Diszkontáruház Lidl Budapest Váci Úton: Egy Áttekintés
A Lidl diszkontáruház, amely a Váci úton található, sok vásárló számára ismert helyszín Budapesten. Az üzlet vonzereje az újrahasznosítás, a „Gyorsan elintézhető” vásárlási élmény és a folyamatosan változó ajánlatok.
A Vásárlási Élmény
Sajnos a közelmúlt tapasztalatai azt mutatják, hogy a bolt színvonala jelentősen csökkent. Sok vásárló panaszkodik az állandó árukészlet hiányról, ami különösen a péksütemények és friss gyümölcsök esetében szembetűnő volt. A zöldségek és gyümölcsök kifejezetten rohadnak, amivel az ügyfelek elégedetlenségét fokozzák.
Parkolás és Megközelíthetőség
A Váci úti Lidl jól megközelíthető, díjmentes parkoló áll rendelkezésre, amely kerekesszékkel megközelíthető. Azonban a közelmúltban felmerült, hogy az ingyenes parkolás időkorlátja bevezetésre került, ami sok vásárló számára kényelmetlenséget okoz.
Fizetési Módszerek
A boltban elérhető a Bankkártyás fizetés és NFC-mobilfizetés lehetősége is, így gyorsan intézhetjük vásárlásainkat. Azonban az önkiszolgáló kasszák nem mindig működnek zökkenőmentesen, és a vásárlóknak gyakran segítséget kell kérniük a dolgozóktól.
Vélemények és Tapasztalatok
A vásárlók véleménye megoszlik. Sokan dicsérik a bolt nagyszerű terményeit és akciós ajánlatait, míg mások a személyzet modorával és a bolt állapotával kapcsolatban panaszkodnak. Özönlenek a visszajelzések a rendetlenségről és a koszos környezetről, ami rontja a vásárlási élményt.
Összegzés
A Diszkontáruház Lidl Budapest Váci úton vegyes érzelmeket vált ki a vásárlókból. Bár nagyszerű termények és akciók várják a vásárlókat, a szolgáltatás minősége és a bolt tisztasága sokat kíván. A jövőbeni fejlesztések elengedhetetlenek ahhoz, hogy a bolt visszanyerje korábbi népszerűségét.
Ha szeretne igazítani bármilyen elemet, amelyet nem pontosnak tart ez a webhely kérjük küldjön nekünk egy üzenetet, hogy mi tudjuk kijavítjuk minél hamarabb. Köszönjük előre köszönjük az együttműködésért.
Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 49 hozzászólás érkezett.
Rebeka Győri (2025. 09. 14. 6:09):
Az itteni vásárlásaim 90%-át itt intézem. Mindig kedvesek, gyorsak.
FRISSENÍTÉS 2025.02.07.:
Az előző véleményem 5 éve volt 5 csillag. Most azonban lejjebb veszem 3-ra: hosszú sorok, gyorsan elfogyó árukészlet, az önkiszolgálóban sokszor nem figyelnek, ha pirosan villog... télen pedig DÖGMELEG van. Miért kell odabent 30 fokot tartani, amikor a bejövő emberek kabátban vannak?
Orsolya Ráczfi (2025. 09. 12. 13:53):
A mai pénztáros viselkedése valóban hagy némi kívánnivalót maga után! És az a hangos nevetés, amit a vevőkkel csinál, az egyszerűen szégyenletes... Kéne picit jobban odafigyelniük magukra és az ügyfeleikre, mert ez a színvonal alá viszi őket.
Péter Tóth (2025. 09. 06. 20:55):
Kevésnek tűnt a húsárú (amit el is vártunk). Viszont nagyon sokféle zöldség és gyümölcs volt kapható. Amikor látták, hogy hosszú a sor, még egy pénztárat nyitottak.
Yanush Molnár (2025. 08. 30. 18:11):
Rendesen feltöltött polcokkal találkoztam az esetek nagy részében. Messze a legjobb LIDL, ahol jártam.
Ottó Lukács (2025. 08. 27. 21:23):
A bolt elrendezése, mint tudjuk, mindenhol ugyanaz. Nagyon tetszett az önkiszolgáló kassza, kevesebb lett a várakozási idő. Az eladó nő kedves és segítőkész volt, nagyon örültem neki.
Dalma Faragó (2025. 08. 27. 14:30):
Teljesen más volt az elrendezése, mint az eddig jártam. Alig találtam dolgokat, de végül sikerült. A munkatársak nagyon segítőkészek voltak.
Kornél Lengyel (2025. 08. 24. 20:45):
Minden héten ellátogatunk ide vásárolni, nagyon jó minőségű alapanyagokat kínálnak, az árak is rendben vannak az üzletben.
Fruzsina Szilágyi (2025. 08. 24. 11:45):
Nagyon szeretem ezt a boltot, de tegnap az önkiszolgáló pénztárnál egy olyan eladóval találkoztam, aki úgy viselkedett, mintha vezető lenne, és nagyon udvariatlanul kiabált rám, mert nem tudtam, hogyan kell beütni a 6 palack ásványvizet. Szerintem nem elfogadható ez a kommunikáció a vásárlókkal szemben!
Xénia Pataki (2025. 08. 21. 8:58):
A dolgozók stílusa borzalmas, az önkiszolgáló pénztárban pedig lehetőség van arra, hogy "számlát kérjen". Azonban közlik velem, hogy TILOS áfás számlát kérni. Miért van ez? Hiszen kötelesek biztosítani, és miért van az opció a gépben, ha mégsem lehet igényelni? Korábban nem volt probléma ezzel, miért lett ez ma már megváltoztatva?
Enikő Halász (2025. 08. 20. 7:25):
Könnyen megközelíthető, akadálymentes parkolóval, udvarias személyzettel rendelkezik.
Az üzlet nekem kissé rendezetlennek tűnt, sok a hiánytermék és nem csak árzsákos termékek. Az áruk viszont szépek, az árak pedig átlagosak.
Léna Takácsfi (2025. 08. 17. 1:08):
Érdekes vásárlási élmény! Úgy éreztem magam, mintha a kereslet és kínálat csatájába csöppentem volna. A karácsonyi roham közepette hosszú sorban álltam, de mindent rendben tudtam intézni. Nagy elismerésem a dolgozóknak, akik sok éhes vásárlót kiszolgáltak! Nagyon köszönöm nekik ezért!
Gréta Nagy (2025. 08. 15. 22:06):
Eladás során korlátozott választék, visszaváltás nehézkességei, a zöldségek frissessége pedig gyakran hiányzik.
Waldemar Varga (2025. 08. 13. 16:52):
Nagyon rossz bolt, amiben valaha jártam. A személyzet nagyon lenéző és flegma, a bolt pedig koszos. Az önkiszolgáló pénztár sokszor van csak nyitva este, de az egészséges emberektől nehéz információkat kérni. Inkább kerüljétek el távolról!
Nap Kocsis (2025. 08. 12. 23:36):
Nagyon sokan vásárolnak, de csak kevés kassza van nyitva! Amikor jelzik, hogy új kassza nyílik, sokan odamennek, de többet kell várni, mire odaér a kassza kezelő. Ez néha bosszantó tud lenni 😡…
Zsófia Pappfi (2025. 08. 11. 2:43):
Nagyon kedvelem az itt dolgozókat. Már kérdeztem, hogy hol találhatok valamit és van-e még belőle. A válasz: "Honnan tudjam én? Meg kell keresned és megnézned." Hát ez milyen segítőkész! Köszönöm!
Kálmán Balog (2025. 08. 08. 18:53):
Nagyon bosszantó, hogy olyan nagy a rendetlenség... A kenyérvágó gépben műanyag zacskók vannak és a már szeletelt kenyér végének darabjai... mielőtt használni akarom, mindig ki kell takarítani.
A zöldséges részlegen valami rothadásnak indult, ami olyan büdös volt, hogy az egész üzletet elárasztotta... Alapvetően a eladók kedvesek és segítőkészek. Ezzel a negatív leírással természetesen senkit sem akarok megbántani. De ha ezek a hiányosságok fennmaradnak, más üzletet fogok keresni...
Gedeon Orbán (2025. 08. 08. 4:50):
Többszöri látogatás után biztosan állíthatom, hogy nem voltak pozitív élményeim. A személyzet nagy része bunkó és lekezelő stílusban kommunikál az ügyfelekkel! Szeretném jelezni, hogy: "Helló! Az emberek innen élnek, akik itt vásárolnak!" Sokat tanulhatnátok a vecsési csapatunktól arról, hogyan kell kedvesen bánni a vásárlókkal!
Dalma Győri (2025. 08. 05. 7:52):
Jó helyen található, elég tágas a parkoló. Ritka, hogy valami ne lenne kint kirakva. Sokan járnak ide, ezért érdemes felkészülni arra, hogy kikerülgetni a tömeget. Csak ezért adtam három csillagot, az áruházlánc egyik legjobb üzlete.
Bence Gönczi (2025. 07. 30. 4:56):
Valóban megromlott a színvonal, mindig hosszú sor van az üvegvisszaváltónál, rengeteg áru blokkolja az útat a polcokon, a pénztáraknál pedig hosszú sorban kell állni... Az áru minőségével nincs bajom, ezért járunk ide a közelben. Régen jobb volt minden...
Ursula Kiss (2025. 07. 28. 7:35):
Nagyon jó bolt, sok választékkal, de hosszú sorok a pénztárnál..Többször előfordult, hogy reggel vásároltam és előre engedtek a pénztárnál, amit ezúton is köszönök..Az útam most másfelé visz, nem tudom mikor járok erre legközelebb..