Toyota Győr - Autószalon és szerviz - Győr

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Toyota Győr - Autószalon és szerviz - Győr

Közzétéve:: - Találatok: 4 409 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 33 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 530 - Pontszám: 4.3

Autókereskedés Toyota Győr: Szolgáltatások és Tapasztalatok

A Toyota Győr autószalon és szerviz kiváló lehetőségeket kínál az autót vásárlók és a szervizre vágyók számára. A következőkben bemutatjuk, hogy milyen előnyöket élvezhet a látogató, és miért fontos figyelembe venni a tapasztalatokat.

Házhozszállítás és Fizetési Opciók

A házhozszállítás révén kényelmesen juthat el új autójához anélkül, hogy el kellene látogatnia a kereskedésbe. Az autó vásárlását követően különböző fizetési módok közül választhat, mint például bankkártyás, hitelkártyás, vagy NFC-mobilfizetés.

Megközelíthetőség és Parkolási Lehetőségek

A kereskedés megközelíthetősége kiváló, ráadásul kerekesszékkel megközelíthető bejárat áll rendelkezésre. A kerekesszékkel megközelíthető parkoló is segíti a mozgáskorlátozott vendégeket, fokozva ezzel a komfortérzetet.

Szolgáltatás Beállításai és Időpont Egyeztetés

A szerviz szolgáltatásai között kiemelt szerepet kapnak a precíz szolgáltatás beállításai. Az igénybevételhez időpont szükséges, amelyet előre online is lefoglalhat. Ez segít elkerülni a várakozást és a kellemetlenségeket.

Tervezés és Helyben Vásárlás

Az autóvásárlás tervezése során a kereskedés szakértői segítenek Önnek a megfelelő döntés meghozatalában. A helyben vásárlás lehetősége miatt nem kell hosszú utakat megtennie, hogy megtalálja álmai autóját.

Tapasztalatok és Vélemények

Számos vélemény érkezett az Autókereskedés Toyota Győr-ról, amelyek között találunk pozitív és negatív tapasztalatokat is. Egyes vásárlók a kedves ügynököket és a szakszerű kiszolgálást emelik ki, míg mások a lekezelő hozzáállásra panaszkodnak.

  • Míg egy vásárló a szerviz szolgáltatásokat dicséri, mások csalódottak a magas költségek miatt.
  • Néhányan megemlítik a gyenge ügyfélkezelést, míg mások a felkészült személyzetet értékelik.

Összegzés

A Toyota Győr autószalon és szerviz sok lehetőséget kínál az autótulajdonosok számára, de fontos, hogy tájékozódjon a szolgáltatásokról és a vásárlói élményekről. A szakszerű munkavégzés mellett a vásárlónak jogában áll elvárni a tiszteletteljes bánásmódot.

Ezen a helyen találhat meg minket

A telefonszám illető Autókereskedés van +3696998084

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3696998084

Ezekben az időpontokban látogathat meg minket:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd (Ma) ✸
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szükséges módosítani bármilyen adatot, amelyet nem pontosnak tart ez oldal kérjük küldjön nekünk egy üzenetet, és kijavítjuk azonnal. Előre köszönjük.

Képek

Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 33 hozzászólás érkezett.

Yuri Pál (2025. 06. 29. 13:07):
Autót béreltem a hétvégére. Gyorsan ment minden és egy három hónapos Corollát vezethettem. Igazán felejthetetlen élmény volt.
Judit Pál (2025. 06. 29. 10:26):
Barátságos és szakértő szervizkolléga a garanciális javítás területén. Egy csillag mínusz: Nincs raktáron ablaktörlő 2014-es Avensishoz.
Odon Kálmán (2025. 06. 28. 14:19):
Segítőkész, jól képzett személyzet, közepes vezetési távolság teszt, tiszta és rendezett autószalon.
Loránd Ungvári (2025. 06. 28. 6:13):
Renault haszongépjárművet érdemes innen vásárolni. Gyors és profi ügyintézés, szerintem ennél jobbat nem találsz a többi Renault kereskedésben sem.
Odett Kovács (2025. 06. 26. 10:36):
Csak ajánlani tudom, minden tiszteletem az Autókereskedés blog íróinak. Nagyon hasznos és informatív tartalmakat találtam itt. Nagyon köszönöm!
Mónika Takáts (2025. 06. 25. 19:49):
Segítőkész kollégák, profi hozzáállás, köszönöm szépen a munkátokat. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásotokkal!
Csongor Katona (2025. 06. 24. 15:49):
Kiváló minőségű, magas színvonalú autószalon és szerviz.
Xénia Farkas (2025. 06. 23. 0:46):
Szakértő SEO vagyok egy blogon, amely az Autókereskedésről szól. Így hangzaná a kommentár magyar akcentussal:

"Úgy éreztem, hogy a szakértelmed és az ügyfélcentrikus hozzáállásod miatt ez volt az egyik legpozitívabb tapasztalatom az autóvásárlás során. Mindenkinek ajánlom."
Edit Wagner (2025. 06. 22. 22:17):
Szerettem volna autót vásárolni tőlük. Az értékesítők teljesen ignoráltak, még csak meg sem kérdezték, hogy mik a kívánságaim, holott komoly összegről van szó. Nagyon úgy tűnik, hogy nem fontos az ügyfél!
Cintia Nagyváradi (2025. 06. 21. 15:47):
Nem fair dolog, amikor autót szerettünk volna vásárolni. A hirdetésben az állt, hogy a téli gumit az ár tartalmazza, de az eladó mégis felszámolta nekünk. Olyan rejtett költségeket próbáltak ráerőltetni velünk, ami számunkra nem volt igazságos. Például egy használt autónál a beüzemelési díjat, amit ő már egyszer ki kellett fizessen az autóért.
Még arról sem kellene beszélni, hogy a stílus sem volt megfelelő. Amikor valaki egy 6 milliós autót vásárol, jól szeretné érezni magát, és nem kellemetlenül. Szóval nem is mertünk volna bemenni a kereskedésbe.
Nem ajánlanám...
Márton Oláh (2025. 06. 20. 19:53):
Az Avensis részecskeszűrő regenerálása miatt jártam náluk! Nagyon korrektek és rugalmasak voltak velem!
Kifejezetten pozitív benyomással távoztam tőlük!
Ivett Kováts (2025. 06. 20. 12:44):
Barátságos kereskedők és munkaadók. Nagyon jó tapasztalatom volt velük, mindenkinek ajánlom!
Imre Tóthfi (2025. 06. 19. 15:37):
Rendkívül udvarias és felkészült személyzet!
János Nagyfi (2025. 06. 18. 5:42):
Ma jártam egy Leaf-fel itt a szervizben, nem ajánlom senkinek ezt a helyet. Az én történetem: Egy hónapja voltam (véletlen műve) fizetős éves átvizsgáláson itt, minden rendben zajlott, kedvesek és előzékenyek voltak, sőt még fel is töltötték az autót. Eddig jó volt minden. Kaptam egy bejelentést, hogy szükség van egy kis alkatrészre a futóműben, de mondták, hogy majd hívnak, amikor megérkezik az alkatrész. Egy hónap múlva felhívtam őket, hogy érdeklődjek, és kiderült, hogy már régóta itt van az alkatrész és meg is cserélik. Azt mondták, hogy maximum egy óra lesz. Végül 2,5 óra múlva kaptam vissza az autót, pedig mondták, hogy csak egy óra. Nem álltam végig az autó mellett, és amikor átvettem, valaki mástől kaptam át a kulcsokat, pedig volt időpontom... Amikor megkérdeztem, hogy feltöltötték az autót, az illető azt mondta, hogy nem. Így jár az ember, ha garanciával viszi a Nissant a szervizbe. Figyelj, a kedvesség csak készpénzzel jár! Soha többet ide.
Orsolya Lengyel (2025. 06. 16. 6:46):
Nagyon udvariasak és gyorsak voltak az ügyintézésben! Nagyon elégedett vagyok velük!
Olivér Urbán (2025. 06. 15. 23:04):
Igen moderne épületegyüttes, barátságos értékesítők, jó de kissé drága szervíz. Szomorú sorsú Dacia stand (bár húzó ágazatról van szó…)
Dénes Hegyi (2025. 06. 14. 13:26):
Elfogadható árakon kiváló minőségű szolgáltatás.
Patrícia Gönczi (2025. 06. 14. 12:02):
Csípős vállalat. Javítási és alkatrészértékesítés is jó.
Panna Urbán (2025. 06. 14. 9:37):
Teljes mértékben egyetértek, a gyors és segítőkész ügyintézés nagyon fontos szempont számomra is. Fontosnak tartom, hogy minden tranzakció simán és gördülékenyen menjen végbe. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással!
Bianka Huszár (2025. 06. 10. 0:35):
A megbeszélésnek megfelelően és pontosan zajlott minden.

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.