Maxabo Autóház, Opel, Ssangyong, Omoda márkakereskedés és Bmw szerviz - Budapest

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Maxabo Autóház, Opel, Ssangyong, Omoda márkakereskedés és Bmw szerviz - Budapest

Közzétéve:: - Találatok: 5 999 - Megosztás
Nyomtatható verzió - PDF verzió
Hozzászólások: 50 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 564 - Pontszám: 4.2

Maxabo Autóház: A Legjobb Választás Budapest Szívében

A Maxabo Autóház egy neves autókereskedés Budapest szívében, amely többek között az Opel, Ssangyong és Omoda márkák forgalmazására specializálódott. Az ügyfél elégedettsége érdekében számos helyszíni szolgáltatást kínál, hogy minden autós vásárló maximálisan elégedett legyen.

Szolgáltatás Beállításai

A Maxabo Autóház kiemelt figyelmet fordít a szolgáltatás beállításaira. Az ügyfelek számára lehetőség van bankkártyás fizetés, hitelkártyás fizetés és NFC-mobilfizetés alkalmazására is, így a vásárlás gyors és kényelmes módon bonyolítható le.

Díjmentes Parkoló

Az autókereskedés előtt díjmentes parkoló áll rendelkezésre, így a vásárlók bárhová beparkolhatnak anélkül, hogy aggódniuk kellene a költségek miatt. Ezen kívül díjmentes utcai parkolás is elérhető a környéken, biztosítva ezzel a könnyed megközelítést.

Kerekesszékkel Megközelíthető Bejárat

A Maxabo Autóház figyelembe veszi az akadálymentességet is, hiszen a kerekesszékkel megközelíthető bejárat garantálja, hogy mindenki könnyen elérhesse az autószalont.

Helyszíni Szolgáltatások

A kereskedésben elérhető helyszíni szolgáltatások közé tartozik a mosás, szervizelés, és különféle alkatrész értékesítés. Az értékesítők segítőkészsége és szakmai tudása kiemelkedő, a vásárlók egyaránt dicsérik a Kósa Zsolt által nyújtott ügyfélszolgálatot.

Megközelíthetőség és Kényelmes Vásárlás

A Maxabo Autóház könnyen megközelíthető közlekedési eszközökkel, így a város különböző pontjairól is egyszerűen elérhető. Az ügyfelek számára nagyszerű lehetőségeket biztosítanak a vásárlás során. Helyben vásárlás is lehetséges, ami még inkább fokozza a kényelmet.

Pozitív Vásárlói Tapasztalatok

Sok vásárló osztotta meg pozitív tapasztalatait a Maxabo Autóházzal kapcsolatban. Például Rivnyák László hangsúlyozta, hogy a kiszolgálás mindig kedves és szakmai volt, míg mások Kósa Zsolt szakértelmét és segítőkészségét emelték ki.

Negatív Tapasztalatok és Visszajelzések

Bár sokan dicsérik a szolgáltatásokat, néhány vásárló negatív élményekről számolt be. Problémák adódtak az ügyintézés sebességével és a munkatársak hozzáállásával kapcsolatban, mint például Lovás Róbert kritikája, amely a kiszolgálás színvonalát kérdőjelezte meg.

Következtetés

A Maxabo Autóház igyekszik fenntartani a vásárlói elégedettséget, ám a visszajelzések között vegyes tapasztalatok találhatóak. Az ügyfelek számára fontos, hogy figyelmes és gyors szolgáltatást kapjanak, amely a vásárlás során elengedhetetlen. Mindezek tükrében érdemes körültekintően mérlegelni a választást a következő autóvásárlás előtt.

Üzletünk ezen a helyen található

A kapcsolattartó illető Autókereskedés van +36202507373

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +36202507373

Üzletünk nyitvatartása:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd (Ma) ✸
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szüksége van rá változtatni bármilyen részletet, amelyet nem helyesnek tart ez a webhely kérjük küldjön egy üzenetet, hogy mi tudjuk kijavítjuk minél hamarabb. Köszönjük előre köszönjük az együttműködésért.

Képek

Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 50 hozzászólás érkezett.

Xantus Keresztes (2025. 08. 11. 4:32):
Ha az ember időpontot foglal, hogy kicserélje a téli és nyári gumikészletet a felnire, nem szeretne 2,5 órás várakozásra számítani. Az ügyfélváró és az ingyenes mosás azonban valamelyest kárpótolja az embert. Ha a logisztikai lánc kicsit gyorsulna meg, még elégedettebb lennék 😉…
Milán Kozma (2025. 08. 10. 4:42):
Szakértő, segítőkész autókereskedés. Bátran ajánlom másoknak.
Árpád Kiss (2025. 08. 10. 4:04):
Autóvizsgálat és éves ellenőrzés volt a feladatunk. Nagyon kedves fogadtatásban részesültünk, előzetesen egyeztett időponttal, gyors és hatékony ügyintézéssel. Az átvizsgálás után telefonon egyeztettünk az esetleges extra munkákról is. Mindenképp megérdemlik az 5 csillagot!
Xénia Dankófi (2025. 08. 08. 2:53):
A verdámat beküldtem a szervízbe, mert kellett egy kis kárrendezés. Az Opel gondoskodott egy pótkocsiról. Miután visszakaptam, a hátsó lámpa összetört volt. Elküldtem nekik fényképet, ami bizonyította, hogy amikor fölállították a trélert, még ép volt a lámpa. De nem akarták elismerni, hogy náluk történt a kár...
Franciska Székely (2025. 08. 08. 1:37):
Olyan kegyetlenek, mint ahogy csak lehet! Egyszerűen beszerelnek egy felújított alkatrészt kétszeres áron, természetesen úgy tűnik, mintha új lenne! És a régit sem adják vissza! És a legjobb az, hogy kiderült, egy másik szervízben, hogy ez sem volt a hiba forrása! Ide soha többet!
Eszter Kováts (2025. 08. 07. 11:44):
Az ügyfelek maximális segítőkészséget és szakszerű ellátást tapasztalhatnak nálunk.
Ilona Illés (2025. 08. 01. 20:20):
Mindent elvégeztek, amit kértem. Gyorsabban kész lett a szerelés, mint ahogy ígérték.
Dávid Kálmán (2025. 07. 26. 11:04):
Inkább nem. Nem akarom megharagítani a kereskedést.
Kinga Ungvári (2025. 07. 24. 11:28):
2015 szeptemberében vittem be az autónkat javításra, mert problémák voltak a gyújtáskapcsolóval és az üzemanyagellátással. A gyújtáskapcsolót gyorsan megjavították, de az üzemanyagellátás hibájának a diagnosztizálása nehezen ment nekik. Az autóm egy hónapig volt náluk, mindig azt mondták, hogy "dolgoznak a hibán". Megígérték, hogy ők fognak hívni, de ez természetesen elmaradt. Miután egy hónap után elege lett a tehetetlenségükből, jeleztem, hogy elviszem az autót egy másik szervízbe. Amikor mentem az autóért, kikértek egy 100 ezer forintos számlát, és a srác mutatta, hogy itt kell aláírnom. Siettem és ideges voltam, így aláírtam, gondolván, ha ennyi, hát ennyi. Az aláírás után azonban közölték velem a tételeket, köztük volt egy AKKUMULÁTOR is szereléssel együtt 30 ezer forintért, amit eredetileg nem is kértünk. Jeleztem, hogy nem kértük ezt a tételt, erre azt mondták, hogy "ha előbb szól, akkor nem szerelik be". Erre én azt válaszoltam, hogy ha ennyire van kedvük, akkor cseréljék le az egész motort, és én majd fizetek érte?? Nem az lenne a helyes, ha csak azt a műveletet végeznék el, amit a vevő kér? Bár tudtam, hogy a számla aláírása után kevés a panaszom (ez persze az én hibám, hogy nem olvastuk el alaposan előtte), és nem változtat a helyzeten, de az biztos, hogy ezután kerülni fogom őket jó messziről. Az a benyomásom támadt, mintha jobban értenének az ügyfélmegtévesztéshez, mint az autók javításához. SOHA ÚJRA MAXABO
Jázmin Zsoldosfi (2025. 07. 23. 23:27):
Gyors és udvarias kiszolgálás. Remek árak és akciók.
Hunor Hajdu (2025. 07. 21. 13:51):
Múlt héten ellátogattam a szalonba. Előre közöltem, hogy csak érdeklődöm, még nem döntöttem el, milyen autót szeretnék vásárolni. Az értékesítő nagyon kedves és segítőkész volt. Minden kérdésemre részletes választ kaptam.

Már jártam néhány más márkát árusító autókereskedésben is, de eddig itt találtam a legkorrektebb kiszolgálást. Ha az Opel mellett döntök, csak itt fogom leadni a rendelést.
István Gálfi (2025. 07. 19. 13:23):
A mai napon a Maxabo-nál jártunk autó átíratást intézni. Minden kolléga rendkívül udvarias és segítőkész volt. Bejelentkezés nélkül mentünk, mégis gyorsan sorra kerültünk. Várakozás közben itallal és kávéval kínáltak minket. A járvány idején különösen fontos a higiénia, itt mindenki maszkot visel, az ablakok és pultok ragyognak a tisztaságtól. Külön elismerés illeti a takarító személyzetet. Már két autót vásároltam itt, és mindkettőnél ők végezték el a szervizmunkát. Soha nem volt panaszom a munkájukra. Csak ajánlani tudom őket.
Ulrich Hajdu (2025. 07. 19. 1:51):
Soha többet. Kétszer szenvedtem már hónapokig casco kárfelülvizsgálattal. Nem tudtam kommunikálni az ajkashoz. Nem hívnak vissza.. és egy tükröző burkolat értékének leértékelődése ugyanannyi, mintha kettőt vásárolnék újonnan. Köszönöm szépen..
Vanda Hegedűs (2025. 07. 18. 13:38):
Hirdetnek egy Opel Insignia-t 1. tulajdonossal, 2017/10-es regisztrációval.

Kérdem, ez az első tulajdonos? Igen, mondja. Törésmentes? Igen
2017/10 hónapban lett az autó? Igen

Ellenőriztem a Carvertical és az Ügyfélkapu, 2 tulajdonos, 2x tört az autó, Külföldön regisztrálták először 2016/10 hónapban, tehát 1 évesen és 18 ezer kilométerrel hozták be.

Ezen kívül nem volt forgalomban fél évig, vajon miért?

Ilyen okok miatt mindenképpen vegyétek náluk vizsgáltatott Opeleket!!
Franciska Csaba (2025. 07. 17. 6:51):
Kedvesek, udvariasak és segítőkészek! Csókolom! Csak jót tudok mondani róla! Már sok autókereskedésben jártam, de a Maxabo az abszolút csúcs! Nagyon elégedett vagyok velük! Hajrá Maxabo!
Kende Urbán (2025. 07. 17. 2:23):
Kicsit soknak találtam az másfél óra várakozást az olajcsere miatt. Ezért kapta a négy csillagot.
Berta Csonka (2025. 07. 15. 20:48):
Teljesen egyetértek, gyors és hatékony ügyintézés! Ez nagyon fontos számomra, amikor autót vásárolok. Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással!
Mónika Kovách (2025. 07. 15. 19:03):
Gyors kiszolgálás mellett precíz és pontos munkavégzést tapasztaltunk, nagyon meg voltunk elégedve.
Márk Benedek (2025. 07. 14. 19:09):
Kicsit eltévedtnek éreztem magam. Nem volt annyira meleg és barátságos a hangulat, mint vártam, de végül is zárás előtt mentem, és szerettem volna főleg tesztelni.
Hegedűs Gál (2025. 07. 14. 19:09):
Adtam egy csillagot, mert nem lehetett nulla.
Ma a feleségemmel és a két éves fiunkkal mentünk egy autót megnézni. Amikor megérkeztünk, csak egy értékesítő és egy recepciós hölgy volt az egész szalonban. Azt mondták, hogy várjunk, amire mi türelmesen vártunk. 20 perc után majdnem feladtuk, amikor végre megkérdezték, hogy mit szeretnénk. Elmondtuk, hogy melyik autó érdekelne bennünket, erre az értékesítő egy 800 ezer forinttal drágább árat mondott, mint ami a hirdetésben szerepelt. Felhívtuk a figyelmüket arra, hogy ez nem stimmel. Az értékesítő csak annyit mondott, hogy várjunk, ő is megnézi. Később azt mondta, mi lenne, ha jövő héten jönnénk vissza, mert ő nem ismeri a kocsit, a kollégája van róla információval. Furcsálkodtunk és meg sem nézték a kocsit, lényegében elutasítottak minket. Így hát inkább elhagytuk a helyet, pedig nagyon érdekelt minket az autó, az első helyen szerepelt a listánkon. Nem is értem, miért vannak nyitva szombaton, ha nem akarnak üzletet kötni? Hogyan terveznek ügyfeleket szerezni ilyen kiszolgálással?
Hogy legyen mégis boldog befejezés, elmentünk egy másik kereskedésbe, ahol teljesen más volt a helyzet. Azonnal megmutatták az autót, hozták a kulcsot, kedvesek és segítőkészek voltak. Tetszett nekünk az autó, így meg is vettük. Reménykedem, hogy a Maxabo nem kezeli minden ügyfelét így. A bevétel is hozzájuk vándorolhatott volna.

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.