döntés meghozatalában.
Ha szükséges változtatni bármilyen adatot, amelyet nem helyesnek tart ez a webhely kérjük küldjön egy üzenetet, és kijavítjuk azonnal. Köszönjük előre köszönjük az együttműködésért.
Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 35 hozzászólás érkezett.
Patrik Ferenc (2025. 07. 29. 18:44):
Ma kardiológus vizsgálaton vettem részt, hogy megállapítsák vagy kizárják egy másik betegség kardiológiai okát. Doktor Úr, Pap Csaba nemcsak alapos, türelmes és körültekintő volt (évekre visszanézte a leleteimet az EESZT-n), hanem minden részletet elmagyarázott nekem kedvesen, még humorral is fűszerezve. Nyugtató érzés volt, és pontosan megmondta, hogy milyen további vizsgálatokra lesz szükség és miért. Mindent, amit lehet, ugyanitt fogok elvégeztetni - mintha nem is Magyarországon lennék.
Gábor Jakab (2025. 07. 29. 15:50):
Valóban, csak vérvételre mentem, de nagyon jó érzés volt, hogy részletes tájékoztatást kaptam az esetleges kiegészítő vizsgálatokról és a lelet kiadásáról is. Éreztem, hogy törődnek velem! Nagyon hálás vagyok érte!
Nándi Szalai (2025. 07. 26. 14:33):
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️Professzionális kezelés, kedves, figyelmes hozzáállás, kiváló kommunikáció a betegekkel. Mindig könnyedén és gyorsan tudok időpontot foglalni, valamint részem van egy szakszerű tájékoztatásban. Csak ajánlani tudom, én már csak ide járok! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Xénia Barta (2025. 07. 24. 23:12):
Nagyon kedves és professzionális az obszolgáltatás itt. Nagyon elégedett vagyok!
Ursula Lakatos (2025. 07. 24. 15:57):
Gyors, lényegre törő, diszkrét - ezek a legfontosabb jellemzők számomra egy egészségközponttal kapcsolatban. Fontos számomra, hogy gyors segítséget kapjak, de ugyanakkor ne legyen hosszadalmas a folyamat. Az is fontos számomra, hogy a kezelések diszkréten és bizalmasan történjenek. Ezért mindig olyan egészségközpontot keresek, ahol ezek a szempontok teljesülnek.
Tivadar Szőke (2025. 07. 22. 14:30):
Az adminisztrátorok fele kifejezetten bunkó, a budai pszichiáter egy hónap után érte el a körzeti pszichiáteremet, hogy egyeztessenek, miközben minden elérhetőségemet megadtam. Egyszerűen szánalmas volt az egész helyzet. Még a pszichológus is lekezelő volt velem.
Yvonna Csonkafi (2025. 07. 20. 11:14):
80 és 84 éves testvérpárt kísértem kardiológiai szakvizsgálatra, nagyon fontosak számomra. A bácsi volt beteg, 84 éves és sokféle problémával küzd, nehezen mozog, és gyakran lehetetlen az állami egészségügyben való ellátása a hosszú várólisták miatt, de nem panaszként említem ezt.
Remek ellátást kaptunk, nagyon sok időt szántak ránk, szív ultrahang, vérvétel, és rengeteg türelem:) nagyon hálás vagyok érte, és folytatni fogjuk...
Cs. Ami
Pongrác Zoltán (2025. 07. 17. 20:44):
Kedves volt az recepciós hölgy, és nagyon tetszett a váró tisztasága. Az ultrahangos vizsgálat is pozitív volt, a 8 éves lányomnak nagyon kedves volt a szonográfus. Beszélgetett vele, elmagyarázta neki, hogy mit fog csinálni.
Ivett Barta (2025. 07. 17. 11:10):
Dr. Lakatos Zoltán kezelésében voltam hónapokon keresztül.
Nagyon kedves és együttműködő személyisége jelentősen segítette a tüneteim megértését és a terápia általi javulást. Nagyon hálás vagyok a segítségéért, szívesen ajánlom az Egészségközpontot! Köszönöm szépen!
Ábel Kertész (2025. 07. 14. 15:05):
Anyámat vittem vizsgálatra és nem csalódtam. A neurológus doktornő, Magyari Ágota nagyon kedves volt, alapos vizsgálat után mindent elmagyarázott. Tényleg nemcsak a testet gyógyítja, hanem az egész embert figyelembe veszi. Édesanyám nagyon meg volt elégedve, ezért is ment vissza hozzá. Köszönöm!
Ábel Némethy (2025. 07. 13. 4:10):
Nagyon pozitív tapasztalataim vannak az Egészségközpontban. Sok szakorvosi konzultáció és MRI vizsgálat után kerültem ide. (Minimális szervi okból kifolyólag mozgásképtelen voltam.) Nagy tisztelettel és hálával gondolok az Egészségközpont holisztikus megközelítését alkalmazó pszichológusára és pszichiáterére, akik kezeltek engem. Ráadásul a recepciós hölgyek is nagyon kedvesek és segítőkészek voltak. Köszönöm szépen!
Yorick Juhász (2025. 07. 10. 0:12):
2 hónapos várólistán voltam, de 4 nappal az időpont előtt lemondás történt... Ez igazán frusztráló és bosszantó volt számomra. Remélem hamarabb sikerül új időpontot kapnom a képzett szakembertől az Egészségközpontban.
Gizella Kovács (2025. 07. 09. 23:04):
Dr. Mühl Dorottya onkológusnál jártam. A doktornő nagyon alaposan tájékoztatott, türelmesen és empátiával válaszolt minden kérdésemre. Nagyon izgultam, de már a váróban is nagyon kedvesek voltak velem. Mindenkinek csak ajánlani tudom Őket, nyugodtan és teljesen elégedetten távoztam.
Farkas Varga (2025. 07. 07. 3:37):
Gyorsan, jól előkészített ellátást kaptunk. Pontosan mentünk az időpontra, és pontosan fogadtak minket. Mielőtt elvégeztük a mintavételt (antigén gyorstesztet utazáshoz), részletes tájékoztatást kaptunk róla. Az eredményt azonnal kézhez kaptuk. Elégedetten tértünk haza.
Evelin Wagner (2025. 07. 05. 20:39):
Ez az orvos csak a legjobbak között van!
Mária Lukács (2025. 07. 03. 17:19):
Kicsit vegyesek az érzéseim ezzel kapcsolatban. Az időpontok előtt általában szoktak küldeni sms-eket, de néha elfelejtik ezt megtenni. Nem akarom teljesen őket hibáztatni, de az ADHD-vel küzdő embernek ez zavaró lehet, mivel én nagyon sokat támaszkodtam az sms-ekre. Néha előfordult, hogy egy ilyen értesítés hiányzott, és emiatt elfelejtettem elmenni a találkozóra. Természetesen a későbbi időpontot is ki kellett fizetnem.
A csomag díjában valamiért nincs benne a pszichiáteri összefoglaló beszélgetés, azt külön kell fizetni. Pedig az összefoglaló beszélgetés során nem igazán kaptam új információkat. Csak minimálisan több infó hangzott el, mint a rendes pszichiáteri beszélgetés során.
Ami pedig a pszichológiai vizsgálatot illeti, teljesen másra számítottam. Azt hittem, hogy egy beszélgetős jellegű lesz, ehelyett viszont az időpont alatt egy tesztet kellett kitöltenem.
Ignác Keresztes (2025. 07. 02. 16:22):
Minden alkalommal, amikor meglátogattunk, nagyon elégedettek voltunk! Nagyon alaposak és kedvesek voltak velünk.
Werner Szőke (2025. 07. 02. 15:18):
Felnőtt ADHD vizsgálaton vettem részt. Nagyon alapos kivizsgálás reményében választottam a klinikát és pontosan ezt is kaptam. Dr. Lakatos Zoltán és Radnai Fruzsina rendkívül empátiásak, nyitottak és felkészültek. Minden alkalommal úgy éreztem, hogy teljes egészében vizsgálják és látják a problémáimat, a mélyebb összefüggésekre is rálátnak és tájékoztatnak is ezekről. Igazi segítő szándék és együttműködés jellemezte a vizsgálat egészét. Maximálisan meg vagyok elégedve és nem kellett éveket várnom. Frissítés: 9 hónap után az életminőségem folyamatos és jelentős javulása tükrében még inkább úgy gondolom, hogy az egyik legjobb döntésem volt ezen a vizsgálaton részt venni.
Bori Adám (2025. 07. 01. 20:11):
Gyorsan sikerült időpontot foglalnunk, mindketten nagyon kedvesek voltak a recepciósok. A doktornő részletesen elmagyarázta a vizsgálat menetét, azonnal megkaptuk az eredményt. A helyszín gyönyörű és elegáns volt. Örömmel ajánlom másoknak is az ismeretségi körömben.
Viktor Wagner (2025. 06. 30. 1:31):
Felnőtt ADHD tesztre jelentkeztem. Az egész csapat végtelenül kedves és megértő volt. Ki szeretném emelni Kovács Erika pszichológus empatikus hozzáállását és Dr. Lakatos Zoltán szakértelmét és kedvességét.
Nagyon hasznos volt, hogy az időpontokról SMS-ben tájékoztattak.
Fontos megjegyezni, hogy nekem szükségem volt egy további időpontra, ami nem volt a csomag része. Úgy gondolom, hogy csak azoknak elegendő a csomagban foglalt időpont, akiknél a hiperaktivitás és figyelemzavar azonnal látható, és minden diagnosztikai kritériumnak megfelelnek. Akiknek nem voltak tanulási nehézségeik gyerekkorukban, azoknak fel kell készülniük plusz anyagiakra és szülői interjúra is. Örültem a alapos vizsgálatnak, de láttam, hogy másoknál is előfordult ez, így fontosnak tartom ezt megemlíteni itt.
Néhány negatívum: a reggeli recepciósok nem túl kedvesek voltak. Láttam, ahogy egy nő új recepciósokat oktatott, és kifejezetten lenéző és türelmetlen volt. Emellett az egyik recepciósnak üzenve, egy ADHD klinikán előfordulhat, hogy valaki nem emlékszik arra, milyen sorrendben kell kitölteni az űrlapokat.
Mindenesetre minden más, az ellátás és az ADHD csapat kiváló volt. Hálás vagyok mindenkinek :)