Unix Központ XIII.ker. - Budapest

Üzletek és szolgáltatások Magyarországon

Unix Központ XIII.ker. - Budapest

Unix Központ XIII.ker. - Budapest

Közzétéve:: - Találatok: 10 076 - Megosztás
Nyomtatható verzió
Hozzászólások: 32 - csinál kattintson ide hozzászólás megtekintése vagy írása
Szavazatok: 1242 - Pontszám: 4.3

UNIX Központ - Autóalkatrész Szaküzlet Budapesten

Az UNIX Központ, Budapest XIII. kerületében található autóalkatrész szaküzlet, ahol a vásárlók számára számos kényelmi opció elérhető. Az üzlet kiemelkedő szolgáltatásai közé tartozik a házhozszállítás, amely lehetővé teszi, hogy az ügyfelek a megrendelt termékeket otthonuk kényelmében vegyék át.

Kényelmes Átvételi Opciók

Az átvétel az üzletben is egyszerű, lehetőség van bankkártyás vagy hitelkártyás fizetésre, valamint NFC-mobilfizetésre is. Az ügyfelek gyorsan és zökkenőmentesen intézhetik ügyeiket, hiszen a bolt gyorsan elintézhető szolgáltatásokat kínál.

Megközelíthetőség és Parkolási Lehetőségek

Az UNIX Központ könnyen megközelíthető, és rendelkezik kerekesszékkel megközelíthető parkolóval is, ami nagy előnyt jelent a mozgásukban korlátozott vásárlók számára. A kerekesszékkel megközelíthető bejárat biztosítja, hogy mindenki akadálymentesen látogathassa az üzletet.

A vásárlói élmények

A bolt látogatói általában dicsérik a segítőkész és kedves személyzetet, akik értenek a szakmához. Az értékesítők segítőkészek és szakszerűen ajánlanak különböző alkatrészeket. Az üzlet folyamatosan modernizálódik, így a vásárlói élmények is folyamatosan javulnak.

Ugyanakkor vannak olyan vélemények is, amelyek a kiszolgálás gyorsaságát kritizálják. Többen említik, hogy hosszú várakozási időkkel kellett szembenézniük, még akkor is, ha a bolt nem volt zsúfolt. Ezért érdemes nyitáskor érkezni, amikor a kiszolgálás valószínűleg gyorsabb.

Termékek és Szolgáltatások

Az UNIX Központ széles választékot kínál autóalkatrészekből és kiegészítőkből, így a vásárlók szinte mindent megtalálnak, amire szükségük van. A bolt kínálatából kiemelkednek a garanciális termékek, azonban fontos, hogy a vásárlók figyeljenek arra, hogy valóban a megfelelő alkatrészt válasszák ki, mert előfordulhat, hogy a kiválasztott termék nem kompatibilis az autójukkal.

Összegzés

Az UNIX Központ autóalkatrész szaküzlet egy sokoldalú hely, ahol a vásárlók kényelmesen megszerezhetik a szükséges termékeket. A kiszállítás, bankkártyás fizetés és a megközelíthetőség mellett a bolt segítőkész személyzete is hozzájárul a pozitív élményhez. Érdemes ellátogatni ide, ha autóalkatrészre van szüksége!

Üzletünk ezen a helyen található

A telefonszám illető Autóalkatrész-szaküzlet van +3612708701

Ha WhatsApp-ot akar küldeni, ezen a számon tudod megtenni: +3612708701

térkép UNIX Központ XIII.ker. Autóalkatrész-szaküzlet ban Budapest

Ezekben az időpontokban nyitva vagyunk:

Nap Nyitvatartás
Hétfő
Kedd
Szerda (Ma) ✸
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

A weboldal

Ha szüksége van rá módosítani bármilyen információt, amelyet nem pontosnak tart ez oldal kérjük továbbítson egy üzenetet, és kijavítjuk minél hamarabb. Köszönjük előre köszönet a támogatásért.

Képek

Videók:
Unix Központ XIII.ker. - Budapest
Ezt a tartalmat ajánlja:
Hozzászólások:

Megjelenítve ettől 1 eddig 20 összesen 32 hozzászólás érkezett.

Csilla Jakab (2025. 07. 30. 20:46):
Alkatrész vásárlás közben még enni és kávézni is lehet. Persze nem ezért mentem, de jó látni, hogy itt is hasonló a helyzet, mint Svédországban. Sok sikert továbbra is!
Imre Varga (2025. 07. 30. 6:08):
Az egyik legnagyobb autóalkatrész kereskedésről van szó, ahol szinte minden megtalálható. Ha online rendelünk, akkor a boltban sorszámot kell húznunk, és egy kis képernyőn apró betűkkel mutatják ki a következő várakozót. Új szabályt vezettek be, miszerint a kiszolgálóknak fel kell venniük a telefont, még akkor is, ha az ügyfél ott ül előttük, ami kicsit lelassítja az átvételt. Összességében nagyon profiknak tűnnek!
Wendy Balogh (2025. 07. 27. 10:07):
10 munkaállomásos kiszolgáló egységben ott látok 2 eladót, de mintha bankban lennénk, de ezek az eladók valahogy nem tudják ellátni ezt a szerepüket. A vásárlótér sem túl hatékony, és ha kártyával fizetsz, ne számíts visszajárópénzre. Azonban pozitívum, hogy amit kaptál, az legalább működik.
Luca Nagyfi (2025. 07. 27. 2:48):
Ez nem normális!!! Hogyan szolgálják ki az ügyfelet hívás nélkül és még kedvezményt is kap?! És a 40. sorszámú ügyfél meg sem kapja a szolgáltatást! Ezt írásban is jelezni kell!
Patrik Somogyi (2025. 07. 25. 3:14):
Motor kód alapján nem tudtak megfelelő méretű légszűrőt adni nekem, és csak akkor vettem észre a telepítéskor, amikor már kissé koszos volt, de persze nem vették vissza. Nekik kb ezer forint bukó lett volna, amit nem tudtak volna elnyelni, mivel ők a hibásak.
Ez már nem az első problémám velük, de biztos vagyok benne, hogy az utolsó...

Gratulálok az üzleti politikájukhoz egyébként! Két autóm van, szóval a jövőben sokkal többet hagytam volna náluk, de így soha többet nem megyek még csak a közelükbe sem...
Soma Nagy (2025. 07. 24. 14:22):
Teljesen értem a problémádat. Néha még akkor sem kapod meg a megfelelő alkatrészt, ha pontosan megadod. És amikor vissza akarod cserélni, természetesen sosem lehet. Nagyon köszönöm a szakszerű lehúzást!
Ádám Bogdán (2025. 07. 23. 4:23):
Segítőkész, villámgyors és profi kiszolgálás! Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatásokkal, mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a szaküzletet!
Zebulon Pappfi (2025. 07. 23. 3:35):
Megjelentünk egy vevői találkozón ennek a helynek a keretében. Egy rövid előadást hallgattunk meg a cég történetéről, majd körbevezettek minket az épületben.
Betekintést nyerhettünk az itt dolgozó emberek mindennapi munkájába.
Nagyon impresszionált voltam a munkájuk iránt.
Továbbra is ragaszkodunk ahhoz, hogy partnerként dolgozzunk az Unixszal.
Köszönjük szépen a bemutatót, a kedves szavakat és az ajándékokat is.

Üdvözlettel: JSI AUTÓ
Nimród Székelyfi (2025. 07. 19. 8:44):
A kiszolgáló személyzet lassú volt. Magánszemélyként úgy éreztem, hogy túláraztak... 5 literes motorolajért 16 ezer forintot fizettem, míg ugyanezt a benzinkúton 12-ért, online pedig 9-ért találtam. Csak hát akkor még nem tudtam, de sürgősen szükségem volt a termékre...
Kata Ábrahámfi (2025. 07. 17. 16:30):
Igen, tényleg fontos a pontos kiszolgálás és rend. Sajnálatos módon előfordult már, hogy az általam vásárolt alkatrész nem volt kompatibilis vagy megfelelő az autómhoz, még akkor is, ha bemutattam a forgalmi engedélyemet. Nagyon fontos lenne jobban figyelni erre a részre az üzletben.
Jordán Erős (2025. 07. 17. 2:50):
Nem fogom soha elfelejteni a raktári munkakörülményeket!
Franciska Kovácsfi (2025. 07. 15. 13:43):
Látva a többi hozzászólást, nem csak nekem volt negatív tapasztalatom. Magánvásárlóként odamentünk és húztunk sorszámot, 2-en voltak előttünk a sorban. Kb. 15 perc várakozás után egyetlen vásárló sem került sorra. Köszönettel távoztunk és elhagytuk az üzletet. Köszönöm, de soha többet ide nem térek. P.s. Egy "jó napot" vagy "viszontlátásra" szívesen hallottam volna.
Waldemar Nagyfi (2025. 07. 15. 8:29):
Vettem egy A.Z. Meisterteile akkumulátort, amit visszavittem, mert még bőven a garanciaidőn belül tönkrement. Mondták, hogy nem tudják javítani, mert megszűnt a partnerkód, amire eladták nekem az akksit. Több alkalommal kértem, hogy ,,feljebb" lépjenek az ügyben, mert ez nem elfogadható mentség a garancia elutasítására, de a régióvezető azonnal visszautasította a kérésemet. Végül a helyi kirendeltségvezető legalább megpróbált segíteni az ügyben, de ő sem járt sikerrel.
A fogyasztóvédelmi jogok sértése, hogy egy 2 éves garanciával rendelkező akkumulátort egy év alatt, ilyen nevetséges indokkal nem képes megjavítani egy ilyen nagy cég.
Rafael Barta (2025. 07. 14. 13:06):
Az éttermük egyszerűen fantasztikus! Nem csak a szolgáltatás, de az ételek minősége is kiemelkedő. Mindenképpen ajánlom mindenkinek, aki finom és autentikus ételekre vágyik!
Yvett Halász (2025. 07. 13. 1:03):
Elképesztően lassú volt a kiszolgálás, pedig csak egy ember volt előttem. Nem tudtak visszaadni. Kicsit furcsa volt. A 1750 forintos számlából 2000 forintot visszaadni nem igazán akartak. Egyébként hihetetlenül nagy a termék kínálat. A kiskerben nagyon drága. Más helyen ez a termék legfeljebb 1600 Ft lett volna...
Vidor Fekete (2025. 07. 11. 22:22):
Egy igazi kiváló minőségű szolgáltatás, amit minden alkalommal várok tőlük. Rendkívül széles termékkínálat és felkészült szakemberek dolgoznak ott.
Ulrich Vajda (2025. 07. 08. 11:27):
A kiszolgálókkal kapcsolatban én is vegyes érzéseket érzek.
Nehéz eldöntenem, hogy viszem-e a céges kártyát, vagy inkább felhívják a főnökemet. A központban azt mondják, hogy persze, használhatom a telefonos lehetőséget, de amikor helyben próbálkozom, akkor cirkuszolnak és fenyegetnek, hogy nem fognak kiszolgálni. Nagyon zavaró ez a helyzet!
Virág Tóthfi (2025. 07. 05. 14:28):
Sokat vásároltam már ott és a legutóbbi vásárlásom során egy A. Z. Meisterteile futómű felújító készletet szerettem volna beszerezni. Amikor az egyik kedves eladónővel együtt nézegettük a terméket, hirtelen odalépett hozzánk az üzletvezető. Kezdetben barátságosnak tűnt, ám amikor szakmai kérdéssel fordultam hozzá, hirtelen lekezelő hangnemben válaszolt. Felháborodva visszakérdeztem, majd még nagyobb fennhangon válaszoltam neki. Végül csak ártatlan arccal és tettetett kedvességgel próbált túljárni az eszemen. Azóta nem teszem be többé a lábamat abba a boltba, és senkinek sem fogom ajánlani.
Zebulon Kováts (2025. 07. 03. 12:56):
Az alkatrészeket mindig innen szoktam vásárolni, bár az áraik kissé magasak.
Sára Varga (2025. 07. 02. 18:49):
Ákos fáradhatatlanul tette a javaslatokat, hogy minél gazdaságosabban oldjam meg problémámat és rendeljem meg az alkatrészt. Egy fénykép alapján segített beazonosítani, hogy mire van szükségem. Legközelebb is ide fogok jönni, köszönöm.

További hozzászólások:

Hozzászólás hozzáadása
Biztonsági kód
(Ha nem érti a képen látható karaktereket, frissítse az oldalt)
Megjegyzés: Az e-mail címét soha nem tesszük közzé ezen a webhelyen.
Segítsen nekünk megőrizni ezt az oldalt sértő vagy zavaró megjegyzésektől.