Schiller Opel márkaszerviz - Budapest

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Schiller Opel márkaszerviz - Budapest

Schiller Opel márkaszerviz - Budapest

Közzétéve:: - Találatok: 5 482 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 72 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 466 - Pontszám: 4.5

Schiller Opel Márkaszerviz: Kerekesszékkel Megközelíthető Szolgáltatások

Budapesten található a Schiller Opel Márkaszerviz, amely nemcsak szakértelméről, hanem a megközelíthetőségéről is ismert. Az autószerelés és karbantartás során a kényelmet és a hozzáférhetőséget párhuzamosan biztosítják a látogatók számára.

Megközelíthetőség és Kerekesszékkel Megközelíthető Bejárat

A Schiller Opel szerviz külön figyelmet fordít a megközelíthetőségre, hiszen a gyengénlátók és mozgáskorlátozottak számára is könnyen elérhető parkoló áll rendelkezésre. A kerekesszékkel megközelíthető parkoló lehetősége megkönnyíti a látogatók életét, akik így gondtalanul érkezhetnek a szervizbe.

Az épület kialakítása során fontos szempont volt a kerekesszékkel megközelíthető bejárat létrehozása, amely garantálja, hogy mindenki zökkenőmentesen eljuthasson a szervizhez.

Az Ügyfelek Visszajelzései

Az elmúlt hónapok tapasztalatai vegyes képet mutatnak a Schiller Opel Márkaszervizről. Számos ügyfél dicsérte a szerviz munkáját, míg mások kritikával illették a szolgáltatás minőségét. Az alábbiakban néhány visszajelzés olvasható:

  • Kellemes légkör: Az egyik ügyfél kiemelte, hogy a szerviz munkatársai kedvesek és segítőkészek voltak, ezáltal egy pozitív élményt nyújtottak.
  • Lassú ügyintézés: Mások azonban a lassú ügyintézést és a hosszú várakozási időket emelték ki, ami miatt az elégedettségük csökkent.
  • Profi hozzáállás: Voltak, akik dicsérték a precíz és szakszerű munkát, különösen Molnár Gabriella munkáját, aki részletes tájékoztatást adott a javításokról.

Összegzés

A Schiller Opel Márkaszerviz Budapest egyik legfontosabb központja, ahol a kerekesszékkel megközelíthető parkoló és a kerekesszékkel megközelíthető bejárat révén mindenki számára elérhető a szolgáltatás. Az ügyfelek véleménye változó, de a szerviz iránti elkötelezettség és a folyamatos fejlődés látható. Érdemes meglátogatni őket és saját tapasztalatokat szerezni a szolgáltatásaikról.

Üzletünk helye

A telefon illető Autószerelő van +36208580420

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +36208580420

térkép Schiller Opel márkaszerviz Autószerelő ban Budapest

Ezek szerint a menetrenddel nyitva vagyunk:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat (Ma) ✸
Vasárnap

A weboldal

Ha szeretne igazítani bármilyen információt, amelyet nem pontosnak tart ez a portál kérjük továbbítson egy üzenetet, hogy kijavítjuk azonnal. Köszönjük előre köszönjük az együttműködésért.

Képek

Videók:
Schiller Opel márkaszerviz - Budapest
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 21 eddig 40 összesen 72 hozzászólás érkezett.

Dionys Török (2025. 08. 18. 11:48):
Egy autót szerettünk volna vásárolni, de amikor megérkeztünk, senki sem köszöntött minket, majd 10 percig csak álltunk és bámultunk. Amikor távoztunk, még mindig senki nem köszönt vissza. Nagyon csalódtunk a szolgáltatásban és biztosan nem fogunk visszatérni.
Helga Simon (2025. 08. 15. 10:58):
Minden rendben volt, csak sajna hiányzott a megfelelő tesztautó. (Combo Life 1.2, rövid verzió, 7 üléssel)
Xaviera Jakab (2025. 08. 13. 19:33):
Gyönyörű autós bemutatóterem és kedves emberekkel.
Napsugár Dudás (2025. 08. 12. 6:25):
Kedves értékesítők, barátságos atmoszféra, de a kommunikáció nem hibátlan.
Hugó Kovách (2025. 08. 11. 6:10):
Az ott dolgozók mintha levegőnek nézték volna magukat, olyan nehéz volt valakit találni, aki foglalkozott voln velünk. A bal oldali munkafelvevő még úgy tett, mintha telefonálna, csak hogy elkerülje a szemkontaktust, a jobb oldali pedig egyszerűen felállt és elment. Csak a középsőnél volt ügyfél.
Evelin Fábián (2025. 08. 11. 2:11):
PRR410
2020.01.31-én voltam éves szervizen Önöknél. Hibátlan hozzáállással, szakértelemsel, kedvesen és készségesen viselkedtek mindenki.
Köszönöm szépen mindent! Dr. Papp György
Virág Juhászfalvi (2025. 08. 10. 11:26):
Vettünk egy használt autót, és azt elfelejtették nekünk mondani, hogy 500 km után 30.000 kilométeres szervízt kell rajta elvégezni. Az ügyintézés is lassú volt, a tájékoztatás tekintetében. Úgy éreztük, csak egy ügyfél vagyunk számukra.
Róbert Fodor (2025. 08. 09. 14:33):
15 éve visszük vissza hozzájuk a náluk vásárolt G Astránkat szervízre, mindig segítőkész, szakszerű és vásárlóbarát kiszolgálást kapunk tőlük. Nagyon hálásak vagyunk! Nagyon ajánljuk őket mindenki számára! Köszönjük!
Márton Ferenc (2025. 08. 08. 10:55):
Több mint 2 hónapot vártam egy alkatrész cseréjére...sokszor én hívtam őket, mert csak igérgették, hogy visszahívnak. Utolsó hívásomnál közölték, hogy még nincs az alkatrész, és nem is tudják megmondani, mikor érkezik meg, és elfelejtettek szólni....bravó!!!👌 Más szervízt nem kerestem, mert azt mondták, hogy kb. december végére meg fog érkezni az alkatrész...január 10 van, és az én hívásomra (mert ugye megint nem hívtak vissza két napja ígérték, ahogyan minden telefonálásom után se hívtak vissza) közölték, hogy ja...mégsem tudják megcsinálni. Az átvizsgálás alatt borzasztó volt, levegőnek nézik az embert, kedvesség és tájékoztatás nulla. Futószalag-szerű ügyfélkezelés.
Rozina Kocsis (2025. 08. 04. 5:34):
Minden csillog és új, nagyon szép a hely. Egy rendkívül kedves úriember segített nekünk, aki teljes mértékben támogató volt, így minden kérdésünkre választ kaptunk.
Loránd Végh (2025. 08. 03. 13:45):
Kedves és szakértő kiszolgálás. Megbízható szerviz és szakembercsapat áll a rendelkezésünkre.
Wanda Iványi (2025. 08. 02. 2:58):
Arra szántuk a látogatást, hogy vásároljunk, de 1 éves várakozás hosszú volt.
Csaba Lakatos (2025. 08. 01. 1:00):
Nagyon kedvesen, készségesen fogadtak és minden kérdésemre türelmesen válaszoltak. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásukkal! Nagyon ajánlom mindenkinek!
Ádám Kovácsfi (2025. 07. 31. 5:16):
Pozitív hozzáállás, gyönyörű környezet. Nem túl drága.
Ugrin Molnárka (2025. 07. 29. 15:30):
A hely jó, az emberek kedvesek és minden rendben van, de hogy nem adják át az állami támogatással vásárolt autókat, amíg a pénz meg nem érkezik az állami kincstártól, és ezért csak később, két héttel lehet átvenni a gépkocsit, az egy kicsit abszurdnak tűnik nekem.
Boglárka Benedek (2025. 07. 26. 21:13):
Nagyon kedves és segítőkész értékesítők, sokféle modell közül választhatunk, kipróbálhatjuk a tesztautókat is. Nagyon elégedettek vagyunk!
Viktória Tóthfi (2025. 07. 22. 20:43):
A teljesítésről szóló ígéretek teljes hiánya, az ügyfél reklamációjának figyelmen kívül hagyása, majd az ellentételezés nélküli "kamudumás" lerázása. Senkinek nem ajánlanám az autóvásárlást, kivéve, ha valaki szeretné idén is hallgatni a covidra és a chiphiányra való hivatkozásokat a szállítási késedelem okaként! A befizetéstől számított 35 hetes szállítási idő helyett 48 hét lett, de azt mondták, hogy örüljek neki, mert van olyan márka, amelyik még többet késik 🥹! Hááát, köszönöm! Biztosan nem fogjuk bővíteni a flottánkat Opel autókkal!
Domokos Vass (2025. 07. 20. 19:27):
Igazán megbízhatóak. Már a második autót vásároltuk tőlük. Minden simán és gyorsan ment.
Linda Urbán (2025. 07. 20. 13:46):
Az ajtónál lévő irányító oszlop feliratain még vannak apró módosítások, hogy továbbfejlesszük az irányítást. Mindemellett gyönyörű és tágas volt a hely, a kiszolgálás pedig gyors és zökkenőmentes.
Márk Szilágyi (2025. 07. 20. 5:45):
Nyugodtan ajánlom, segítőkész, ügyfélközpontú hozzáállás, szakértelemmel teli tájékoztatás. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásukkal.

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.