Fábián Budapest - Peugeot, SsangYong, Isuzu márkakereskedés és szerviz - Budapest

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Fábián Budapest - Peugeot, SsangYong, Isuzu márkakereskedés és szerviz - Budapest

Fábián Budapest - Peugeot, SsangYong, Isuzu márkakereskedés és szerviz - Budapest

Közzétéve:: - Találatok: 3 669 - Megosztás
Nyomtatható verzió
Hozzászólások: 83 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 418 - Pontszám: 4.3

Autókereskedés Fábián Budapest: Peugeot, SsangYong, Isuzu Márkakereskedés és Szerviz

A Fábián Autókereskedés Budapest szívében található, és az ügyfelek számára számos kényelmi szolgáltatást kínál. A márkakereskedés különböző autókat forgalmaz, köztük a Peugeot, SsangYong és Isuzu modelleket. Az autók vásárlása és szervizelése terén széles választék áll rendelkezésre.

Házhozszállítás és Fizetési Opciók

A Fábián Autókereskedés ügyfelei élvezhetik a házhozszállítást, amely megkönnyíti az autó vásárlását. A fizetési lehetőségek széles spektrumot ölelnek fel, beleértve a bankkártyás fizetést és a hitelkártyák használatát is. Az NFC-mobilfizetés lehetősége gyors és biztonságos tranzakciót biztosít.

Megközelíthetőség és Parkolási Lehetőségek

A kereskedés kerekesszékkel megközelíthető parkolóval rendelkezik, ami megkönnyíti a mozgáskorlátozott ügyfelek számára a látogatást. A helyszín könnyen elérhető, így nem okoz problémát a bejutás.

Szolgáltatás Beállításai és Ügyfélszolgálat

A Fábián Autókereskedés ügyfélszolgálata az ügyfélbarát hozzáállásról ismert. Visszajelzések alapján a vásárlók elégedettek a szerződéskötés gyorsaságával és a problémamegoldással. Zoltán, egy tapasztalt értékesítő, kiemelkedő szakértelmét és segítőkészségét többször is megemlítették a visszajelzésekben.

Ügyfélélmények

Az ügyfelek tapasztalatai vegyesek. Míg sokan dicsérték a gyors ügyintézést és a barátságos kiszolgálást, mások negatív élményekről számoltak be, különösen a szervizszolgáltatásokkal kapcsolatban. A szerviz esetenként lassú volt, és a hibaelhárítási folyamatok nem mindig voltak a leghatékonyabbak.

Például, Horváth Zsolt véleménye szerint: "A kereskedésben találkoztam kedves és segítőkész munkatársakkal, de a szervizszolgáltatás sajnos nem elégedett meg az elvárásaimmal." Ezzel szemben mások kifejezték, hogy a járművek átadása zökkenőmentesen zajlott.

Következtetés

A Fábián Autókereskedés Budapesten jó választás lehet azok számára, akik megbízható autót keresnek, ugyanakkor fontos figyelembe venni, hogy a szervizszolgáltatások minősége eltérő tapasztalatokat eredményezhet. A házhozszállítási és különböző fizetési opciók tovább növelik a vásárlási élményt, azonban a szervizrészleg hatékonyságán érdemes lenne javítani. Az ügyfelek számára a legfontosabb az, hogy a vásárlás és szervizelés folyamata gördülékenyen és zökkenőmentesen valósuljon meg.

Üzletünk ezen a helyen található

A kapcsolattartó telefon illető Autókereskedés van +3613614415

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3613614415

térkép Fábián Budapest - Peugeot, SsangYong, Isuzu márkakereskedés és szerviz Autókereskedés, Autóalkatrész-szaküzlet, Sofőrszolgálat, Autókereskedő, Autógumi ban Budapest

Üzletünk nyitvatartása a közönség számára:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek (Ma) ✸
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szüksége van rá igazítani bármilyen adatot, amelyet nem helyesnek tart ez a webhely kérjük továbbítson egy üzenetet, hogy kijavítjuk minél hamarabb. Előre köszönjük az együttműködésért.

Képek

Videók:
Fábián Budapest - Peugeot, SsangYong, Isuzu márkakereskedés és szerviz - Budapest
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 83 hozzászólás érkezett.

Werner István (2025. 10. 17. 17:08):
Az Isuzu autókról nem volt elég információnk, pedig elérhetőek a piacon.
Ramóna Takácsfi (2025. 10. 09. 20:00):
Autóalkatrészt rendeltem és bár először meg kellett várnom, másnap már meg is érkezett. Az ügymenet gyorsan és zökkenőmentesen zajlott mind személyesen, mind telefonon. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással!
Krisztina Ungvári (2025. 10. 08. 22:50):
Ne vigye senki az autóját csak hivatalos szervizbe. Nagy csalódás volt számomra. Ráadásul elég drága is volt, és még be is csaptak.
Ybl Tóthfi (2025. 10. 08. 6:10):
Nemrég voltam itt műszaki vizsgára. Nagyon elégedett voltam a szolgáltatással és az árakkal, mindenkinek csak ajánlani tudom!
Janka Hegedűs (2025. 10. 08. 4:43):
Szeretném köszönetemet kifejezni mindenkinek, aki részt vett az autónk előkészítésében. Az egész csapat rendkívül segítőkész és kedves volt. Külön köszönetemet szeretném kifejezni Vígvári Zoltánnak, aki rengeteg tennivaló mellett is segített nekünk és hálás vagyok mindenért, amit ez a hely nyújtott számunkra.
Katalin Szabó (2025. 10. 07. 12:03):
Nem bánom, hogy náluk vásároltam egy használt Peugeotot... A vásárlási folyamat már eleve profi volt, a segítőkész kolléga nem tolta rám az adott gépjárművet, hanem inkább tényekkel és információkkal szolgált, feltárta a szervizelés és cserék részleteit, amit persze láttam is, a teszthajtás sem okozott problémát, sőt szinte "kötelező" volt. A néhány apró hibát, amit találtam, átadásig orvosolták és a teljes autó tisztának tűnt a kézadáskor, minden ügyintézéssel együtt.
Most egy hibajavításra vittem az autót, amit gyorsan intéztek, és mivel a vásárlás előtt szervizelték és cserélték az alkatrészeket, zökkenőmentesen rendelték be az új alkatrészt, a kolléga mindenről tájékoztatott, időpontegyeztetés és persze térítésmentesen, érvek és kifogások nélkül! Így lehet profi és ügyfélcentrikusan dolgozni, gratulálok és köszönöm!
Bendegúz Papp (2025. 10. 07. 7:12):
Sok Peugeot szalonban már megfordultam, de itt a kiszolgálás és a szakértelem a legrosszabb. Az éves kötelező szerviz kapcsán elfelejtették dokumentálni az autó füzetében. A három érvényben lévő visszahívásra nem hívták fel a figyelmemet, így el sem végezték. Nem hiszem, hogy a vásárlónak kellene rákérdezni, más helyeken ez magától értetődik, hogy mivel garanciális az autó, ezt legalább elvégzik. Itt viszont nem. Többszöri időpontkérés után sem válaszolnak, úgy tűnik, nincs rájuk szükség, bár az igazság az, hogy az autóm még mindig garanciális. Inkább kerüljétek el ezt a helyet messziről.
Yvonne Balogh (2025. 10. 02. 3:32):
Az autómat takarították itt, nagyon hálás vagyok a kiváló munkáért, legközelebb is ide fogom vinni. Köszönöm szépen!
Csongor Gál (2025. 10. 01. 20:49):
Nagyon segítőkész hozzáállás, hálásak vagyunk Buhn Sándor 😊😊 …
Odett Lukács (2025. 09. 30. 5:10):
Kedves ügyfelünk, nagyon elégedettek vagyunk a kiszolgálással és a pontos számlázással. Nagyon igényes munkát végeztek.
Ferenc Keresztes (2025. 09. 29. 15:22):
A kiszolgálás nagyon gyenge, az eladók erőszakosak és még az áron is fel akarják húzni az autót, hogy lehúzzák a másik márkát, amit árulnak. Inkább ne itt vásárolj.
Cintia Tóthfi (2025. 09. 28. 9:23):
Szakértőként a kereskedési blogon szakítson időt a szervizrészleg fontosságára! Járja körbe az árszint és a szolgáltatások összehasonlítását...
Szilveszter Kozma (2025. 09. 26. 19:01):
Nagyon pozitív élményem volt a használt autó vásárlás során - egy 2015-ös Hyundai i30-at vettem. Csak adatokat kellett megadnom, minden mást intéztek (átírás, forgalmi, adásvételi, biztosításban is segítettek)... példás 😊

Vigvári Zoltán kereskedővel volt szerencsém üzletelni, minden papírmunkát gyorsan és precízen elvégezte, minden információt pontosan és időben megkaptam az ügyintézéshez, kérdéseimre készségesen válaszolt és mindent tisztességesen megmutatott az autón, külön köszönetet érdemel, ilyennek képzeltem egy jó kereskedőt 😊
György Barna (2025. 09. 25. 3:25):
Szeretném köszönetemet kifejezni a gyors és precíz ügyintézésért. Vigvári Zoltán munkáját kiemelném, csak a legpozitívabb szavakat tudom használni az értékelésére; mind az autóbeszámítás, mind pedig az ügyintézés terén teljes mértékben korrekt hozzáállást tapasztaltam tőle.
Réka Tófalvi (2025. 09. 23. 14:57):
Kitűnő munkahely, kiváló szolgáltatások!
Noémi Keresztes (2025. 09. 22. 21:07):
Kedves, precíz és segítőkész személyzet. Nagyon köszönjük!
Barbara Mészáros (2025. 09. 22. 18:44):
Az ügyfélszolgálat fantasztikus volt, mindenkinek ajánlom.
Zsanett Szőke (2025. 09. 16. 15:05):
Nagyon rugalmasak és gyorsak az ügyintézésben, nagyon kedvesek és szakmailag felkészültek. Csak ajánlani tudom mindenkinek! Nagyon elégedett vagyok velük!
József Csaba (2025. 09. 15. 8:07):
Frissítés - Miután megjelent az első (egycsillagos) vélemény, felhívott az értékesítési vezető, aki kedvesen meghívott egy találkozóra a helyzet tisztázására. Telefonon már megpróbált meggyőzni arról, hogy ez nem általuk szokásos, figyelnek a köszönésre, és személyesen mindent tisztázni szeretnének. Ráadásul lehetőséget adott egy tesztautó kipróbálására is.

A megbeszélt időpontban találkoztam az értékesítővel, aki korrektül látta el a feladatát, és jelenleg még zajlik az ajánlattétel. Az értékesítési vezetővel további egyeztetésre már nem került sor. Ha ez lett volna az első tapasztalatom velük, könnyedén lehetett volna 4 csillagos értékelésem, de most maradt a 3 csillag.

----------------------------------------------
SOHA TÖBBET FÁBIÁN!!!

Egy napsütéses délelőtt betértünk a kereskedésbe, és előre köszöntünk a bent lévő személyzetnek, akik viszonylag udvariasan reagáltak. Megjegyeztük, hogy érdeklődünk az új Rexton iránt vásárlási szándékkal. A dolgozó hölgy átadta az autókulcsot, beültünk az autóba, megismerkedtünk vele, majd jeleztük, hogy szeretnénk próbakört tenni, különösen érdekel minket az alvázas autó rezgéseivel kapcsolatos kritikák. A hölgy sajnálatát fejezte ki, hogy az adott autót nem lehet kipróbálni, de egy másikat megtehetnénk. Kérdeztem, mikor lehetne az, és meg is állapodtunk egy délutáni időpontban. Elmondtam az adataimat, az autó típusát, majd távoztunk. A személyzet udvariasan búcsúzott tőlünk, és délután visszatértünk a megbeszélt időpontban.

Itt azonban csalódást okozott a helyzet: AZT AZ AUTÓT NEM LEHETETT KIPRÓBÁLNI, CSAK A RENDSZÁM NÉLKÜLI PÉLDÁNYUK VAN!

Tehát a Fábián stratégiája az, hogy az emberek vásároljanak autót anélkül, hogy valaha kipróbálták volna? Még azt is mondhatnám, hogy az ssangyong.hu oldalon a Fábián KFT telephelyét kiválaszthatónak jelölik a REXTON tesztvezetésre – akkor miért nincs rendelkezésre autó? Miért hívtak vissza, ha világosan jeleztük, hogy a REXTON-t szeretnénk kipróbálni, nem a KORANDO-t? Miért kell magyaráznom az autókereskedésben, hogy milyen különbségek vannak a két autó között? Nem lenne érdemes megtanítani a személyzetet, hogy mindenki potenciális vevő? Vagy legalább egy hangos jó napot kívánni az ügyfeleknek?

Az autó továbbra is tetszik, de olyan kereskedést keresünk, ahol udvariasan köszönnek, lehet kipróbálni az autót, és ott fogjuk megvásárolni.
Péter Balogfi (2025. 09. 12. 1:18):
Vigvári Zoltán véleménye: Zoltán egy nagyon alapos, lelkiismeretes és kedves szakértő.
Mindent megtett annak érdekében, hogy a kéréseinknek eleget tegyen, rugalmas volt és bármikor rendelkezésünkre állt.
Örömmel ajánljuk őt minden leendő vásárlónak! Nagyon köszönjük Zoltánnak ezt a csodálatos Fiatot! 🚘 🥰

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.