Toyota Győr - Autószalon és szerviz - Győr

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Toyota Győr - Autószalon és szerviz - Győr

Közzétéve:: - Találatok: 4 736 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 78 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 530 - Pontszám: 4.3

Autókereskedés Toyota Győr: Szolgáltatások és Tapasztalatok

A Toyota Győr autószalon és szerviz kiváló lehetőségeket kínál az autót vásárlók és a szervizre vágyók számára. A következőkben bemutatjuk, hogy milyen előnyöket élvezhet a látogató, és miért fontos figyelembe venni a tapasztalatokat.

Házhozszállítás és Fizetési Opciók

A házhozszállítás révén kényelmesen juthat el új autójához anélkül, hogy el kellene látogatnia a kereskedésbe. Az autó vásárlását követően különböző fizetési módok közül választhat, mint például bankkártyás, hitelkártyás, vagy NFC-mobilfizetés.

Megközelíthetőség és Parkolási Lehetőségek

A kereskedés megközelíthetősége kiváló, ráadásul kerekesszékkel megközelíthető bejárat áll rendelkezésre. A kerekesszékkel megközelíthető parkoló is segíti a mozgáskorlátozott vendégeket, fokozva ezzel a komfortérzetet.

Szolgáltatás Beállításai és Időpont Egyeztetés

A szerviz szolgáltatásai között kiemelt szerepet kapnak a precíz szolgáltatás beállításai. Az igénybevételhez időpont szükséges, amelyet előre online is lefoglalhat. Ez segít elkerülni a várakozást és a kellemetlenségeket.

Tervezés és Helyben Vásárlás

Az autóvásárlás tervezése során a kereskedés szakértői segítenek Önnek a megfelelő döntés meghozatalában. A helyben vásárlás lehetősége miatt nem kell hosszú utakat megtennie, hogy megtalálja álmai autóját.

Tapasztalatok és Vélemények

Számos vélemény érkezett az Autókereskedés Toyota Győr-ról, amelyek között találunk pozitív és negatív tapasztalatokat is. Egyes vásárlók a kedves ügynököket és a szakszerű kiszolgálást emelik ki, míg mások a lekezelő hozzáállásra panaszkodnak.

  • Míg egy vásárló a szerviz szolgáltatásokat dicséri, mások csalódottak a magas költségek miatt.
  • Néhányan megemlítik a gyenge ügyfélkezelést, míg mások a felkészült személyzetet értékelik.

Összegzés

A Toyota Győr autószalon és szerviz sok lehetőséget kínál az autótulajdonosok számára, de fontos, hogy tájékozódjon a szolgáltatásokról és a vásárlói élményekről. A szakszerű munkavégzés mellett a vásárlónak jogában áll elvárni a tiszteletteljes bánásmódot.

Ezen a helyen találhat meg minket

A telefonszám illető Autókereskedés van +3696998084

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3696998084

Ezekben az időpontokban látogathat meg minket:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szükséges módosítani bármilyen adatot, amelyet nem pontosnak tart ez oldal kérjük küldjön nekünk egy üzenetet, és kijavítjuk azonnal. Előre köszönjük.

Képek

Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 78 hozzászólás érkezett.

Dalma Szűcs (2025. 09. 19. 8:24):
Autó kereskedés.
Ígérés, kifogások, magyarázkodás van.
A határidők betartása ismeretlen fogalom, de magyarázkodásban profik.
Mindezt 17 000 forintos rezsidíjért teszik.
Biztos, hogy itt többé nem látom az autómat.
Dóra Ferenc (2025. 09. 17. 3:22):
Teljesen pontosan és gyorsan elvégezték azt, amire jöttünk. A megbeszélt időpontot kiválóan betartották.
Yanush Wagner (2025. 09. 16. 2:04):
Azért kértük a Toyota RAV 4 ellenőrzését, diagnózisát, mert vásárolni szeretnénk volna!
Korrekt, gyors és segítőkész kiszolgálást kaptunk!
Mindenkinek ajánlom!!!
Lili Csaba (2025. 09. 13. 18:36):
Megvittem az eredetvizsgára a motorkerékpáromat, amikor a vizsgabiztos úgy döntött, hogy kipróbálja sisak nélkül a nyílt utcán. Szerencsémre a kollégáim látták az esetet és azonnal figyelmeztettek. Úgy érzem, hogy ez nem volt az első ilyen esetük. Másnap pedig simán hazudtak nekem az arcomba, mondván, hogy nekik joguk van ehhez... Nem ajánlom senkinek ezt a szolgáltatást igénybe venni.
Péter Győri (2025. 09. 06. 23:24):
Lehet, hogy csak nekem volt rossz a megérzésem és a tapasztalatom ezzel a márkakereskedéssel.
Ilona Kovách (2025. 09. 06. 21:47):
Az autómat vittem a Nissan szervízbe, mert nem működött a klíma. Gyorsan kiderítették a hibás alkatrészt (a szerelőkkel kapcsolatban nem lehet rosszat mondani) és megkértem őket, hogy rendeljenek hozzá egy újat.
Fél évig havonta kb. felhívtam őket, hogy érdeklődjek az alkatrészről, mert nyár volt, és szerettem volna használni a klímát, de mindig azt a választ kaptam, hogy utánanéznek és visszahívnak majd.
Nem is kell mondanom, hogy EGYSZER SEM hívtak vissza! Kicsit dühítő...
Pont azért vittem szakszervízbe, hogy minden simán menjen.
Viktor Fábián (2025. 09. 06. 17:42):
Az használt autó kereskedésüket nagyon segítőkésznek találtam, mindig készek voltak válaszolni minden kérdésemre és nagyon profin kezelték az ügyemet. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásukkal és bátran ajánlom mindenkinek!
Gábor Kocsis (2025. 09. 05. 2:38):
Segítőkész és gyors ügyintézés, nagyon elégedett voltam a szolgáltatással! Nagyon ajánlom mindenkinek, aki autót szeretne vásárolni.
Ágnes Bogdán (2025. 09. 04. 10:31):
Színvonalas kiszolgálás, kiváló ár-érték arány, mindenkinek csak ajánlani tudom!
🌟🌟🌟🌟🌟 ...
Krisztina Urbán (2025. 09. 03. 21:45):
Egy hűséges vásárlóként csak pozitív dolgokat tudok mondani róluk. Mindig segítőkészek és gyorsak. A szerviz az én esetemben mindig megbízhatóan dolgozott. Ellentétben a közhiedelemmel, nem számolnak horribilis árakat. Többször előfordult, hogy a saját költségükön kitakarították a kocsit kívül-belül.
Noémi Kovács (2025. 09. 02. 14:49):
Elmentem a Nissan szervizbe, és rendeltek nekem alkatrészt Hollandiából. Időre mentem, és meg tudtam várni az ügyfélváróban. Még kávéval is megkínáltak. Nagyon udvariasak és korrektek voltak.
Ákos Csonkafi (2025. 08. 30. 21:46):
Eddig pozitív tapasztalataim vannak az eddigi munkáikkal kapcsolatban. Nagyon udvarias és segítőkész csapat. Csak így tovább!
Ignác Iványi (2025. 08. 30. 20:56):
Mindig segítőkészek és viszonylag gyors az ügyintézés. Összességében jó😁 …
Károly Barna (2025. 08. 28. 16:32):
Csodálatos munkát végzett. Nagyon szép volt látni, hogyan fejlődik az autókereskedésről szóló blog. Kíváncsi vagyok, mi vár még ránk a jövőben!
Réka Barta (2025. 08. 27. 13:58):
Láttam, hogy a szerviz gyors és megbízható volt. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással!
Bendegúz Bors (2025. 08. 25. 8:00):
Az emberek csak az idődet vesztegetik, hogy ne maradjon időd a versenytársakra!
Yvonne Gálfi (2025. 08. 24. 3:37):
Kész és hasznos felvilágosítást kaptam a jelenlegi Toyota megrendelés-leszállítás folyamatáról. Az árajánlat is elfogadhatónak tűnt számomra. Lehet, hogy visszatérek, hogy konkrétabbá tegyem az elképzeléseimet.
Ilona Sándor (2025. 08. 24. 3:31):
...kaptunk választ a kérdésre... legalábbis részben...
Az kötelező szervízre biztosan nem fogunk ide menni....
András Végh (2025. 08. 23. 0:20):
Használt autót néztünk. Még csak részben voltunk tájékozódó fázisban, de a tapasztalataink alapján már az esetlegesen megvásárolható autók között nézelődtünk különböző kereskedésekben. Telefonon az értékesítő még kedvesnek tűnt, de amikor személyesen találkoztunk vele, nagyon csalódtunk. Végig lekezelő stílusban beszélt, ha valami alapvető autós tudást nem ismertünk, akkor lenézően viselkedett. A kérdéseinkre legfeljebb annyit válaszolt, hogy "a hirdetésben benne van", vagy csak sóhajtott és pofát vágott. Egy ilyen rossz tapasztalat után nem vásároltunk volna tőle autót, még akkor sem, ha minden tökéletes lett volna vele.
Ilona Tóthfi (2025. 08. 22. 4:15):
Én egy 2009-es Corolla tulajdonosa vagyok, és azóta is ebben a szervizben járok (Győri szerviz). Bár megbízható autó, sok gondom volt és van még mindig a klímával. A gyári kompresszor tönkrement benne, és a csere kb. 560 ezer Ft lenne náluk, de ezt nem vállalják, mert az egész klímát cserélni kellene, ami már milliós nagyságrendű költség lenne. Ők a Bélit ajánlották, ahol a felújított kompresszor után csak egy nyarat bírt ki. Ami nem tetszett, az az, hogy ma bent voltam a szervizben a műszaki vizsga miatt, és hogy beszereltessek egy használt autóból származó kompresszort. Ez az új kolléga negatív hozzáállása volt: "Csak új alkatrészeket hajlandók beszerelni, és mivel a klíma nem megfelelő, nem hajlandó műszakilag leellenőrizni." Ezzel a hozzáállással elveszítenek ügyfeleket, már egy biztosan elvesztettek. A következő autóm már nem lesz Toyota.

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.