Panoráma Poliklinika - Budapest

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Panoráma Poliklinika - Budapest

Panoráma Poliklinika - Budapest

Közzétéve:: - Találatok: 2 088 - Megosztás
Nyomtatható verzió
Hozzászólások: 59 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 186 - Pontszám: 4.4

Egészségközpont Panoráma Poliklinika: Szolgáltatások és Élmények

Az Egészségközpont Panoráma Poliklinika Budapest Váci útján található, ahol a páciensek széleskörű ellátásra számíthatnak. Az itt dolgozó szakemberek elkötelezettek a betegek jóléte iránt, azonban a tapasztalatok vegyesek, ezért érdemes alaposan megfontolni a választást.

Időpont szükséges és tervezés

A klinikára való jelentkezés előtt időpont szükséges, amelyet online vagy telefonon lehet foglalni. A visszaigazolás SMS-ben történik, így a betegek pontosan tudják, mikor kell megjelenniük. Azonban néhány páciens tapasztalata szerint előfordulhat, hogy az időpontokat elfelejtik, ami fejtörést okozhat, főleg akik ADHD-val küzdenek.

A szolgáltatások széles spektruma

A Panoráma Poliklinika szolgáltatásai közé tartozik a pszichológiai és pszichiátriai vizsgálatok, melyeket szakképzett orvosok végeznek. Dr. Lakatos Zoltán és Dr. Farkas Ágnes pszichológusok különösen kedveltek a páciensek körében, többek között empatikus hozzáállásuk miatt. Ugyanakkor, néha előfordulhat, hogy a recepciósok nem a legkedvesebbek, ami rontja az összképet.

Időpont javasolt és WC-létesítmények

Az időpontok foglalásánál érdemes figyelembe venni, hogy sok páciensnek további időpontokra van szüksége a diagnózis felállításához. A klinikán megtalálható egy kerekesszékkel megközelíthető mosdó, ami fontos a mozgáskorlátozott páciensek számára. A WC-k tisztasága általában megfelelő, de a pótlólagos látogatások során érdemes figyelmet fordítani a higiéniára.

Megközelíthetőség és parkolás

A megközelíthetőség szempontjából a klinika jól elérhető tömegközlekedéssel, azonban sok páciens panaszkodik a parkolási lehetőségek hiányára. Érdemes előre tervezni, hogy ne kelljen sok időt vesztegetni a parkolóhely keresésére.

Költségek és a válaszok gyorsasága

A klinika költségei viszonylag magasak, és az árak emelkedése is aggasztó lehet. Sok páciens tapasztalta, hogy a vizsgálatokért cserébe nem mindig kapták meg azt, amit vártak, és az adminisztrációs díjak is lassanként nőnek. A válaszok gyorsasága szintén akadozhat, főként ha további információkra van szükség.

Összegzés

A Panoráma Poliklinika, bár sok pácienst szolgál ki professzionálisan, vegyes visszajelzéseket kapott. Míg néhányan elégedettek a kezeléssel és a kedves személyzettel, mások csalódottak maradtak a magas költségek és a kommunikáció hiányosságai miatt. Ezen tapasztalatok fényében érdemes alaposan mérlegelni a klinika választását. A kérdéses időpontok, a szolgáltatások minősége és a recepción dolgozók hozzáállása sok mindent elárulhat az intézményről, és segíthet a betegeknek a megfelelő döntés meghozatalában.

Üzletünk ezen a helyen található

A kapcsolattartó említett Egészségközpont van +36707750288

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +36707750288

térkép Panoráma Poliklinika Egészségközpont ban Budapest

Ezekben az időpontokban nyitva vagyunk:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szükséges változtatni bármilyen adatot, amelyet nem helyesnek tart ez a webhely kérjük küldjön egy üzenetet, és kijavítjuk azonnal. Köszönjük előre köszönjük az együttműködésért.

Képek

Videók:
Panoráma Poliklinika - Budapest
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 59 hozzászólás érkezett.

Julián Gönczi (2025. 09. 15. 18:10):
Teljesen helyesen végezték el az ADHD csomag részeként felmerült vizsgálatokat, részletesen tájékoztattak mindenről, amire szükségem van ahhoz, hogy tájékozott döntést hozzak. A vizsgálat során más problémákat is felfedeztek, melyek kezelését szintén helyesen és teljes körűen elvégezték. Csak ajánlani tudom Őket.
Sarolta Orbán (2025. 09. 09. 17:46):
Már majdnem egy éve járok ide, és nem lehetnék elégedettebb! A recepciós hölgy nagyon kedves és segítőkész mindenben. Az orvos is teljes mértékben kielégített. Bár 1000 km-re lakom a klinikától, mégis Őket választom mindig.
Huba Lukácsi (2025. 09. 08. 17:51):
Felnőtt figyelemhiányos hiperaktivitás zavar (ADHD) kivizsgáláson vettem részt a klinikán. Szeretnék megosztani néhány pozitív és negatív tapasztalatomat.

Mivel 3 évet kellett volna várnomban az állami intézményben, ezért döntöttem a Panoráma Poliklinika mellett. Az első időpontomat 1 héttel a jelentkezés után kaptam, és az egész folyamat 2,5 hónapot vett igénybe.

Nagyon elégedett voltam a folyamat nagy részével, Dr. Lakatos Zoltán pszichiáterrel kellemesen zajlottak az beszélgetéseink, szakmájában jártasnak bizonyult, csak ajánlani tudom őt, valamint Radnai Fruzsina szakpszichológust is. Mindenki, akivel találkoztam, kedves, profi és segítőkész volt. Gyorsan reagáltak az általam küldött sok e-mailre is.

Kezdetben teszteket végeznek annak megállapítására, hogy a személy szükséget tart-e gyógyszeres kezelésre az adott diagnózis esetében. Tehát ha valaki nem kapna gyógyszert, lehet, hogy nem akarja végigcsinálni a már előre kifizetett diagnosztikai csomagot.
Nem lehet külön-külön jelentkezni a diagnosztikai vizsgálatra, majd később dönteni a gyógyszeres kezelés miatt a pszichoszomatikus orvosi vizsgálatról. Úgy tűnik, hogy csak egyben lehet elvégezni/kifizetni az egész folyamatot. Lehet, hogy van logikus magyarázat erre, amiről nincs tudomásom, de ez volt a legnagyobb problémám.

Számomra 2 további 50 perces időpont szükséges volt a kivizsgálás során, ezért a folyamat drágább lett. Azt mondták, hogy másoknak lehet, hogy kevesebb idő is elég lenne, de nem tudom, hogy ez esetben olcsóbb lenne-e. Egy alkalommal szülővel kellett bemennem, bár ez nem tartozott az alap eljárás részéhez.

Előfordult, hogy kértem időpontot kontrollra, de végül nem lett feljegyezve, szerencsére időben értesültem erről. Nem mindig kaptam e-mail/sms értesítést minden időpont előtt. Néhányszor késett az időpont, de cserébe ugyanennyivel tovább tartották, ami méltányosnak tűnt.

Összességében ajánlani tudom a klinikát!
Felix Kozma (2025. 09. 05. 1:43):
Kerülje el minden áron ezt, ez csak egy átverés. Nem érdemes pazarolni az időt és pénzt ilyenekre.
Xénia Adám (2025. 09. 04. 7:03):
Bejegyzések, gondoskodó, figyelmes ellátás.
Nándi Szilágyi (2025. 09. 03. 20:59):
A blogon található információk nagyon hasznosak és színvonalasak. Nagyon tetszik, ahogy a szerző részletesen és érthetően ír az egészségközpontokban elérhető ellátásokról és szolgáltatásokról. Kíváncsian várom a következő bejegyzéseket is!
Gyöngyi Nagy (2025. 09. 01. 7:39):
Köszönöm Dr. Baracskai Mónika doktornőnek a végtelen türelmét, empátiáját és segítőkész hozzáállását a gyermekemmel kapcsolatban! Nagyon hálás vagyok az Ön odafigyeléséért és szakértelméért.
Walter Gulyás (2025. 08. 30. 3:17):
A személyzet nagyon barátságos és az egészségügyi szolgáltatások magas színvonalúak! Nagyon elégedett vagyok velük!
Ybl Szilágyi (2025. 08. 30. 2:00):
Undervurderet! Még sosem hagytam annyi pénzt feleslegesen a magánklinikán. Nagyon drága és lekezelőek az emberek. Az endokrinológus hölgy egyszerűen vicces volt!
Jázmin Lakatos (2025. 08. 28. 20:36):
A gyógyítás kézrátétellel történő első osztályú végrehajtása.
Eszter Balog (2025. 08. 26. 7:47):
Nagyon elégedett vagyok Dr. Farkas Ágnes munkájával az Egészségközpontban! Nagyon kedves és segítőkész, valamint a személyzet többi tagja is nagyon profi és figyelmes! Nagyon ajánlom őket mindenkinek!
Nap Csapó (2025. 08. 25. 5:51):
Pontos, kedves, és nagyon megnyugtató a szolgáltatás.
Kulturált környezetben, magas színvonalú ellátást biztosítanak nekünk.
Zsuzsanna Horváth (2025. 08. 25. 2:02):
Kedves, gondoskodó és diszkrét szolgáltatás.
Árpád Csonkafi (2025. 08. 22. 10:00):
Mindig tökéletesen pontos, gyors és megbízható szolgáltatást nyújtanak, és leginkább kiválóan, empátiával kezelik az embert, nemcsak testrészként vagy tünetekként. Profi orvosokkal dolgoznak. Csak ajánlani tudom.
Károly Szabófi (2025. 08. 21. 6:56):
Fantasztikus szolgáltatás, pontos időpontok. Kedves, figyelmes, gondos kommunikáció a betegekkel. Bárcsak itt lenne a magyar egészségügy színvonala..!
Gábor Kertész (2025. 08. 20. 7:32):
Az emberekkel való nem megfelelő bánásmód, a szakmaiatlanság és az elutasító hozzáállás sosem elfogadható egy egészségközpontban. Ha szükséges, részletesen és érthetően tudom kifejteni ezt a vezetőségnek. A páciensek és az egészség mindig az első számú prioritásnak kell lennie.
Péter Takács (2025. 08. 19. 3:09):
Az első pillanattól kezdve, amikor belèptem a rendelőbe, azonnal éreztem, hogy figyelnek rám. Bármilyen kérdésemre alapos választ kaptam. Teljes mértékben elégedett vagyok a rendelővel.
Tivadar Nagyváradi (2025. 08. 18. 3:06):
Kedves és segítőkész személyzet, pontos időpontok. A szakorvosok figyelmesek, alaposak és türelmesek az ember panaszainak meghallgatásában. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással!
Lilla Zsoldos (2025. 08. 13. 2:16):
Munkahelyi egészségügyi vizsgálaton jártam náluk. Nagyon kedvesek voltak. Minden rendben volt és az eredményeket is időben megkaptam.
Nagyszerű a hely.
Árpádné Adám (2025. 08. 10. 4:48):
Mindig meglep, hogy ezek a magán klinikák nem tartják fontosnak, hogy legalább 1-2 parkolási lehetőség legyen a betegeknek. Komoly veszteség az igen drága kezelések esetén ha még 15-20 percet parkolót kell keresgélni. Más tekintetben rendben volt a szolgáltatás.

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.